Beide ploegen hebben hun eerste wedstrijd verloren, dus ze zullen er op gebrand zijn om hier een waar spektakel van te gaan maken!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weet je hoe ik me voelquote:
Toppunt van TOP-OPquote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
10. Ondrej Lingr's Briljantie: Ondrej Lingr is een van de meest opwindende spelers om naar uit te kijken in het Tsjechische team. Lingr heeft een uitstekend seizoen achter de rug bij zijn club, met indrukwekkende doelpunten en assists. Zijn vermogen om op cruciale momenten te schitteren maakt hem een sleutelspeler voor Tsjechië. Lingr’s techniek, inzicht en doorzettingsvermogen zorgen ervoor dat hij een constante dreiging vormt voor elke tegenstander. Zijn aanwezigheid op het veld kan het verschil maken in deze wedstrijd.
Vooral deze zin.....quote:
quote:Mamardashvili, Kakabadze, Kvirkvelia, Kashia, Dvali, Mekvabishvili, Tsitaishvili, Kochorashvili, Davitashvili, Kvaratskhelia, Mikautadze
Ik sla al dat geouwehoer dit toernooi over. Er zit echt niet één leuke gast bij.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:50 schreef Caland het volgende:
Dean Gorré heeft een analyse van 10 minuten lang van Shota Arveladze gekregen en besloten daar precies niks van te gebruiken
Brama en Hiddink vond ik wel goed, die hadden zich in ieder geval voorbereidquote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sla al dat geouwehoer dit toernooi over. Er zit echt niet één leuke gast bij.
Hup Shota.
Ja die gingen nog wel. Febo Theo ook als ik er over nadenk. Maar goed. Het is allemaal een beetje veel ook dat geklets.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Brama en Hiddink vond ik wel goed, die hadden zich in ieder geval voorbereid
Waarom zou je je voor een dikbetaalde bijbaan ook voorbereidenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja die gingen nog wel. Febo Theo ook als ik er over nadenk. Maar goed. Het is allemaal een beetje veel ook dat geklets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop