Hij mag z'n laatste rol gaan spelenquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:06 schreef golfer het volgende:
Geen acteur, maar wel heel belangrijk geweest voor acteurs en actrices.
Castingkoning Hans Kemna (1940-2024) overleden: in acterend Nederland was hij lang onontkoombaar
[ afbeelding ]
Hans Kemna was zelfverklaard castingkoning en de bekendste acteursscout van Nederland. Onvermoeibaar was hij bezig met het ontdekken van nieuw talent. En tegelijkertijd verzamelde hij een imposante kunstcollectie. Hij overleed zondagavond na een kort ziekbed, werd op Facebook bekendgemaakt.
Goed gecast wel, had zo haar daadwerkelijke moeder kunnen zijn:quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ah, zij speelde de moeder van Phoebe in Friends
Ik las laatst dat die rechtse, geen idee hoe ze heet een IQ van 140 heeft. Volgens mij speelt ze een dom blondje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Goed gecast wel, had zo haar daadwerkelijke moeder kunnen zijn:
[ afbeelding ]
Benieuwd of ie nog in de volgend jaar te verschijnen Final Destination zit, of dat ze 'm eruit knippenquote:
Prunella is dementerend.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:04 schreef Lienekien het volgende:
De Britse acteur Timothy West is op 12 november op 90-jarige leeftijd overleden. Hij had een lange film- en toneelcarrière.
Hij laat zijn vrouw Prunella Scales (92) achter, bekend van Fawlty Towers (Sybil). Zij waren 61 jaar getrouwd. Zij hadden samen twee zoons, Joseph en Samuel die beide ook acteur zijn.
Foto uit 1999, met Samuel, Timothy en Prunella.
[ afbeelding ]
Ja, en hij zorgde volgens mij heel goed voor haar.quote:
Was net een aflevering van Twin Peaks aan het bekijken.quote:
quote:
Dat moeten wij nog maar zien te halen Lien. Prunella virtuoos altijd. En ook alweer 92... Time flies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |