quote:Tijd voor een absolute kraker donderdagavond. Grootmachten Spanje en Italië staan tegenover elkaar en gaan uitmaken wie groepswinnaar wordt van poule B.
Voetballiefhebbers worden donderdag getrakteerd op twee mooie partijen. Waar Denemarken eerder deze avond speelde tegen Engeland, staat nu de kraker Spanje – Italië op het programma. De Spanjaarden zijn favoriet voor de Europese titel en Italië is juist de titelverdediger.
Beide landen zijn het EK voetbal goed begonnen. Zo wisten de Spanjaarden de Kroaten weg te spelen met 3-0 en won Italië met 2-1 van Albanië.
Luciano Spalletti
De Italiaanse bondscoach Luciano Spalletti weet al hoe hij het gaat aanpakken met zijn team. “Spanje zal zich waarschijnlijk anders opstellen dan tegen de Kroaten. Ze gaan ons nog een beetje meer onder druk zetten. We moeten niet in hun val trappen door continu de bal naar de centrale verdedigers te spelen en dan aan de doelman geven”
Stadion: Arena AufSchalke
Aftrap: Donderdag 20 juni om 21:00
Ik zie jou er ook wel voor aan om elke dag vanuit je vakantieadres te gaan posten.quote:
Vroeger stonden deze twee daar garant voor met al die moordenaars achterin, niets is meer heilig.quote:
Welke user vind jij nu echt ijskoud?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:15 schreef vul_maar_in het volgende:
ik volg iig VBL al jaren, zeker bij internationale toernooien, Niet altijd een warm bad maar wel hilarisch <3
Italiaans natuurlijk. Spanjolen gooien overal van de verschrikkelijke vis doorquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga een ONTZETTEND moeilijke vraag stellen:
Spaans of Italiaans eten?
Genoteerdquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie jou er ook wel voor aan om elke dag vanuit je vakantieadres te gaan posten.
sushiquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga een ONTZETTEND moeilijke vraag stellen:
Spaans of Italiaans eten?
quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:16 schreef Perox het volgende:
De aanvoerder mag niet tegen de scheids praten?
quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:16 schreef OmniRocket het volgende:
Voor teams met keeper als aanvoerder is er een veldspeler aangewezen die mag praten met de scheids. Terecht geel Donnarumma.
Smerige goedkope schaaldieren ellendequote:Op donderdag 20 juni 2024 21:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Italiaans natuurlijk. Spanjolen gooien overal van de verschrikkelijke vis door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |