abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217438359
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 10:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Of, een beetje cru gezegd,...makkelijk? Kan ze haar echte emotie in de rol leggen.
Ik was niet heel erg onder de indruk van haar acteerwerk eigenlijk gezegd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217438524
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 23:20 schreef Momo het volgende:
[ x ]

De actrice van Abby verloor haar moeder tijdens filmen van dit seizoen en dan een karakter te spelen waar het centraal staat dat ze haar vader is verloren... heftig.
Ze had dit op haar social media gepost en daar kreeg ze ook meteen een flink aantal hatelijke opmerkingen vanwege haar rol als Abby, Er zijn toch een hoop achterlijke mensen op deze wereld. Dit word gewoon een Laura Bailey-situatie.
pi_217439111
What the actual fuck.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_217439300
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 12:31 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Daar heb ik gewoon behoefte aan als man. _O-

Nu Joel weg is, is er gelijk een hele grote hap uit het verhaal. Mensen zeiden ook al op Reddit "Joel's gone, but at what cost?"

We gaan het zien de rest van het seizoen.
Het overlijden van Joel is juist de drijvende kracht achter het verhaal. Zonder dat zou het nogal inhoudsloos worden. Alleen beetje zombies schieten en ervoor wegrennen is natuurlijk niet genoeg om het interessant te houden, dan kun je netzogoed naar the walking dead gaan kijken.
pi_217439301
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 15:00 schreef Farenji het volgende:

[..]
Het overlijden van Joel is juist de drijvende kracht achter het verhaal. Zonder dat zou het nogal inhoudsloos worden. Alleen beetje zombies schieten en ervoor wegrennen is natuurlijk niet genoeg om het interessant te houden, dan kun je netzogoed naar the walking dead gaan kijken.
We gaan het allemaal zien zeg ik toch? Eerste aflevering was beetje matig, de tweede heel goed, maar of het echt een drijvende kracht gaat zijn moeten we nog zien.
pi_217439303
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 15:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
We gaan het allemaal zien zeg ik toch?
Oh sorry ik wist niet dat je kwaad werd.
pi_217439306
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 15:01 schreef Farenji het volgende:

[..]
Oh sorry ik wist niet dat je kwaad werd.
Wordt ook niet kwaad.
pi_217439307
Misschien even een potje golf om te kalmeren
pi_217439311
Het kan een hele goede uitwerking hebben op het vervolg of juist het wat minder maken. Qua shock value is het natuurlijk heel goed.
pi_217439338
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 15:03 schreef Discombobulate het volgende:
Het kan een hele goede uitwerking hebben op het vervolg of juist het wat minder maken. Qua shock value is het natuurlijk heel goed.
Als je de games gespeeld hebt dan weet je natuurlijk al precies wat er gaat gebeuren. Tijdens het spelen was ik ook echt wel geschokt, nu met de serie toch minder. Ik ben vooral heel benieuwd hoe ze het allemaal in beeld gaan brengen, en welke verhaallijnen uitgewerkt worden en welke niet.
pi_217440059
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 12:06 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Omdat het 'big strong muscular woman' personage dat Abby was in het spel letterlijk 0,0 toevoegde aan het verhaal. Het werd nooit benoemd, het had nooit praktisch nut. Het was puur een hersenspinsel van de feministische co-schrijfster die vond dat gespierde vrouwen ook een plek moesten hebben in moderne media.

De serie heeft daadwerkelijk ervaren schrijvers die dat soort onzin eruit filteren en gewoon de beste acteur voor de rol casten.
Ik denk dat het voor de serie ook weinig invloed zal hebben ten opzichte van de game. In de game zitten nu eenmaal honderden vechtscènes met Abby, dat zal in de serie flink minder zijn. Kijk naar aflevering 2, dan maakt het geen hol uit of ze nu gespierd is of niet.

Overigens is de kritiek ook een beetje hypocriet want in de game zitten ook een aantal gevechten tussen Ellie en vijanden die gewoon veel groter en sterker zijn. En Ellie is in de game gewoon een sprietje.
pi_217442701
Ik vind die kritiek op uiterlijkheden van actrices/characters een partijtje vermoeiend zeg. Het geldt ook altijd alleen voor vrouwen.
pi_217443159
Ik dacht vorige week ook dat het er slecht uitzag voor Joel. Met zo'n onuitgesproken ruzie die ze lijken bij te leggen is het in dit soort verhalen vaak tijd om een van de twee de pijp uit te laten gaan voordat het probleem uitgesproken wordt.
pi_217443355
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik dacht vorige week ook dat het er slecht uitzag voor Joel. Met zo'n onuitgesproken ruzie die ze lijken bij te leggen is het in dit soort verhalen vaak tijd om een van de twee de pijp uit te laten gaan voordat het probleem uitgesproken wordt.
Wanneer had jij het idee dat ze ruzie wilde bijleggen vorige week?
pi_217443511
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 23:36 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Wanneer had jij het idee dat ze ruzie wilde bijleggen vorige week?
Bijvoorbeeld dat ze in deze aflevering tegen die vriend zegt in de ochtend dat ze met Joel op patrouille wilde en dat ze het al met hem had uitgepraat.
Vorige week was vanuit Joel die intentie best duidelijk want hij ging tot verbazing van Dina naar therapie, hoewel hij daar dus niet echt verder kwam. In elk geval is het punt meer dat zo'n ruzie die besproken moet/gaat worden, maar dat kan wel later, toch vaak een inleiding voor het einde van een personage in dit soort post-apocalyptische verhalen.
  woensdag 23 april 2025 @ 09:09:08 #291
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217444206
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 15:02 schreef Aberkullie het volgende:
Misschien even een potje golf om te kalmeren
Too soon :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 23 april 2025 @ 09:10:03 #292
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217444215
Je kunt echt zien hoe de game functioneert als een storyboard. Omdat deze game over minstens (?) twee seizoenen wordt uitgemolken had ik het moment toch wat later verwacht. Wat ik nu wél verwacht is veel flashbacks.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_217445854
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 09:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Too soon :P
Serie kijkers hadden het nog makkelijk :{w
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 23 april 2025 @ 13:28:57 #294
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217446305
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 09:10 schreef thedeedster het volgende:
Je kunt echt zien hoe de game functioneert als een storyboard. Omdat deze game over minstens (?) twee seizoenen wordt uitgemolken had ik het moment toch wat later verwacht. Wat ik nu wél verwacht is veel flashbacks.
Ik had m ook nog niet verwacht in afl 2 idd.
Maar toen ik die lodge zag......... "o dear, here we go!"
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 23 april 2025 @ 13:32:13 #295
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217446328
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 09:10 schreef thedeedster het volgende:
Dit stuk was in de game ook gewoon snel. Hierna kwamen alle flashbacks pas.
  woensdag 23 april 2025 @ 13:42:02 #296
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217446444
Hoe is heden ten dage de consensus over het tweede spel? Ik vond het een regelrechte mindfuck. Waaraan sommige mensen zich ergerden, vond ik juist geniaal.

Voor de niet gamers;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 23 april 2025 @ 13:45:10 #297
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217446478
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:42 schreef thedeedster het volgende:
Hoe is heden ten dage de consensus over het tweede spel?
Ik vind het zelf een van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_217446569
quote:
Hoe is heden ten dage de consensus over het tweede spel? Ik vond het een regelrechte mindfuck. Waaraan sommige mensen zich ergerden, vond ik juist geniaal.

Voor de niet gamers;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het echt een goed spel, maar niet een spel dat ik voor de lol nog een keer zou spelen. Gevalletje het is goed, niet perse leuk. Inderdaad een mindfuck die je met een totaal ander gevoel achterlaat dan welk ander spel ook.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 23 april 2025 @ 14:08:07 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_217446707
quote:

Voor de niet gamers;
SPOILER
Ik vond het geen leuke game

SPOILER
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_217446855
Bijna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')