Bron/meer op: https://www.rtlnieuws.nl/(...)eken-premiere-op-hboquote:The Last of Us op een na best bekeken première op HBO
De eerste aflevering van de serie The Last of Us is zondagavond in de VS op de zenders van HBO en de streamingdienst HBO Max door 4,7 miljoen mensen bekeken. Daarmee is het de op een na best bekeken première van HBO.
Dat maakte HBO vandaag bekend. Alleen de aftrap van House of the Dragon trok vorig jaar meer kijkers: zo'n 10 miljoen. HBO maakt geen kijkcijfers van HBO Max in andere landen openbaar.
Ook op sociale media was The Last of Us populair: de serie was wereldwijd trending topic op Twitter.
Daarnaast zijn ook Amerikaanse recensenten overwegend positief over de start van de serie. Dat is opvallend omdat verfilmingen van games doorgaans niet goed worden ontvangen.
Zo lang ja? Ze zijn al klaar met opnemen toch?quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vermoed zelf een release tussen maart en juni van 2025.
Post-production moet ook nog plaatsvinden. De serie staat bol van de special effects etc en dan moet HBO ook nog de hele promotie opstarten rond seizoen 2 met teasers/trailers etc.quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo lang ja? Ze zijn al klaar met opnemen toch?
Ziet er veelbelovend uit! Tegelijkertijd denk ik bij het zien van de vele gezichten / groepen meteen dat de 7 afleveringen dan wel echt allemaal 70-90 minuten moeten worden om dit allemaal aan bod te laten komen in het krappe tweede seizoen.quote:
Daarom wordt Part II ook twee seizoenenquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ziet er veelbelovend uit! Tegelijkertijd denk ik bij het zien van de vele gezichten / groepen meteen dat de 7 afleveringen dan wel echt allemaal 70-90 minuten moeten worden om dit allemaal aan bod te laten komen in het krappe tweede seizoen.
Misschien zelfs meer. Het gaat mij er om dat we hier al de Seraphites zien in deze teaser, terwijl je zou verwachten dat dat pas voor het derde seizoen aan bod komt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Daarom wordt Part II ook twee seizoenen
Boh Pedroquote:
De verhaal structuur zal (hopelijk) compleet anders zijn dan wat we in het spel gezien hebben. De structuur in het spel was sowieso ruk, dus ik heb het vermoeden dat er in dit seizoen flink wat dingen zijn omgegooid in de manier waarop het verhaal verteld wordt. Eén daarvan zal zijn dat we het verhaal van de verschillende facties tegelijkertijd te zien krijgen, in plaats van na elkaar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien zelfs meer. Het gaat mij er om dat we hier al de Seraphites zien in deze teaser, terwijl je zou verwachten dat dat pas voor het derde seizoen aan bod komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De verhaal structuur zal (hopelijk) compleet anders zijn dan wat we in het spel gezien hebben. De structuur in het spel was sowieso ruk, dus ik heb het vermoeden dat er in dit seizoen flink wat dingen zijn omgegooid in de manier waarop het verhaal verteld wordt. Eén daarvan zal zijn dat we het verhaal van de verschillende facties tegelijkertijd te zien krijgen, in plaats van na elkaar.Ik vond de structuur in het spel juist super goed, omdat je eerst... wacht spoikers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Het wordt tijd voor een datumquote:
Dat ziet er goed uit zeg. Oeh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog twijfelen of je seizoen 2 wel of niet zou gaan kijken dan zullen deze posters je wel over de streep getrokken hebben denk ik
Verwacht maart/april omdat HBO eerst the White Lotus zal willen uitbrengen in januari/februariquote:Op donderdag 26 september 2024 17:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit zeg. Oeh.
Ik hoop februari 2025 of daar in de buurt.
Uhmquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Trailer ziet er goed uit. Ik zie een hoop scenes die niet in het spel zaten en dat stemt in dit geval hoopvol dat ze het verhaal(verloop) flink herschreven hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:20 schreef Momo het volgende:
[..]
UhmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Onder welke steen kom jij vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Ik hou me onder mijn steen bezig met andere dingen dan constant elk nieuwtje volgen over een serie die pas maanden later uitkomt. Het valt me nu toevallig op in die trailer en ik vind het gezien het verhaal een vreemde keus.quote:
Bella Ramsey die 21 jaar is kan geen 18-jarige spelen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik hou me onder mijn steen bezig met andere dingen dan constant elk nieuwtje volgen over een serie die pas maanden later uitkomt. Het valt me nu toevallig op in die trailer en ik vind het gezien het verhaal een vreemde keus.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Bella Ramsey die 21 jaar is kan geen 18-jarige spelen?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]Bella is zelf ook wel een stuk ouder geworden. Ze begon in GoT 9 jaar geleden ondertussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zeikt er over Bella Ramsey of haar acteerprestaties?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ga toch eens een eind fietsen met dat gezeur over Bellahartstikke goede actrice.
Verdomd lekkere trailer
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wie zeikt er over Bella Ramsey of haar acteerprestaties?De actrice is 21.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus eerst speelde ze veel jonger, en nu iets minder jong
Je kan met kleding, make-up en acteren echt wel wat doen.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wie zeikt er over Bella Ramsey of haar acteerprestaties?Gewoon gezeik, laat het bronmateriaal eens los.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Nee, het bronmateriaal van TLOU is heiligquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gewoon gezeik, laat het bronmateriaal eens los.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel 2 was ook goedquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:26 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, het bronmateriaal van TLOU is heilig![]()
Deel 1 ten minste. Deel 2 mag in het eeuwige helvuur gegooid worden. Wat dat betreft kan de serie alleen maar beter zijn dan het spel
Deel 2 is een kneitergoede game, mensen die denken dat ze het verhaal compleet gaan omgooien gaan teleurgesteld zijn. De volgorde zal anders zijn, maar verhaal zelf niet echt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Deel 2 was ook goed
Alleen niet het verhaal dat mensen wilden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:07 schreef superniger het volgende:
Vraagje met lichte spoilers.Dat lijkt me wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik krijg wel het idee (door de trailers) dat men dit befaamde moment niet heel snel in seizoen 2 zal laten gebeuren, maar eerder richting einde van het seizoen (slechts 7 afleveringen) of zelfs met een cliffhanger richting begin seizoen 3.quote:
Ik hoop het wantquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik krijg wel het idee (door de trailers) dat men dit befaamde moment niet heel snel in seizoen 2 zal laten gebeuren, maar eerder richting einde van het seizoen (slechts 7 afleveringen) of zelfs met een cliffhanger richting begin seizoen 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
Ik heb inmiddels de genuanceerde mening dat het idee van het verhaal heel goed is, maar de uitwerking compleet ruk.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Deel 2 was ook goed
Alleen niet het verhaal dat mensen wilden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En fin, "niet het verhaal wat mensen wilde" zou je dus kunnen zeggen, maar is wel wat kort door de bocht. Afhankelijk van hoe je er naar kijkt I guess. En ik vermoed dat de serie een soortgelijke verdeelde reactie gaat krijgen als de game toentertijd.No amount of money ever bought a second of time.
Of ze doen het gewoon lekker niet. Ik ben helaas gespoild, maar ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik krijg wel het idee (door de trailers) dat men dit befaamde moment niet heel snel in seizoen 2 zal laten gebeuren, maar eerder richting einde van het seizoen (slechts 7 afleveringen) of zelfs met een cliffhanger richting begin seizoen 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |