SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Zal snel over zijnquote:Op woensdag 19 juni 2024 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waren veel dronken schotten in de pub zeg
Laten we het in godsnaam hopen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Truste
Morgen is die maag genezen, ik voel het.
#wensdenken
https://www.instagram.com(...)MXhpc2JzeHJ5bjFwZw==quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
anders zet je hem eruit?quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Truste
Morgen is die maag genezen, ik voel het.
#wensdenken
Je kunt beter melden dat je niet-dronken Schotten hebt gezien. Ach ze vliegen er zoals gewoonlijk de eerste ronde al weer uit.quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een stop, dat hoor je niet vaak.quote:Op donderdag 20 juni 2024 07:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, stop slaat eruit terwijl ik een broodje aan het bakken ben. Da’s niet goed
Ja, de aardlek.quote:Op donderdag 20 juni 2024 07:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een stop, dat hoor je niet vaak.
Ja hoor, prima. Ik ben er ook wat minder de laatste tijd. Druk op werk. Fijne vakantie!quote:Op donderdag 20 juni 2024 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
@:Dr_Flash, @:Kwiwi en @:eventueelanderegeintresseerden.
Ik leef nog, het gaat goed.Druk met werk en Ingress. Moe ook wel. Toe aan vakantie, en dat is al bijna, niet 1 juli zoals ik eerder zei maar 28e al naar Eindhoven, 29e vliegen.
Hoop dat het met jullie allemaal ook ok gaat!
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bakje koffie dan maar
M'n telefoon was uitgevallen (batterij leeg), maar gelukkig was ik toch zelf wakker geworden
Ruikt het in Thailand ook zo?quote:Op donderdag 20 juni 2024 07:44 schreef bitterbal het volgende:
Ruikt weer vreemd in de metro. Mix van sigaretten en oosterse kruiden
zijn het dan nog "oosterse" kruiden?quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruikt het in Thailand ook zo?
Kan dud0r zelf niet de wekker zetten?quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben mijn dag begonnen met de twee moeilijkste taken ter wereld
Een jong volwassenen wakker maken
En de was opruimen
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan dud0r zelf niet de wekker zetten?
Ja denk ik wel. Daar ruiken ze de hele dag aan van die mint potjes. Ga dat hier ook maar doen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruikt het in Thailand ook zo?
Denken dat dud0r jong volwassen isquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
die eerste is heel makkelijk hoor, 1 emmer ijswater nodigquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
En de was opruimen
Je moet jezelf een naam geven na je 40stequote:Op donderdag 20 juni 2024 08:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denken dat dud0r jong volwassen is
Of elke dag een pak After Eight consumeren voor de mint.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:25 schreef bitterbal het volgende:
Ja denk ik wel. Daar ruiken ze de hele dag aan van die mint potjes. Ga dat hier ook maar doen.
Misschien wil @Nattekat een voicebericht inschreeuwen met de tekst: GOUDVIS, WAKKER WORDEN!!! GR. GR. VOCHTIG POESJE.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:30 schreef mschol het volgende:
die eerste is heel makkelijk hoor, 1 emmer ijswater nodig
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of elke dag een pak After Eight consumeren voor de mint.
Doe dan gewoon een tube tandpastaquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of elke dag een pak After Eight consumeren voor de mint.
Gaat het al iets beter met haar?quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
En de was opruimen
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:4everblackeyed heb je de datumprikker ook al ingevuld?
Ik ben niet meer jongquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja die naam is opa,bejaarde, termen van die strekking.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet jezelf een naam geven na je 40ste
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wil @:Nattekat een voicebericht inschreeuwen met de tekst: GOUDVIS, WAKKER WORDEN!!! GR. GR. VOCHTIG POESJE.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben niet meer jong
[..]
Ja die naam is opa,bejaarde, termen van die strekking.
[..]
Ik heb ooit voor iemand die ik ken en die van zichzelf op de fiets naar werk moest een automatisch smsje ingesteld die hij elke dag kreeg dat hij zijn luie dikke reet op de fiets moest hijsen.
Mensen zijn debielquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:47 schreef Nattekat het volgende:
Wel grappig, ze hebben hier maandag of dinsdag bordjes geplaatst met dat je hier niet mag parkeren vandaag omdat werkzaamheden. De parkeerplaats staat nog steeds bijna vol.
Wat raar joh
Zo gaat dat.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:47 schreef Nattekat het volgende:
Wel grappig, ze hebben hier maandag of dinsdag bordjes geplaatst met dat je hier niet mag parkeren vandaag omdat werkzaamheden. De parkeerplaats staat nog steeds bijna vol.
Wat raar joh
Jong van geest?quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben niet meer jong
[..]
Ja die naam is opa,bejaarde, termen van die strekking.
[..]
Ik heb ooit voor iemand die ik ken en die van zichzelf op de fiets naar werk moest een automatisch smsje ingesteld die hij elke dag kreeg dat hij zijn luie dikke reet op de fiets moest hijsen.
Als het kon, hingen mensen hun fiets in de lantaarnpalen boveninquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gaat dat.
We hebben hier nu al vier maanden een nieuw station, met twee nieuwe fietsenstallingen. Drie keer raden waar de fietsen tegenwoordig staan. NIET in de fietsenstallingen
Ze staan hier op een brug, dus als ze aan een fietsketting zitten kun je ze over de balustrade hangen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het kon, hingen mensen hun fiets in de lantaarnpalen bovenin
Bij de meeste stations is er dan toch een flink strenge regeling? Die fiets is hier in de stad dan zeker na een uur al weg en kan je hem weer ophalen ergens op een depot net buiten de stad.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gaat dat.
We hebben hier nu al vier maanden een nieuw station, met twee nieuwe fietsenstallingen. Drie keer raden waar de fietsen tegenwoordig staan. NIET in de fietsenstallingen
Alvast Dune klaarleggen in het toilet voor het geval je straks weer uren opgesloten zit.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Liep vannacht voor mijn oude mannen plasje weer het toilet in waarin ik gisteren gevangen zat. Probeerde hem weer dicht te doen.
Zou wat geweest zijn. Midden in de nacht weer de slotenmaker moeten bellen omdat je man achterlijk is
Wat irritant.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gaat dat.
Nou. Wat een lol.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze staan hier op een brug, dus als ze aan een fietsketting zitten kun je ze over de balustrade hangen.
Mensen kijken niet naar bordjes joh, of denken dat het voor hun niet geldt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:47 schreef Nattekat het volgende:
Wat raar joh
Ik vind het altijd leuk om te zien dat die pogingen jammerlijk falen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mensen kijken niet naar bordjes joh, of denken dat het voor hun niet geldt.
Van de week ook, er is hier in de buurt een boerenpaadje met een automagische paal om sluipverkeer tegen te gaan, stonden aan beide kanten van de weg duidelijk borden dat het alleen toegankelijk was voor fietsers. Uiteraard meerdere auto's gezien die toch die route poogden te nemen.
Het is niet het breedste weggetje ook, dus ik ben even heel rustig gaan fietsen om het te observeren.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om te zien dat die pogingen jammerlijk falen.
soms wat kinderlijk maar jong zou ik dat ook niet meer noemenquote:
De mijne had er ook nog gewoon kunnen staan omdat ik het niet wist.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen zijn debiel
Dat zie ik hier ook
En eigenlijk nog gewoon tot op het laatste moment of ze zijn gewoon te laat en dan wordt de auto weggesleept
Soms is het, wat het isquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
soms wat kinderlijk maar jong zou ik dat ook niet meer noemen
In het openbaar?quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
En ze konden er ook écht niet door, want ze waren onderhoud aan de paal aan het doen.
Hier waarschuwen ze een paar jaar.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bij de meeste stations is er dan toch een flink strenge regeling? Die fiets is hier in de stad dan zeker na een uur al weg en kan je hem weer ophalen ergens op een depot net buiten de stad.
Ja goed, maar je auto staat er niet, dus dan behoor jij tot degenen die de bordjes lezen en serieus nemenquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De mijne had er ook nog gewoon kunnen staan omdat ik het niet wist.
Mwaquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat het al iets beter met haar?
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier waarschuwen ze een paar jaar.
Het zou me niks verbazen als de oude fietsenstalling ook nog in gebruik isDaar hadden ze eerst borden neergezet, toen gewaarschuwd met van die dingen aan het stuur, toen is er op de deadline een hek omheen gezet. Maar mensen sloopten gewoon die hekken open om hun fietsen te pakken dus dat was een teringbende. En dan zie je dus mensen die hun fiets daar weer doodleuk neerzetten
Vijftig meter verderop zit een bewaakte fietsenstalling.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de oude fietsenstalling ook nog in gebruik isDaar hadden ze eerst borden neergezet, toen gewaarschuwd met van die dingen aan het stuur, toen is er op de deadline een hek omheen gezet. Maar mensen sloopten gewoon die hekken open om hun fietsen te pakken dus dat was een teringbende. En dan zie je dus mensen die hun fiets daar weer doodleuk neerzetten
ik kijk nu al uit naar het drama morgen hier in de wijk. ze zijn met de weg bezig dus 1 weg de wijk in en uit is al dicht. dan moet alles via het winkelcentrum. waar het al druk is of via de derde mogelijkheid om de wijk in en uit te gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mensen kijken niet naar bordjes joh, of denken dat het voor hun niet geldt.
Van de week ook, er is hier in de buurt een boerenpaadje met een automagische paal om sluipverkeer tegen te gaan, stonden aan beide kanten van de weg duidelijk borden dat het alleen toegankelijk was voor fietsers. Uiteraard meerdere auto's gezien die toch die route poogden te nemen.
Klinkt wel als verbetering vergeleken met alleen maar huilen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mwa
In de Efteling heeft ze niet gehuild
Nog wel kutgrapje toen we glizzy hadden over dat ze dat ook moet missen
Thuis weer huilen
Ze is nu in ieder geval naar school
Dan moet de gemeente toch even wat beter hun best gaan doen. In Rotterdam durft niemand 20 minuten zijn fiets alleen te laten bij het station, voor je het weet heb je al een boete en misschien moet je hem bij Alexandrium op gaan halen inclusief boete.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele mooie fietsenstalling, maar ik snap dat het kut is als je haast hebt en er zijn maar twee poortjes open en je moet je fiets weet ik veel waar achterin neerzetten. En na 24 uur is het niet gratis meer, dus studenten die in het weekend naar huis gaan zetten de fiets dan ergens aan een paal.quote:
Het is ook niet met 120 decibel huilen dus dat is ook fijn voor mijquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt wel als verbetering vergeleken met alleen maar huilen.
Slim.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alvast Dune klaarleggen in het toilet voor het geval je straks weer uren opgesloten zit.
Nice.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is ook niet met 120 decibel huilen dus dat is ook fijn voor mij
Ze zijn 2 dagen geleden geplaatst, ik zag het heel toevallig gebeuren, anders was m'n enige redding geweest dat ik gisteravond met de auto langs de Chinees ben geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja goed, maar je auto staat er niet, dus dan behoor jij tot degenen die de bordjes lezen en serieus nemen
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kijk nu al uit naar het drama morgen hier in de wijk. ze zijn met de weg bezig dus 1 weg de wijk in en uit is al dicht. dan moet alles via het winkelcentrum. waar het al druk is of via de derde mogelijkheid om de wijk in en uit te gaan.
morgen gaat die laatste dus ook dicht. dan moet alles via het winkelcentrum.
waar morgen ook nog eens markt is wat het altijd al drukker maakt en onhandiger want sommige van de vrachtwagens van de markt staan dan geparkeerd half op de stoep en weg of gewoon op de weg.
Hier in het centrum is ook een straat waar veel werd gefietst. Veel leegstand, maar toch. Werd er een tijdje geleden nog extra gecontroleerd op fietsers in het centrum, ook in die straat. Maar dan door boa's dus die kunnen niks. Mensen hadden er schijt aan. Na een tijdje bleek het handhaven toch te veel moeite en nu mag je in die ene straat fietsen. Maar het blijft toch een winkelstraat, ondanks de leegstand. Er zitten nog wel een paar zaken en een ingang naar een parkeergarage, er wonen veel mensen. En fietsers zijn ratten dus ik werd er gister nog van m'n sokken gereden na het boodschappen doen. Dat je er mag en kan fietsen wil niet zeggen dat je dat moet doen op de turbo.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan moet de gemeente toch even wat beter hun best gaan doen. In Rotterdam durft niemand 20 minuten zijn fiets alleen te laten bij het station, voor je het weet heb je al een boete en misschien moet je hem bij Alexandrium op gaan halen inclusief boete.
Nu heb ik zin in chinees voerquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn 2 dagen geleden geplaatst, ik zag het heel toevallig gebeuren, anders was m'n enige redding geweest dat ik gisteravond met de auto langs de Chinees ben geweest.
Mweh, da's ook vooral omdat er geen reden is om 'm NIET aan zo'n paal te zetten. Als "buiten de aangewezen plekken" geen gevolgen heeft, verandert dat niet.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele mooie fietsenstalling, maar ik snap dat het kut is als je haast hebt en er zijn maar twee poortjes open en je moet je fiets weet ik veel waar achterin neerzetten. En na 24 uur is het niet gratis meer, dus studenten die in het weekend naar huis gaan zetten de fiets dan ergens aan een paal.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in chinees voer
Bedankt Nattekat
Ik las te snel en las natvoer.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in chinees voer
Bedankt Nattekat
Tijd om naar de VS te verhuizen dusquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier in het centrum is ook een straat waar veel werd gefietst. Veel leegstand, maar toch. Werd er een tijdje geleden nog extra gecontroleerd op fietsers in het centrum, ook in die straat. Maar dan door boa's dus die kunnen niks. Mensen hadden er schijt aan. Na een tijdje bleek het handhaven toch te veel moeite en nu mag je in die ene straat fietsen. Maar het blijft toch een winkelstraat, ondanks de leegstand. Er zitten nog wel een paar zaken en een ingang naar een parkeergarage, er wonen veel mensen. En fietsers zijn ratten dus ik werd er gister nog van m'n sokken gereden na het boodschappen doen. Dat je er mag en kan fietsen wil niet zeggen dat je dat moet doen op de turbo.
Ik haat fietsers gewoon.
Oeh lekker, even een blikje natvoer voor de kat open trekkenquote:
Jezus neequote:Op donderdag 20 juni 2024 09:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Tijd om naar de VS te verhuizen dus
Die gaat in mijn boekjequote:Op donderdag 20 juni 2024 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
.... Er zitten nog wel een paar zaken en een ingang naar een parkeergarage, er wonen veel mensen. En fietsers zijn ratten ...
Ik haat fietsers gewoon.
Gewoon er heen gaan en iedereen onder hoesten (ja ik weet wel dat je daar geen last van hebt, maar ja anders is het niet zichtbaar)quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:04 schreef Nattekat het volgende:
Ow, het is een offline meeting. Tja, ik ben nog thuis, sorry
Of China. Ongeveer even erg.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Lol, alsof er dichterbij niet fietsonvriendelijke landen zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Albanië?quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, alsof er dichterbij niet fietsonvriendelijke landen zijn.
Dat is een feitquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Negen miljoen fietsen in Beijing
quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon er heen gaan en iedereen onder hoesten (ja ik weet wel dat je daar geen last van hebt, maar ja anders is het niet zichtbaar)
Allemaal luie mensen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar Ger, klinkt vooral als een handhavingsprobleem daar.
Jij solliciteert er toch regelmatig voor?quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Meer dan 80.000 mannen jaarlijks slachtoffer van huiselijk geweld.
Het alternatief levert een niet zo nice mental image op.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon er heen gaan en iedereen onder hoesten (ja ik weet wel dat je daar geen last van hebt, maar ja anders is het niet zichtbaar)
Ze hebben nog niet gevraagd waar ik in godsnaam benquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het alternatief levert een niet zo nice mental image op.
Naar mijn bescheiden mening zijn dat geen echte mannen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij solliciteert er toch regelmatig voor?
Is goed Katie.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Negen miljoen fietsen in Beijing
Aan deurklinken, toetsenborden en muizen likken mag ookquote:
kan er zo een liedje over schrijvenquote:
"ik heb een steekje los" - deel 3275quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening zijn dat geen echte mannen.
Inderdaad, laten we daar maar niet al te lang bij stil staanquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het alternatief levert een niet zo nice mental image op.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan deurklinken, toetsenborden en muizen likken mag ook
Hoeft niet.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan er zo een liedje over schrijven
quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Sowieso die fietsers in het centrum hierHebben ze van die dranghekken met spandoeken erop GEEN FIETSERS / GEEN BROMMERS en die staan dan om en om zodat je moet slalommen, om de fietsers te weren. Maar die hebben schijt
Dus dan is het zaterdag en word je in een drukke winkelstraat overhoop gereden door een fatbike. Laatst hield een boa een fietser aan en die deed onnozel van 'o niet gezien, wist ik niet'. SPANDOEKEN. DRANGHEKKEN.
Ik zou ze doorsturen naar de opticien in dat geval.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Sowieso die fietsers in het centrum hierHebben ze van die dranghekken met spandoeken erop GEEN FIETSERS / GEEN BROMMERS en die staan dan om en om zodat je moet slalommen, om de fietsers te weren. Maar die hebben schijt
Dus dan is het zaterdag en word je in een drukke winkelstraat overhoop gereden door een fatbike. Laatst hield een boa een fietser aan en die deed onnozel van 'o niet gezien, wist ik niet'. SPANDOEKEN. DRANGHEKKEN.
Je verwacht 't niet, maar sommige mensen kunnen denken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet gevraagd waar ik in godsnaam ben
Ik wil best komen hoor, maar dan moeten ze even geduld hebben.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je verwacht 't niet, maar sommige mensen kunnen denken.
Dat zeg ik, da's een handhavingsprobleem.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:12 schreef CherryLips het volgende:
whutquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet hoor, geen zorgen.quote:
Daarom boa's bewapenen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, da's een handhavingsprobleem.
Even Dimmy d'r beretta lenen.quote:
Moest lachenquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
"ik heb een steekje los" - deel 3275
Ja, dat. Zelfde met die fietsen overal neerpleuren, zodra het geland is dat je je fiets elders kan ophalen, laten ze het echt wel.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zet op die borden dat ze een boete krijgen en zet een poppetje neer en opeens laten ze alternatieve routes
wjere's the fun in that?quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zet op die borden dat ze een boete krijgen en zet een poppetje neer en opeens laten ze alternatieve routes
Niet overhoop gefatbiked worden is op zich wel fun tijdens het wandelen.quote:
Ja, omdat er dan ineens consequenties zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat. Zelfde met die fietsen overal neerpleuren, zodra het geland is dat je je fiets elders kan ophalen, laten ze het echt wel.
Volgens mij kom je nog fietsers tegen als je op de maan landt. Ze gaan hier ook gewoon het bos in, terwijl ze dan ook langs dranghekken en verbodsbordjes moeten.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Diezelfde winkelstraat staat ook vol met fietsenquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat. Zelfde met die fietsen overal neerpleuren, zodra het geland is dat je je fiets elders kan ophalen, laten ze het echt wel.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar is vast geen sprake van inteelt.
En mensen zijn kuddedieren, als je hordes fietsen random gestald ziet staan, nodigt het uit om hetzelfde te doen. Andersom werkt dat ook zo.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, omdat er dan ineens consequenties zijn.
Inderdaadquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En mensen zijn kuddedieren, als je hordes fietsen random gestald ziet staan, nodigt het uit om hetzelfde te doen. Andersom werkt dat ook zo.
In het bos zijn ze ook schijtirritant. Smalle paadjes, TINGELINGELING WE WILLEN ERLANGS OPZIJ.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij kom je nog fietsers tegen als je op de maan landt. Ze gaan hier ook gewoon het bos in, terwijl ze dan ook langs dranghekken en verbodsbordjes moeten.
Weet je wat ik ook irritant vind? Mensen die met twee op de stoep je tegemoet komen en amper opzij gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het bos zijn ze ook schijtirritant. Smalle paadjes, TINGELINGELING WE WILLEN ERLANGS OPZIJ.
Waar moet ik heen dan
Lui die dit op het fietspad doen terwijl er een meter verder een voetpad ligt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook irritant vind? Mensen die met twee op de stoep je tegemoet komen en amper opzij gaan.
Waar moet ik heen dan??
Ik ga dan altijd maar dom stilstaan, want ik heb geen zin om opzij (de straat?) te gaan staan, omdat zij niet achter elkaar willen lopen.Ja dan ben ik maar petty
Ja heftig wel. Ik vind tamme ratten geweldig maar dit is wel echt extreem walgelijk en sneu voor die diertjes ook.quote:
Hou op, schei uitquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lui die dit op het fietspad doen terwijl er een meter verder een voetpad ligt.
Waarom moet IK altijd aan de kantquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook irritant vind? Mensen die met twee op de stoep je tegemoet komen en amper opzij gaan.
Waar moet ik heen dan??
Ik ga dan altijd maar dom stilstaan, want ik heb geen zin om opzij (de straat?) te gaan staan, omdat zij niet achter elkaar willen lopen.Ja dan ben ik maar petty
Maar echt dit.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom moet IK altijd aan de kant
Ja, ga maar in het hoge gras staan, tussen de teken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het bos zijn ze ook schijtirritant. Smalle paadjes, TINGELINGELING WE WILLEN ERLANGS OPZIJ.
Waar moet ik heen dan
Hebben ze bij Utrecht station gegaanquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat vertik ik.. soms ga ik ook ietsjes harder lopen, dat helpt somsquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn allemaal van die US-types die even hun belangrijkheid moeten laten blijken op momenten die er niet toe doen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Shoulder checkquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je kan denken, zorg je ervoor dat ik op de hoogte benquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon tussen de brandnetels en bramen, niet zo janken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ga maar in het hoge gras staan, tussen de teken.
fatbikes zijn geen fietsen, fatbikes zijn een bewijs van een laag iqquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet overhoop gefatbiked worden is op zich wel fun tijdens het wandelen.
Je moet wel want anders kom je nooit aan de overkant.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:25 schreef Ama het volgende:
Voetgangers hebben ook echt schijt aan fietsers.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Shoulder check![]()
Kunnen ze daarna op het lijstje mannen die geweld vanuit vrouwen ervaren
Had je gisteren al aangegeven dat je vandaag aan het werk zou gaan dan?quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je kan denken, zorg je ervoor dat ik op de hoogte ben
Ik bots altijd tegen degene aan die al in willen stappen in de burgerrups, terwijl ik er net uitkom of mensen die uitgebreid hun omgeving gaan bekijken, bovenaan de roltrapquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Shoulder check![]()
Kunnen ze daarna op het lijstje mannen die geweld vanuit vrouwen ervaren
Die dingen zijn nog duur ookquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fatbikes zijn geen fietsen, fatbikes zijn een bewijs van een laag iq
Ja, een shoulder check is wel een beetje een uitdaging in jouw geval natuurlijk. Enkel check?quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bots altijd tegen degene aan die al in willen stappen in de burgerrups, terwijl ik er net uitkom of mensen die uitgebreid hun omgeving gaan bekijken, bovenaan de roltrap
Jep. Kan niet zeggen dat ik hier heel veel aan had kunnen doen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je gisteren al aangegeven dat je vandaag aan het werk zou gaan dan?
Het is vaak wel een bepaalde type volk wat erop zit.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die dingen zijn nog duur ook
Wel heel effectief als haar schouder contact maakt met de edele delenquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, een shoulder check is wel een beetje een uitdaging in jouw geval natuurlijk. Enkel check?
De roltrapquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bots altijd tegen degene aan die al in willen stappen in de burgerrups, terwijl ik er net uitkom of mensen die uitgebreid hun omgeving gaan bekijken, bovenaan de roltrap
Wat doe jij in de burgerrups ipv schoenquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is overigens ook net na de automatische poortjes van de supermarktquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon botsen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, een shoulder check is wel een beetje een uitdaging in jouw geval natuurlijk. Enkel check?
Huilstruikquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
SanderGod pakt de Airfryer aan @:haags
Vaak tokkies.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is vaak wel een bepaalde type volk wat erop zit.
Nou, dan is 't simpel, wat je niet had kunnen weten, kan je zo terugspelen mochten ze komen zeuren.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Kan niet zeggen dat ik hier heel veel aan had kunnen doen.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De roltrap
Hele volksstammen botsen tegen je op, maar blijf gerust staan.
Nou heel soms ben ik daar ook te bewonderenquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat doe jij in de burgerrups ipv schoen
Oh god ja.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De roltrap
Hele volksstammen botsen tegen je op, maar blijf gerust staan.
Daar is het ook zo druk ?quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit is overigens ook net na de automatische poortjes van de supermarkt
Zit ik nu alsnog geen reet uit te voerenquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, dan is 't simpel, wat je niet had kunnen weten, kan je zo terugspelen mochten ze komen zeuren.
Of het was een "die gozert heeft de afgelopen dagen ziek in bed gelegen, dus die meeting heeft 'ie niet voorbereid, we sturen 'm de samenvatting wel".
Het is wel De Verzamelplek voor lui die nog even hun boodschappenlijstje moeten opgraven ofzo.quote:
En dan is je poortje al open maar kun je niet doorlopen want er staat iemand z'n onleesbare boodschappenlijstje te ontcijferen, dus dan gaat je poortje weer dicht en sta je tussen twee dichte poortjes.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nou ben ik doorgaans redelijk confrontatievermijdend. Maar volk dat niet netjes aan de kant gaat of bij het OV er probeert in te klimmen terwijl iedereen nog naar buiten loopt ga ik niet meer uit de weg. Als zelfs ik daar helemaal klaar mee ben.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel De Verzamelplek voor lui die nog even hun boodschappenlijstje moeten opgraven ofzo.
Zo aso. Word daar altijd boos door.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, alle lagen van de bevolking wel.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Voornamelijk boomers of zo?
Maar die mensen zien je niet, dus dat is wel een beetje lullig.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ben ik doorgaans redelijk confrontatievermijdend. Maar volk dat niet netjes aan de kant gaat of bij het OV er probeert in te klimmen terwijl iedereen nog naar buiten loopt ga ik niet meer uit de weg. Als zelfs ik daar helemaal klaar mee ben.
Ze zijn altijd zo verontwaardigd als je ze bijna omver kegelt. Ja, wijs maar even aan waar ik dan heen had moeten gaan?
Klinkt heel handigquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, alle lagen van de bevolking wel.
Nee, als het kan vermijd ik dat soort tijden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit precies met openingstijd op een zondag naar de super gegaan?
*Loopt achter @DeZwabber aan naar buitenquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ben ik doorgaans redelijk confrontatievermijdend. Maar volk dat niet netjes aan de kant gaat of bij het OV er probeert in te klimmen terwijl iedereen nog naar buiten loopt ga ik niet meer uit de weg. Als zelfs ik daar helemaal klaar mee ben.
Ze zijn altijd zo verontwaardigd als je ze bijna omver kegelt. Ja, wijs maar even aan waar ik dan heen had moeten gaan?
Dan vraag je er wel een beetje om hoor, op die tijd heen gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit precies met openingstijd op een zondag naar de super gegaan?
Snuitje omhoog, ferme stapjes, vastberaden blik, rode puntmutsje op half 11.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Loopt achter @:deZwabber aan naar buiten
quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die mensen zien je niet, dus dat is wel een beetje lullig.
Terecht. Achterlijke randdebielquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
SanderGod pakt de Airfryer aan @:haags
En daarna gaat het alarm af en kijkt iedereen boos naar je.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan is je poortje al open maar kun je niet doorlopen want er staat iemand z'n onleesbare boodschappenlijstje te ontcijferen, dus dan gaat je poortje weer dicht en sta je tussen twee dichte poortjes.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt heel handig
[..]
Nee, als het kan vermijd ik dat soort tijden.
Het liefste ga ik als alle mensen binnen zitten, dat is niet mogelijk dus dan maar als er zo min mogelijk mensen zijn (dus ik ga het liefste ook niet op zaterdagmiddag naar de supermarkt).
Was ook wel een beetje een grapje. Ik ga wel vaak op zondag 12:00 omdat ik dan weet dat de vers broodjes nog een beetje warm zijnquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan vraag je er wel een beetje om hoor, op die tijd heen gaan.
Maar het is hier eigenlijk altijd wel zo, ook door hoe die supers ingericht zijn. Het is meteen na binnenkomst al een keuze van GA IK NAAR DE GROENTE OF NAAR HET FRUIT, want rechtdoor is parkour over de aanbieding van dat moment, en daar kunnen mensen niet mee omgaan.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Loopt achter @:deZwabber aan naar buiten
Correct.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Was ook wel een beetje een grapje. Ik ga wel vaak op zondag 12:00 omdat ik dan weet dat de vers broodjes nog een beetje warm zijn
Het hoeft niet druk te zijn om last te hebben van één persoon die na de poortjes stil gaat staan.
Die afdeling bij de Lidl is sowieso een soort mijnenveld.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:41 schreef McGrath het volgende:
Hier is er op zondag 12:00 bij openingstijd altijd een man die rent naar het versbrood, dan alle broodjes van het soort dat hij wil uit het schap schuift (als je weet hoe het lidl systeem werkt) dan aan al die broodjes gaat voelen om de juiste 2 te pakken. Die vent moet echt een winkelverbod krijgen of gewoon betalen voor alle broodjes die hij aanraakt
Heb je het nu over Zwabber of over mij?quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snuitje omhoog, ferme stapjes, vastberaden blik, rode puntmutsje op half 11.
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Was ook wel een beetje een grapje. Ik ga wel vaak op zondag 12:00 omdat ik dan weet dat de vers broodjes nog een beetje warm zijn
Het hoeft niet druk te zijn om last te hebben van één persoon die na de poortjes stil gaat staan.
Oh ranzig en ja ik weet hoe dat systeem werkt...quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:41 schreef McGrath het volgende:
Hier is er op zondag 12:00 bij openingstijd altijd een man die rent naar het versbrood, dan alle broodjes van het soort dat hij wil uit het schap schuift (als je weet hoe het lidl systeem werkt) dan aan al die broodjes gaat voelen om de juiste 2 te pakken. Die vent moet echt een winkelverbod krijgen of gewoon betalen voor alle broodjes die hij aanraakt
Ew.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:41 schreef McGrath het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:41 schreef McGrath het volgende:
Kinderen ook.. allemaal etenswaren aanraken en het dan niet opetenquote:
De "Hier, voor jou!" ook, en dan een halve meltdown omdat je het spelletje niet meespeelt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderen ook.. allemaal etenswaren aanraken en het dan niet opeten
Pleur op, is goor
Ik hoef je onder gekwijlde broodje nietquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De "Hier, voor jou!" ook, en dan een halve meltdown omdat je het spelletje niet meespeelt.
Zit 'ie niet stiekem op vakantie wat dingen af te maken?quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 3:43 een mail ontvangen van de accountant.
Goed tijdstip welquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 3:43 een mail ontvangen van de accountant.
Oh ja, lekker met hun vingers die onder het snot zitten alle etenswaren die op tafel staan lekker aanraken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pleur op, is goor
Mocht ik ooit kinderen krijgen en ze meenemen naar de supermarkt dan gaan ze altijd in het karretje zitten, loslopende kinderen in een supermarkt zijn echt een helquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pleur op, is goor
Dat is wel utopisch gedacht hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mocht ik ooit kinderen krijgen en ze meenemen naar de supermarkt dan gaan ze altijd in het karretje zitten, loslopende kinderen in een supermarkt zijn echt een hel
Zou kunnen. Geen idee. Vanmorgen om 8:51 alweer mail van hem.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit 'ie niet stiekem op vakantie wat dingen af te maken?
Ik had een keer dat ik twee broodjes wilde hebben en nadat ik de eerste uit het vak had geschoven pakte een pleuriskind dat broodje al. Ja die hoef ik niet meer...quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef je onder gekwijlde broodje niet
I know, ze willen natuurlijk zelf zo'n klein karretje en anders janken ze de hele toko bij elkaarquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is wel utopisch gedacht hoor.
quote:Na bijna twee jaar staat er voor volgende maand weer een reeks van Unsolved Mysteries op het programma bij Netflix.
Oh, dat niet eens, meer dat als ze niet in je kar willen, je ze er ook echt niet in gaat krijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
I know, ze willen natuurlijk zelf zo'n klein karretje en anders janken ze de hele toko bij elkaar
Ik heb daar iets van gezegdquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, lekker met hun vingers die onder het snot zitten alle etenswaren die op tafel staan lekker aanraken.
Eens op een kinderfeestje, kinderen willen dan graag helpen en ook iets doen, maar dan zitten ze eerst aan hun kont te krabben en aan hun teennagels te punniken en hun neus te dreggen en dan gaan ze mijn toastje smerenquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, lekker met hun vingers die onder het snot zitten alle etenswaren die op tafel staan lekker aanraken.
zit je daar met een kind van 12 jaar helemaal opgevouwen in het karretjequote:Op donderdag 20 juni 2024 09:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mocht ik ooit kinderen krijgen en ze meenemen naar de supermarkt dan gaan ze altijd in het karretje zitten, loslopende kinderen in een supermarkt zijn echt een hel
Als ie zich nog niet kan gedragen op die leeftijd dan heeft ie die oncomfortabele houding helemaal aan zichzelf te dankenquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zit je daar met een kind van 12 jaar helemaal opgevouwen in het karretje
Ik snap sowieso niet dat bepaalde dingen een soort uitje voor het hele gezin moeten zijnquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
En tuurlijk snap ik dat het soms gewoon even moet en dat het voor zo'n kind ook goed is om te leren omgaan met situaties als de supermarkt, maar HOEZO ga je OP HET DRUKSTE MOMENT VAN DE DAG met het COMPLETE GEZIN er een uitje van maken.
Laat dan één ouder die boodschappen even snel doen en laat dat uitje voor een ander moment .
Kind van 12 dat de stervende zwaan doet wanneer je 'm erin wil proppen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zit je daar met een kind van 12 jaar helemaal opgevouwen in het karretje
Het is ook altijd op de drukste momenten.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat bepaalde dingen een soort uitje voor het hele gezin moeten zijn
Zou bijna het beste zijn ja.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
Ik parkeer wel bij de IKEA en loop naar jou
allemaal pluisballen!quote:
Of dat ze altijd met het hele gezin naast elkaar moeten lopen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat bepaalde dingen een soort uitje voor het hele gezin moeten zijn
Ja, hoe weet US nou weer dat ik altijd een rode puntmuts draag?quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het nu over Zwabber of over mij?
Op die ene na die altijd wegloopt dan. Die ze dan terugvinden tussen het brood.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of dat ze altijd met het hele gezin naast elkaar moeten lopen.
Oké grote smurfquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, hoe weet US nou weer dat ik altijd een rode puntmuts draag?
Ik las ooit een column van een moeder die dit deed en dan haar 2-jarige kindje alles liet doen. Ze was zich bewust van de boze blikken van de mensen achter haar bij de kassa en ook van het feit dat ze op het drukste moment van de dag daar was. Maar ze praatte het voor haarzelf goed met dat mensen maar geduld moeten hebben en dat het belangrijk is om kinderen dingen te leren als boodschappen op de band leggen en betalen aangezien ze onze toekomst zijn en kinderen klaarstomen voor de dag van morgen (of zoiets) het allerbelangrijkste is wat er op deze wereld bestaat. Het was echt heel delier. De meest gelikete reactie hierop was iets wat neerkwam op "ouders moeten zich realiseren dat niemand hun kinderen leuk, schattig of speciaal vindt behalve zij zelf. Ga thuis maar supermarktje spelen."quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
En tuurlijk snap ik dat het soms gewoon even moet en dat het voor zo'n kind ook goed is om te leren omgaan met situaties als de supermarkt, maar HOEZO ga je OP HET DRUKSTE MOMENT VAN DE DAG met het COMPLETE GEZIN er een uitje van maken.
Laat dan één ouder die boodschappen even snel doen en laat dat uitje voor een ander moment .
Volgens mij zag ik laatst een reel met dezelfde strekking.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las ooit een column van een moeder die dit deed en dan haar 2-jarige kindje alles liet doen. Ze was zich bewust van de boze blikken van de mensen achter haar bij de kassa en ook van het feit dat ze op het drukste moment van de dag daar was. Maar ze praatte het voor haarzelf goed met dat mensen maar geduld moeten hebben en dat het belangrijk is om kinderen dingen te leren als boodschappen op de band leggen en betalen aangezien ze onze toekomst zijn en kinderen klaarstomen voor de dag van morgen (of zoiets) het allerbelangrijkste is wat er op deze wereld bestaat. Het was echt heel delier. De meest gelikete reactie hierop was iets wat neerkwam op "ouders moeten zich realiseren dat niemand hun kinderen leuk, schattig of speciaal vindt behalve zij zelf. Ga thuis maar supermarktje spelen."
Op zich ben ik het ermee eens dat kinderen dingen moeten leren, maar dat kan ook als ze 8 zijn en al rekenen hebben gehad op de basisschool, er is echt genoeg tijd in de opvoeding van een kind en niet alles moet al als ze 2 zijn, Vincentje gaat er echt niet hoogbegaafd van worden als ie dingen op een band moet leggen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las ooit een column van een moeder die dit deed en dan haar 2-jarige kindje alles liet doen. Ze was zich bewust van de boze blikken van de mensen achter haar bij de kassa en ook van het feit dat ze op het drukste moment van de dag daar was. Maar ze praatte het voor haarzelf goed met dat mensen maar geduld moeten hebben en dat het belangrijk is om kinderen dingen te leren als boodschappen op de band leggen en betalen aangezien ze onze toekomst zijn en kinderen klaarstomen voor de dag van morgen (of zoiets) het allerbelangrijkste is wat er op deze wereld bestaat. Het was echt heel delier. De meest gelikete reactie hierop was iets wat neerkwam op "ouders moeten zich realiseren dat niemand hun kinderen leuk, schattig of speciaal vindt behalve zij zelf. Ga thuis maar supermarktje spelen."
Die had ik al ondervangen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:58 schreef TaMieke het volgende:
Misschien is er geen andere ouder? Of geen ander moment om boodschappen te doen.
Alle andere gevallen is gewoon een gezinsuitje
Wij moesten/gingen ook altijd met pap mee boodschappen doen, terwijl mam gewoon thuis was. Al moesten wij ons gewoon gedragen.
Het mag, maar dan moet je het kind ook afwegen als bananen en ervoor betalenquote:Op donderdag 20 juni 2024 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik las ook een column van een moeder die haar kind liet meehelpen bij de zelfscan en dan het kind op die plaat neerzette met de schoenen waar mensen ook hun boodschappen neerleggen. Daar werd ze door iemand op gewezen die dat niet zo fris vond maar mensen vonden dat die persoon zich niet zo moest aanstellen want hoe vies kon het zijn, goed voor de weerstand, etc.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lezen jullie allemaal columns op Vriendin.nl of in de Libelle?
Ik "behoor" tot de doelgroep dus krijg die troep automatisch te zien.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lezen jullie allemaal columns op Vriendin.nl of in de Libelle?
heb je kinderen?quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik "behoor" tot de doelgroep dus krijg die troep automatisch te zien.
Ja, eens met dat comment.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dit. Ik had allang geworpen moeten hebben, verdorie.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik "behoor" tot de doelgroep dus krijg die troep automatisch te zien.
Oh ja zou serieus ook best een reel geweest kunnen zijn. Volgens mij zag ik het omdat het gepost werd door het Insta-account HowCanIMakeThisAboutMequote:Op donderdag 20 juni 2024 10:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik laatst een reel met dezelfde strekking.
quote:Je kind iets leren prima, maar dat hoeft niet al als ze 2 zijn. Dat kan ook gewoon als ze 8 of 10 zijn en gewoon tempo kunnen maken.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Op zich ben ik het ermee eens dat kinderen dingen moeten leren, maar dat kan ook als ze 8 zijn en al rekenen hebben gehad op de basisschool, er is echt genoeg tijd in de opvoeding van een kind en niet alles moet al als ze 2 zijn, Vincentje gaat er echt niet hoogbegaafd van worden als ie dingen op een band moet leggen.
Helemaal mee eens hoor! En zelfs zo'n kleintje zou wat mij betreft prima mogen helpen iets in het winkelwagentje te leggen als het product op zijn of haar hoogte ligt en we verder niemand tot last zijn in het gangpad, gewoon een beetje de situatie bekijken lijkt me. Maar de brutaliteit van je kind ALLES laten doen op een druk moment en het maar afdoen met dat alles een leermoment is en dat alles moet wijken voor het opvoeden van onze toekomst, fucking bakfietsmoedergedragquote:Op donderdag 20 juni 2024 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, eens met dat comment.
Echt, ik snap het helemaal als je even moet, maar hou gewoon een beetje rekening met je omgeving. En ik ben me er helemaal van bewust dat het goed is voor de ontwikkeling van het kind om verschillende situaties te ervaren, maar dat is niet hetzelfde als bewust opstoppingen of onhygiënische situaties creëren.
Nee. Maar alle algoritmes gaan uit van welquote:
Paar jaar?quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dit. Ik had allang geworpen moeten hebben, verdorie.
Ach, nog een paar jaar en dan krijg ik de "oppassen op de kleinkinderen" struggles.
Wij zijn allen slechts set dressing in de geest van een solipsist. Onze enige bestaansreden is om haar verhaal vooruit te helpen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja joh, helemaal prima dat je dat doet op een rustig moment, zo rond een uur of 11 zal er ruimte zat zijn voor dat soort excursies. Maar niet als ik, en met mij vele anderen, nog even snel m'n laatste boodschappen voor m'n avondeten wil halen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja zou serieus ook best een reel geweest kunnen zijn. Volgens mij zag ik het omdat het gepost werd door het Insta-account HowCanIMakeThisAboutMe
[..]
[..]
[..]
Helemaal mee eens hoor! En zelfs zo'n kleintje zou wat mij betreft prima mogen helpen iets in het winkelwagentje te leggen als het product op zijn of haar hoogte ligt en we verder niemand tot last zijn in het gangpad, gewoon een beetje de situatie bekijken lijkt me. Maar de brutaliteit van je kind ALLES laten doen op een druk moment en het maar afdoen met dat alles een leermoment is en dat alles moet wijken voor het opvoeden van onze toekomst, fucking bakfietsmoedergedrag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Mwah, ik verwacht die content wel met een jaar of 5 te gaan zien hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Paar jaar?hoop dat dat nog wel even duurt.
Bewijs maar eens dat het niet zo is.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wij zijn allen slechts set dressing in de geest van een solipsist. Onze enige bestaansreden is om haar verhaal vooruit te helpen.
Ik heb het idee dat familie en vrienden een jaar of vijf geleden nog kinderen uitpoepten en nu deden de eerste nakomelingen al eindexamen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik verwacht die content wel met een jaar of 5 te gaan zien hoor.
Uch, zo ver ben ik nog niet hoor. We gaan het zien.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik verwacht die content wel met een jaar of 5 te gaan zien hoor.
Nou, inderdaadquote:Op donderdag 20 juni 2024 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh, helemaal prima dat je dat doet op een rustig moment, zo rond een uur of 11 zal er ruimte zat zijn voor dat soort excursies. Maar niet als ik, en met mij vele anderen, nog even snel m'n laatste boodschappen voor m'n avondeten wil halen.
De oplossing is een speelgoedkassa en speelgoed boodschappen op de eettafel thuis.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, inderdaad
Ergens wil ik er ook begrip voor (proberen te) hebben, want wie weet wat ik voor moeder word als ik de wens en het geluk heb dat te mogen worden. Misschien is dit een of ander natuurlijk proces en is alles anders als je een kind hebt en word ik ook zoMaar van de andere kant denk ik dat dit ook gewoon neerkomt op "hou een beetje rekening met elkaar" en kan ik me écht niet voorstellen dat ik als people-pleaser die overal sorry voor zegt en mensen zo min mogelijk tot last wil zijn ook zo'n vreselijke egoïst zou worden zodra er kinderen in het spel zijn
quote:Wij hebben dit jaar 2 jonge cavia broertjes gekocht!! Wij zijn te weinig thuis en de kinderen keken er na een week niet meer naar om. Ze hebben een kooi van 1.60 lang. Ik ben opzoek naar een gezin dichtbij huis die deze broertjes wil overnemen met alles erbij. Het zijn cavia's voor binnen wil er dus zeker van zijn dat ze binnen komen te staan en niet buiten. En dichtbij huis want zou ze eventueel graag willen zien. Ik wil niet zomaar van ze af!!! Wil een klik hebben anders houd het voor mij op.
Ja, dat is toch ook de goede volgorde.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens op een kinderfeestje, kinderen willen dan graag helpen en ook iets doen, maar dan zitten ze eerst aan hun kont te krabben en aan hun teennagels te punniken en hun neus te dreggen en dan gaan ze mijn toastje smeren
Warning Warningquote:Op donderdag 20 juni 2024 10:19 schreef Ama het volgende:
Als je hem open laat: https://imgur.com/a/FBoCDOG
Ohja wasmachine staat ook aan 2 meter verderop.
Ja, blijft gewoon thuis of zoquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook altijd op de drukste momenten.Like, WHY.
In het gezicht van dat kind hoestenquote:Op donderdag 20 juni 2024 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik las ook een column van een moeder die haar kind liet meehelpen bij de zelfscan en dan het kind op die plaat neerzette met de schoenen waar mensen ook hun boodschappen neerleggen. Daar werd ze door iemand op gewezen die dat niet zo fris vond maar mensen vonden dat die persoon zich niet zo moest aanstellen want hoe vies kon het zijn, goed voor de weerstand, etc.
Daar zeg je wat, ik zie de laatste tijd regelmatig filmpjes waar kinderen van een jaar of 3 al hele gerechten bereidenquote:Op donderdag 20 juni 2024 10:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De oplossing is een speelgoedkassa en speelgoed boodschappen op de eettafel thuis.
Je laat je kleuter ook geen crêpe suzette flamberen op het fornuis, die laat met een speelgoedkeuken spelen als die dat wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |