quote:Met duels tussen Spanje en Italië en Engeland en Denemarken staan herhalingen van de halve finales van de vorige editie van het EK voetbal op het programma. De Spanjaarden en Engelsen behoren tot de favorieten voor de eindzege.
Het komt niet vaak voor dat in de groepsfase de vier halvefinalisten van het vorige toernooi tegen elkaar spelen. En al helemaal niet op dezelfde dag. Toch is donderdag het geval met Spanje - Italië en Denemarken - Engeland. Destijds gingen Italië (na penalty's) en Engeland (na verlenging) er met een finaleplek vandoor. Donderdag kunnen de Spanjaarden en de Denen dus revanche nemen.
Winst is noodzakelijk
Engeland wist de eerste wedstrijd tegen Servië te winnen met 0-1, maar dat ging ze ook nog niet makkelijk af. Tegen de Denen moeten ze flink aan de bak, want beide landen moeten punten pakken. Denemarken speelde gelijk tegen Slovenië dus winst is noodzakelijk om zicht te houden op de achtste finales. Het gaat er om spannen vanavond
Stadion: Frankfurt Arena
Aftrap: Donderdag 20 juni om 18:00
Waarom zouden ze het niet pikken?quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik snap echt niet waarom sponsors het pikken dat die knaapjes steeds allemaal gaten in hun sokken knippen.
MaxGod moet zaterdag pas.quote:
Omdat het er belachelijk uitziet?quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het niet pikken?
Lekker boeiend, elke wedstrijd toch nieuwe sokken
Heel vreemd dat dit magquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik snap echt niet waarom sponsors het pikken dat die knaapjes steeds allemaal gaten in hun sokken knippen.
Als ze er beter door presteren dan is het helemaal primaquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Omdat het er belachelijk uitziet?
Beter presteren door een paar gaten in sokken, serieusquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ze er beter door presteren dan is het helemaal prima
Aanrader voor bij je sollicitatiegesprek.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Beter presteren door een paar gaten sokken, serieus?
En de andere helft trekt ze over de knieën heen. Ik zal wel oud worden ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:18 schreef Zorro het volgende:
Spelers die denken dat gaten in de sokken knippen ergens goed voor is kan ik niet serieus nemen.
zaten zeker eerst Pride logootjes of zoquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:18 schreef Zorro het volgende:
Spelers die denken dat gaten in de sokken knippen ergens goed voor is kan ik niet serieus nemen.
SAUSKEETEDquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:21 schreef DeeBee het volgende:
Gallagher...GROOT STERK KAN NIET VOETBALLEN...dat wordt mijn eerste vaste wissel!
Akkoord.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:18 schreef Zorro het volgende:
Al die spelers zetten bij eigen club hoog druk maar Gareth Southgate denkt dat het een goed idee is om afwachtend te spelenquote:
Herrie Mekwaaierquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit Engeland mist een type Henderson.
Als je zo ver terug staat als Engeland hoef je een controleur als Rice inderdaad ook niet op te stellen. Wat een wanvertoning van Gerret.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:22 schreef Szura het volgende:
Waarom Rice nog in het veld staat is ook een raadsel
Ze schijnen ook ene Guehi te hebben lopen. Die heb ik nog nooit gehoord vanavond.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:22 schreef Szura het volgende:
Waarom Rice nog in het veld staat is ook een raadsel
Klinkt Deens, is dat die Deen van Ajax?quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Urban legend.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:24 schreef DeeBee het volgende:
Wat is dat met die kousen met die gaten erin?!
Je bent een lieve olifant.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer 15 euro afgetroggeld door een goed doel aan de deur.
Ikben toch ook zo'n ongekende slappe maar ook lieve zak.
Jezelf een lieve zak noemen omdat je net 15 euro aan een goed doel hebt overgemaakt. Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heb je weer zeehondjes gered?quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee meisjes in Somalie.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je weer zeehondjes gered?
Absurd alles goed geregeld behalve het belangrijkste.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:25 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Levensgevaarlijk dit veld. Kan echt niet
Toch weer 5 euro voor het goede doelquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu nog een goed veld.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Briljante woordgrap.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:26 schreef vaarsuvius het volgende:
krijgen die commentatoren een bonus als ze vaak genoeg: 'boeiende wedstrijd' zeggen bij zaadpotten?
Dat gaat mogelijk zo'n zelfde verhaal worden als de gouden generatie van de Belgen... al hebben deze al wel een finale gespeeldquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:27 schreef Kriegel het volgende:
Gerrit Zuidpoort heeft het weer mooi op de rails hoor.
Schijnt goed te zijn voor spieren.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:24 schreef DeeBee het volgende:
Wat is dat met die kousen met die gaten erin?!
quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:26 schreef vaarsuvius het volgende:
krijgen die commentatoren een bonus als ze vaak genoeg: 'boeiende wedstrijd' zeggen bij zaadpotten?
Zoals iemand hier zei: alle vedettes staan te wachten op een bal (er wordt te weinig gewerkt)quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:29 schreef VoMy het volgende:
Bijna iedereen wisselen die kan voetballen. Southgate doet het gewoon.
Jammer dat er geen speler is die Malen heet om dat grapje mee te makenquote:
Mag in de knockoutfase snel gebeurenquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:32 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt tijd dat Southgates voetbal eens afgestraft wordt met een nederlaag.
Sarina Wiegman had geen tijd.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit EK zou nog leuker zijn met topcoaches
LOUIS VAN GAAL'S WHITE ARMYYYquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie hebben een coach die jullie verdienenquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Jullie hebben een coach die jullie verdienen
Rooney, Gerrard, Lampard.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Southgate zat denk ik vroeger met een jaloerse blik te kijken naar Scholes, Beckham , Gascoigne , Owen en Shearer .
Jawel dat wel.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:36 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Die kop was echt lelijk maat
Bellingham is beterquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Southgate zat denk ik vroeger met een jaloerse blik te kijken naar Scholes, Beckham , Gascoigne , Owen en Shearer .
Daarom heeft ie nu een zwak voor houthakkers en haalt hij voetballers eruit.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Die had ie anders wel eerst in de basis gezet.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Daarom heeft ie nu een zwak voor houthakkers en haalt hij voetballers eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ondertussen Grealish thuislaten . Het is afgunst meer niet.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Daarom heeft ie nu een zwak voor houthakkers en haalt hij voetballers eruit.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met alle respect maar 'bondscoaches' zijn toch een beetje de afdankertjes in de trainerswereld.
Beetje zoals bewakingsagenten. Dat zijn meestal mislukte politieagenten.Achja, werken in een fabriek of als bewakingsagent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen mag er zijn.
Zijn ze ook niet.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:41 schreef Em31 het volgende:
Moeilijk voor te stellen dat Engeland één van de favorieten is.
Met saai Sausgeet voetbal kun je helaas ver komenquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:41 schreef Em31 het volgende:
Die is nog steeds alcoholist volgens mij.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Gascoigne jaHoe zou het daarmee zijn?
Al besprokenquote:
Engeland valt af! Het gaat tussen Frankrijk en Duitslandquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:41 schreef Em31 het volgende:
Maar nog niet bezongen.quote:
We feliciteren dus Spanje.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Engeland valt af! Het gaat tussen Frankrijk en Duitsland
ohja die hadden we ook nogquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We feliciteren dus Spanje.
Southgate komt straks met de 'nog steeds ongeslagen'-actquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:40 schreef Szura het volgende:
Commentatoren BBC zijn helemaal klaar met het teruggetrokken Engeland
Het is nog maar de groepsfase.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:41 schreef Em31 het volgende:
mwah. Eerst maar even tegen een echte ploeg zien of het dan nog gaat. Over iets meer dan een uur.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De kenners zoals ik zien dat Engeland dit EK 1000% niet gaat winnenquote:
Of natuurlijk gewoon de Azzurri.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Commentatortje is het met je eens.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:41 schreef Em31 het volgende:
spanjolenquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Go Ahead belt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:45 schreef Paul het volgende:
[..]
De kenners zoals ik zien dat Engeland dit EK 1000% niet gaat winnen
Zou fantastisch zijn natuurlijk maar dat zie ik (helaas) niet gebeuren.quote:
Gerrard op EK 2000.. Met Lampard al op 10 oktober 1999. Rooney heeft ie idd net gemist, die begon een paar maanden na hem.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daar heeft Southgate niet mee gespeeld.
ja , wij zijn wel weer een keer aan de beurtquote:
quote:
Veni, Vidi, Vichy.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, je bedoelt 1000 1‰?quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:45 schreef Paul het volgende:
[..]
De kenners zoals ik zien dat Engeland dit EK 1000% niet gaat winnen
Heb jij oudtantes die in Aerdenhout wonen ?quote:
Today is gonna be the day that they're gonna throw it back to youquote:
capu heeft gesprokenquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze gaan hem definitief afmaken in de media.
De genadeschot, de slachtbank. Ze gaan niets heel laten van de trainer van Engeland
De nieuwe Zidane was weer onzichtbaarquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Today is gonna be the day that they're gonna throw it back to you
Is een hockey term, vrind.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Heb jij oudtantes die in Aerdenhout wonen ?
20 jaar.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De nieuwe Zidane was weer onzichtbaar
Nee?quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:51 schreef FvanS het volgende:
Ik dacht dat Engeland 1 van de favorieten was
Favorieten EK voetbal 2024 volgens de bookmakersquote:
Volgens de commentator is het Kallagher.quote:
Felicitados.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Eerste voorspelling juist![]()
![]()
Was dus niet is.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:51 schreef FvanS het volgende:
Ik dacht dat Engeland 1 van de favorieten was
Ik geloof niet in Portugal maar wel in Italie.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:52 schreef FvanS het volgende:
[..]
Favorieten EK voetbal 2024 volgens de bookmakers
De bookmakers voor het EK 2024 bestempelen Frankrijk als de grootste favoriet van het EK voetbal 2024. Daarna volgen Engeland, Duitsland, Spanje en Portugal. Daarna komt het Nederlands elftal:
Frankrijk
Engeland
Duitsland
Spanje
Portugal
Nederland
Belgie
Italië
Kroatië
Denemarken
In de knockout fase gaan ze er hard af.quote:
Vieze slehtten inderdaad.quote:
Italië zo laagquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:52 schreef FvanS het volgende:
[..]
De bookmakers voor het EK 2024 bestempelen Frankrijk als de grootste favoriet van het EK voetbal 2024. Daarna volgen Engeland, Duitsland, Spanje en Portugal. Daarna komt het Nederlands elftal:
Frankrijk
Engeland
Duitsland
Spanje
Portugal
Nederland
Belgie
Italië
Kroatië
Denemarken
Spanje of Duitsland denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:52 schreef FvanS het volgende:
[..]
Frankrijk
Engeland
Duitsland
Spanje
Portugal
Nederland
Belgie
Italië
Kroatië
Denemarken
Er is maar één Gallagher, en die heet Roryquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Volgens de commentator is het Kallagher.
Ja nu wel ja, dit was VOOR het EKquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:54 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik geloof niet in Portugal maar wel in Italie.
Sowieso kunnen ook België Kroatië Denemarken en Engeland van dit lijstje worden verwijderd.
Die had wel in de kleedkamer kunnen blijven.quote:
Altijd tegen jou.quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
verdomme heb deze wedstrijd goed voorspeld
En dan?quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:04 schreef PzKpfw het volgende:
Straks wint Denemarken van Servië en Slowakije van Engeland
Liam.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er is maar één Gallagher, en die heet Rory
Engeland out.quote:
Slovenië maar okeequote:Op donderdag 20 juni 2024 20:04 schreef PzKpfw het volgende:
Straks wint Denemarken van Servië en Slowakije van Engeland
Veel plezier!quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even een blokkie wandelen. Voor de calorietjes![]()
De 4 beste nummers 3 gaan ook door naar de volgende ronde.quote:
Voor de calorietjes kun je beter een zak chips leegvreten!quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is ook nog niet 100% zeker, maar de kans is heel klein dat je met 4 punten niet bij de beste nrs. 3 hoort.quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar heb ik Lineker en co. nog niet over gehoord.
kunnen die niet zelf gaan wandelen dan?quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Garrie Southgate wijt het aan ontbreken van Kalvin Phillips
Gerrit moet eens in de spiegel kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Roon is er bij ons ook niet bij.quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Door dronken Engelsen misschien?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:30 schreef TLC het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Engeland als grootste favoriet voor EK winst gezien wordt
Spelers zijn individueel belachelijk goed.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:30 schreef TLC het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Engeland als grootste favoriet voor EK winst gezien wordt
Omdat ze het beste arsenaal aanvallende spelers hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:30 schreef TLC het volgende:
Kutje Kerret kan geen moeilijke keuzes maken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Spelers zijn individueel belachelijk goed.
Trainer stelt 4 rechtsbacks op, dan win je niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |