quote:Tijd voor een absolute kraker donderdagavond. Grootmachten Spanje en Italië staan tegenover elkaar en gaan uitmaken wie groepswinnaar wordt van poule B.
Voetballiefhebbers worden donderdag getrakteerd op twee mooie partijen. Waar Denemarken eerder deze avond speelde tegen Engeland, staat nu de kraker Spanje – Italië op het programma. De Spanjaarden zijn favoriet voor de Europese titel en Italië is juist de titelverdediger.
Beide landen zijn het EK voetbal goed begonnen. Zo wisten de Spanjaarden de Kroaten weg te spelen met 3-0 en won Italië met 2-1 van Albanië.
Luciano Spalletti
De Italiaanse bondscoach Luciano Spalletti weet al hoe hij het gaat aanpakken met zijn team. “Spanje zal zich waarschijnlijk anders opstellen dan tegen de Kroaten. Ze gaan ons nog een beetje meer onder druk zetten. We moeten niet in hun val trappen door continu de bal naar de centrale verdedigers te spelen en dan aan de doelman geven”
Stadion: Arena AufSchalke
Aftrap: Donderdag 20 juni om 21:00
Mis je Wuppie?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen een punthoofd
@:fetx @:neef_wuppie @:cilantro @:wereldgozer
de avond is nog jongquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zie nochtans een hoop van dat soort geintjes deze minuten
Ik hoorde alleen dat deuntje, de tekst niet. Weet ook niet hoeveel Duitsers er op de tribune zitten.quote:
Twijfelde even of dit een echte link was.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:48 schreef GGMM het volgende:
RUST - TIJD VOOR HAXBALL![]()
![]()
![]()
https://www.haxball.com/play?c=9xkOBdqBzqs
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hahaquote:
Je bent echt dronken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Twijfelde even of dit een echte link was.
volle room wtfquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:48 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan je toch wel invullen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:51 schreef vul_maar_in het volgende:
heeft haxxball een spectator mode? ik lees er al jaren over en heb nog geen idee wat jullie daar nu uitvoeren
Ik denk gewoon achterlijkheidquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tactische gele kaart van Rodri?
2D voetbal van boven, balletje zit niet vast aan je poppetje.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
iets met digitaal voetbal, maar dat laat nog een hoop ruimte voor interpretatie over
Ach wuppiequote:Op donderdag 20 juni 2024 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen een punthoofd
@:fetx @:neef_wuppie @:cilantro @:wereldgozer
is your day ruined?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Ben ik eindelijk eens online op een laptop en dan zijn de rooms vol. De teleurstelling is niet te beschrijven.
Yamal wel?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:55 schreef PzKpfw het volgende:
Williams, klinkt wel als een echte Spanjool.
Een of ander aftands kutspel waarbij mobiele eindgebruikers al jarenlang worden uitgesloten van enige vorm van deelnamequote:Op donderdag 20 juni 2024 21:51 schreef vul_maar_in het volgende:
heeft haxxball een spectator mode? ik lees er al jaren over en heb nog geen idee wat jullie daar nu uitvoeren
Makkelijk kampioen enzoquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:57 schreef VoMy het volgende:
Lyrisch zijn over een team dat ook maar gewoon 0-0 staat bij rust. Een beetje voorbarig is het wel.
Spanje is zoveel beter.quote:
Stuitend. En dat wordt maar getolereerd hier.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Een of ander aftands kutspel waarbij mobiele eindgebruikers al jarenlang worden uitgesloten van enige vorm van deelname
Staat niet voor niks al 0-0 voor Spanje.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Spanje is zoveel beter.
Spanje is zo veel beter.
Spanje is echt veel beter.
Italianen zijn veel slechter.
Spanje is heel veel beter.
Reclame.
gewoon een keer meedoen, is best ok , ik kon er eerst geen bal van, maar je leert het snelquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:51 schreef vul_maar_in het volgende:
linkie?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:02 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
gewoon een keer meedoen, is best ok , ik kon er eerst geen bal van, maar je leert het snel
Die special effects bij die kat zijn echt bizar slecht.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:00 schreef Szura het volgende:
Mooi voor Wieffer dat hij toch nog het EK heeft gehaald dankzij KPN
Hier gaat iets gruwelijk mis.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:04 schreef vul_maar_in het volgende:
Jezus wat zijn die streams ik moet nog beginnen aan de helft
Chevytime beastingquote:
Die gast zat steeds te F5'enquote:
Normaal doen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh de kinderen zijn er weer.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet ik in elk geval. Wat een flopshow.
Ja, snap ik.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maat dit was lullig ja maar iedereen ging weg (rust is over)
Ik post hier dus er is geen ondergrens.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:06 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kan dit gewoon hier? vraag ik voor een vriend
Wat is je schema?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, snap ik.
Maak ik er speciaal tijd voor vrij in mijn drukke schema. Pfff.
Had dat even gezegd dan had ik wel ruimte gemaakt voor je.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, snap ik.
Maak ik er speciaal tijd voor vrij in mijn drukke schema. Pfff.
Akkoord.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:06 schreef Tijn het volgende:
We love you Feijenoord, we do. Sympathiek van het publiek om dat even in te zetten.
Wat ben je toch een lieve jongen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Had dat even gezegd dan had ik wel ruimte gemaakt voor je.
Nee joh. Beter 1 van die flopusers zoals mordax of hoe heet die gozer.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Had dat even gezegd dan had ik wel ruimte gemaakt voor je.
We roddelen hier niet @Mortaxxquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee joh. Beter 1 van die flopusers zoals mordax of hoe heet die gozer.
Eloy?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie goal #2 (@onlogisch)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:08 schreef GGMM het volgende:
Mooie goal #1 (dankzij mij en JOSGOD en MESSIGOD)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie goal #2 (@:onlogisch)Hier gaat mort wel de mist in, @Scrummie heeft gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Volgende keer maak ik een 14-mans kamer.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:09 schreef Scrummie het volgende:
Oke, fijne avond vrienden.
Misschien tot een volgende keer.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:08 schreef GGMM het volgende:
Mooie goal #1 (dankzij mij en JOSGOD en MESSIGOD)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie goal #2 (@:onlogisch)#1 Jos is een stuk beter geworden zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#2 zwak gekeept
Fijne avond maat.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:09 schreef Scrummie het volgende:
Oke, fijne avond vrienden.
Misschien tot een volgende keer.
Wel met het Nederlands Elftal?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik voel domweg geen binding met dit Italië
Mort moet wel met de bal meelopen daar jaquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier gaat mort wel de mist in, @:scrummie heeft gelijk
Verrassend genoeg best wel.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel met het Nederlands Elftal?
reported!quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:11 schreef Szura het volgende:
Italië zakt weg naar niveautje Jong Utrecht
Alleen als er niet wordt gescoord.quote:
Leugensquote:
1 op 24quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat de kans groot is dat Spanje Europees kampioen gaat worden
Ik weet niet of @GGMM een knotsgekke wedstrijd heeft voorspeld.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hou op hoor. ik wil een knotsgekke 2-2
Bram van Polen ook niet.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:11 schreef TLC het volgende:
De nos vermeldt het nooit naar die Scamacca is nooit geslaagd bij PEC Zwolle
Hebben ze over gehad aan tafel.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:11 schreef TLC het volgende:
De nos vermeldt het nooit naar die Scamacca is nooit geslaagd bij PEC Zwolle
Was niet mijn foutquote:
nu al de rode duivels opgegeven :-)quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vrees je al voor de zege van Slowakije op de Oekraïners?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:
Die wist in tegenstelling tot die Italiaan wél het goede doel te vinden vanavond.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:12 schreef Coco het volgende:
Alweer eigen doelpunt @:dombohetolifantje1
Weet je zeker dat je via de kabel kijkt en niet internet?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:13 schreef vul_maar_in het volgende:
WAT zijn jullie 3 minuten voor mij. ik moet een hartig woordje met mijn kabelboer spreken.
Hier ook, fucking buren lopen te toeteren 3 min voor ik het ziequote:Op donderdag 20 juni 2024 22:13 schreef vul_maar_in het volgende:
WAT zijn jullie 3 minuten voor mij. ik moet een hartig woordje met mijn kabelboer spreken.
ok boude uitspraak.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:13 schreef ReplaR het volgende:
Eigen goals zouden een halve punt moeten zijn.
haha internet maar 3 minuten is wel erg pijnlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je via de kabel kijkt en niet internet?
En bij een uitwedstrijd?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:13 schreef ReplaR het volgende:
Eigen goals zouden een halve punt moeten zijn.
Sven van Beek wel.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Horny Mikey was dit niet overkomen
En dan als Spanje zijnde dit nauwelijks afstraffenquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:13 schreef viceversa het volgende:
Wtf is Italië aan het doen. Wat een fouten allemaal.
Dat is inherent aan een eigen goal toch?quote:
3 minutenquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
haha internet maar 3 minuten is wel erg pijnlijk.
3 minuten is wel erg veelquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
haha internet maar 3 minuten is wel erg pijnlijk.
Was er anders 1 dit toernooi fantastisch binnen gekopt. Weet even niet meer in welke wedstrijd.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is inherent aan een eigen goal toch?
Italië maakt geen kans hoorquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:15 schreef Nober het volgende:
Kijk we naar de aanstaand Europees Kampioen?
Coco zal zich morgen wel even netjes voorstellen als hij weer nuchter is.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:15 schreef vul_maar_in het volgende:
PS dank voor het warme welkom luitjes, maakt zo'n EK toch een stuk leuker.
Ben je Duitsland-Hongarije aan het terugkijken?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:15 schreef Nober het volgende:
En toch is dit maar lauw bad vergeleken met het gloeiende hete bad in December, kun je nagaan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:15 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik heb weekend. @Calandquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco zal zich morgen wel even netjes voorstellen als hij weer nuchter is.
ik ook!quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco zal zich morgen wel even netjes voorstellen als hij weer nuchter is.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:15 schreef Nober het volgende:
voor een neue usert.. i've seen worse.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En toch is dit maar lauw bad vergeleken met het gloeiende hete bad in December, kun je nagaan.
Kijk je ook darten?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:15 schreef vul_maar_in het volgende:
Zie je Nederland winnen van Frankrijk?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:17 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ik zie dit Spanje wel winnen van Frankrijk.
spanje vs duitsland wordt de finalequote:Op donderdag 20 juni 2024 22:15 schreef Nober het volgende:
heb je zo'n slecht huwelijk?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil copa Amerika kijken maar hier in Vlaanderen zenden ze netgens uit, de klootzakken
Hongarije veldvulling.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ben je Duitsland-Hongarije aan het terugkijken?
IPTVquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil copa Amerika kijken maar hier in Vlaanderen zenden ze netgens uit, de klootzakken
En Biatlon?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
stiekem volg ik darts ook wel een beetje ja. al was het alleen voor de gifjes.
viaplayquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
In F1 heb je ook zo'n parttime mod.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Over EK mods gesproken.
Waar is @:R-woud93 , neemt hij het wel serieus?
Heb je nog meer leuke anekdotes?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:19 schreef Coco het volgende:
Ze speelden Seven Nation Army op het feestje.
Ter info.
Deden ze dat maar allemaal.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In F1 heb je ook zo'n parttime mod.
ik vind Spanje matig en Italie erbarmelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Spanje echt een goede ploeg, maar qua spitspositie blijft het toch wel matig met Morata
Ook niet op Wallonië 1, 2, 3?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij was er gisteren nog.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Over EK mods gesproken.
Waar is @:R-woud93 , neemt hij het wel serieus?
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In F1 heb je ook zo'n parttime mod.
Valse tussenstanden krijgen een ban.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:22 schreef vul_maar_in het volgende:
zit hier met fucking 40 nostradamussen in het topic. geen idee of iemand speculeert of 2 mins voor loopt.
Minderquote:
Ze missen in mijn ogen echt scorend vermogen... al heb ik qua ploegen nog niet heel veel beter gezien dit toernooiquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:22 schreef Perox het volgende:
Men is dus wel behoorlijk onder de indruk van Spanje? Ik vond ze eigenlijk in de eerste wedstrijd beter en hier vallen ze me een beetje tegen.
Slechts 1 doelpuntje na een uur tegen dit onthutsend zwakke Italië, en nog een OG ookquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:22 schreef Perox het volgende:
Men is dus wel behoorlijk onder de indruk van Spanje? Ik vond ze eigenlijk in de eerste wedstrijd beter en hier vallen ze me een beetje tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
1-1Ga maar naar bed, jij bent duidelijk te moeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
1-1Laatste waarschuwing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Bryan Cristante’s booking has been officially timed as 45 minutes and 20 seconds. In other words, 20 seconds after he came on. That’s a European Championship finals record for a substitute.
Dus het staat bij jou nu ook 2-2?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:26 schreef vul_maar_in het volgende:
OK mijn serverhamster heeft een dikke snuif genomen en ik loop gelijk. Nu hop Italie.
Oei!quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus het staat bij jou nu ook 2-2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |