SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Zal snel over zijnquote:Op woensdag 19 juni 2024 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waren veel dronken schotten in de pub zeg
Laten we het in godsnaam hopen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Truste
Morgen is die maag genezen, ik voel het.
#wensdenken
https://www.instagram.com(...)MXhpc2JzeHJ5bjFwZw==quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
anders zet je hem eruit?quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Truste
Morgen is die maag genezen, ik voel het.
#wensdenken
Je kunt beter melden dat je niet-dronken Schotten hebt gezien. Ach ze vliegen er zoals gewoonlijk de eerste ronde al weer uit.quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een stop, dat hoor je niet vaak.quote:Op donderdag 20 juni 2024 07:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, stop slaat eruit terwijl ik een broodje aan het bakken ben. Da’s niet goed
Ja, de aardlek.quote:Op donderdag 20 juni 2024 07:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een stop, dat hoor je niet vaak.
Ja hoor, prima. Ik ben er ook wat minder de laatste tijd. Druk op werk. Fijne vakantie!quote:Op donderdag 20 juni 2024 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
@:Dr_Flash, @:Kwiwi en @:eventueelanderegeintresseerden.
Ik leef nog, het gaat goed.Druk met werk en Ingress. Moe ook wel. Toe aan vakantie, en dat is al bijna, niet 1 juli zoals ik eerder zei maar 28e al naar Eindhoven, 29e vliegen.
Hoop dat het met jullie allemaal ook ok gaat!
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bakje koffie dan maar
M'n telefoon was uitgevallen (batterij leeg), maar gelukkig was ik toch zelf wakker geworden
Ruikt het in Thailand ook zo?quote:Op donderdag 20 juni 2024 07:44 schreef bitterbal het volgende:
Ruikt weer vreemd in de metro. Mix van sigaretten en oosterse kruiden
zijn het dan nog "oosterse" kruiden?quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruikt het in Thailand ook zo?
Kan dud0r zelf niet de wekker zetten?quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben mijn dag begonnen met de twee moeilijkste taken ter wereld
Een jong volwassenen wakker maken
En de was opruimen
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan dud0r zelf niet de wekker zetten?
Ja denk ik wel. Daar ruiken ze de hele dag aan van die mint potjes. Ga dat hier ook maar doen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruikt het in Thailand ook zo?
Denken dat dud0r jong volwassen isquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
die eerste is heel makkelijk hoor, 1 emmer ijswater nodigquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
En de was opruimen
Je moet jezelf een naam geven na je 40stequote:Op donderdag 20 juni 2024 08:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denken dat dud0r jong volwassen is
Of elke dag een pak After Eight consumeren voor de mint.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:25 schreef bitterbal het volgende:
Ja denk ik wel. Daar ruiken ze de hele dag aan van die mint potjes. Ga dat hier ook maar doen.
Misschien wil @Nattekat een voicebericht inschreeuwen met de tekst: GOUDVIS, WAKKER WORDEN!!! GR. GR. VOCHTIG POESJE.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:30 schreef mschol het volgende:
die eerste is heel makkelijk hoor, 1 emmer ijswater nodig
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of elke dag een pak After Eight consumeren voor de mint.
Doe dan gewoon een tube tandpastaquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of elke dag een pak After Eight consumeren voor de mint.
Gaat het al iets beter met haar?quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
En de was opruimen
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:4everblackeyed heb je de datumprikker ook al ingevuld?
Ik ben niet meer jongquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja die naam is opa,bejaarde, termen van die strekking.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet jezelf een naam geven na je 40ste
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wil @:Nattekat een voicebericht inschreeuwen met de tekst: GOUDVIS, WAKKER WORDEN!!! GR. GR. VOCHTIG POESJE.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben niet meer jong
[..]
Ja die naam is opa,bejaarde, termen van die strekking.
[..]
Ik heb ooit voor iemand die ik ken en die van zichzelf op de fiets naar werk moest een automatisch smsje ingesteld die hij elke dag kreeg dat hij zijn luie dikke reet op de fiets moest hijsen.
Mensen zijn debielquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:47 schreef Nattekat het volgende:
Wel grappig, ze hebben hier maandag of dinsdag bordjes geplaatst met dat je hier niet mag parkeren vandaag omdat werkzaamheden. De parkeerplaats staat nog steeds bijna vol.
Wat raar joh
Zo gaat dat.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:47 schreef Nattekat het volgende:
Wel grappig, ze hebben hier maandag of dinsdag bordjes geplaatst met dat je hier niet mag parkeren vandaag omdat werkzaamheden. De parkeerplaats staat nog steeds bijna vol.
Wat raar joh
Jong van geest?quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben niet meer jong
[..]
Ja die naam is opa,bejaarde, termen van die strekking.
[..]
Ik heb ooit voor iemand die ik ken en die van zichzelf op de fiets naar werk moest een automatisch smsje ingesteld die hij elke dag kreeg dat hij zijn luie dikke reet op de fiets moest hijsen.
Als het kon, hingen mensen hun fiets in de lantaarnpalen boveninquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gaat dat.
We hebben hier nu al vier maanden een nieuw station, met twee nieuwe fietsenstallingen. Drie keer raden waar de fietsen tegenwoordig staan. NIET in de fietsenstallingen
Ze staan hier op een brug, dus als ze aan een fietsketting zitten kun je ze over de balustrade hangen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het kon, hingen mensen hun fiets in de lantaarnpalen bovenin
Bij de meeste stations is er dan toch een flink strenge regeling? Die fiets is hier in de stad dan zeker na een uur al weg en kan je hem weer ophalen ergens op een depot net buiten de stad.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gaat dat.
We hebben hier nu al vier maanden een nieuw station, met twee nieuwe fietsenstallingen. Drie keer raden waar de fietsen tegenwoordig staan. NIET in de fietsenstallingen
Alvast Dune klaarleggen in het toilet voor het geval je straks weer uren opgesloten zit.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Liep vannacht voor mijn oude mannen plasje weer het toilet in waarin ik gisteren gevangen zat. Probeerde hem weer dicht te doen.
Zou wat geweest zijn. Midden in de nacht weer de slotenmaker moeten bellen omdat je man achterlijk is
Wat irritant.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gaat dat.
Nou. Wat een lol.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze staan hier op een brug, dus als ze aan een fietsketting zitten kun je ze over de balustrade hangen.
Mensen kijken niet naar bordjes joh, of denken dat het voor hun niet geldt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:47 schreef Nattekat het volgende:
Wat raar joh
Ik vind het altijd leuk om te zien dat die pogingen jammerlijk falen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mensen kijken niet naar bordjes joh, of denken dat het voor hun niet geldt.
Van de week ook, er is hier in de buurt een boerenpaadje met een automagische paal om sluipverkeer tegen te gaan, stonden aan beide kanten van de weg duidelijk borden dat het alleen toegankelijk was voor fietsers. Uiteraard meerdere auto's gezien die toch die route poogden te nemen.
Het is niet het breedste weggetje ook, dus ik ben even heel rustig gaan fietsen om het te observeren.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om te zien dat die pogingen jammerlijk falen.
soms wat kinderlijk maar jong zou ik dat ook niet meer noemenquote:
De mijne had er ook nog gewoon kunnen staan omdat ik het niet wist.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen zijn debiel
Dat zie ik hier ook
En eigenlijk nog gewoon tot op het laatste moment of ze zijn gewoon te laat en dan wordt de auto weggesleept
Soms is het, wat het isquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
soms wat kinderlijk maar jong zou ik dat ook niet meer noemen
In het openbaar?quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
En ze konden er ook écht niet door, want ze waren onderhoud aan de paal aan het doen.
Hier waarschuwen ze een paar jaar.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bij de meeste stations is er dan toch een flink strenge regeling? Die fiets is hier in de stad dan zeker na een uur al weg en kan je hem weer ophalen ergens op een depot net buiten de stad.
Ja goed, maar je auto staat er niet, dus dan behoor jij tot degenen die de bordjes lezen en serieus nemenquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De mijne had er ook nog gewoon kunnen staan omdat ik het niet wist.
Mwaquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat het al iets beter met haar?
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier waarschuwen ze een paar jaar.
Het zou me niks verbazen als de oude fietsenstalling ook nog in gebruik isDaar hadden ze eerst borden neergezet, toen gewaarschuwd met van die dingen aan het stuur, toen is er op de deadline een hek omheen gezet. Maar mensen sloopten gewoon die hekken open om hun fietsen te pakken dus dat was een teringbende. En dan zie je dus mensen die hun fiets daar weer doodleuk neerzetten
Vijftig meter verderop zit een bewaakte fietsenstalling.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de oude fietsenstalling ook nog in gebruik isDaar hadden ze eerst borden neergezet, toen gewaarschuwd met van die dingen aan het stuur, toen is er op de deadline een hek omheen gezet. Maar mensen sloopten gewoon die hekken open om hun fietsen te pakken dus dat was een teringbende. En dan zie je dus mensen die hun fiets daar weer doodleuk neerzetten
ik kijk nu al uit naar het drama morgen hier in de wijk. ze zijn met de weg bezig dus 1 weg de wijk in en uit is al dicht. dan moet alles via het winkelcentrum. waar het al druk is of via de derde mogelijkheid om de wijk in en uit te gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mensen kijken niet naar bordjes joh, of denken dat het voor hun niet geldt.
Van de week ook, er is hier in de buurt een boerenpaadje met een automagische paal om sluipverkeer tegen te gaan, stonden aan beide kanten van de weg duidelijk borden dat het alleen toegankelijk was voor fietsers. Uiteraard meerdere auto's gezien die toch die route poogden te nemen.
Klinkt wel als verbetering vergeleken met alleen maar huilen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mwa
In de Efteling heeft ze niet gehuild
Nog wel kutgrapje toen we glizzy hadden over dat ze dat ook moet missen
Thuis weer huilen
Ze is nu in ieder geval naar school
Dan moet de gemeente toch even wat beter hun best gaan doen. In Rotterdam durft niemand 20 minuten zijn fiets alleen te laten bij het station, voor je het weet heb je al een boete en misschien moet je hem bij Alexandrium op gaan halen inclusief boete.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele mooie fietsenstalling, maar ik snap dat het kut is als je haast hebt en er zijn maar twee poortjes open en je moet je fiets weet ik veel waar achterin neerzetten. En na 24 uur is het niet gratis meer, dus studenten die in het weekend naar huis gaan zetten de fiets dan ergens aan een paal.quote:
Het is ook niet met 120 decibel huilen dus dat is ook fijn voor mijquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt wel als verbetering vergeleken met alleen maar huilen.
Slim.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alvast Dune klaarleggen in het toilet voor het geval je straks weer uren opgesloten zit.
Nice.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is ook niet met 120 decibel huilen dus dat is ook fijn voor mij
Ze zijn 2 dagen geleden geplaatst, ik zag het heel toevallig gebeuren, anders was m'n enige redding geweest dat ik gisteravond met de auto langs de Chinees ben geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja goed, maar je auto staat er niet, dus dan behoor jij tot degenen die de bordjes lezen en serieus nemen
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kijk nu al uit naar het drama morgen hier in de wijk. ze zijn met de weg bezig dus 1 weg de wijk in en uit is al dicht. dan moet alles via het winkelcentrum. waar het al druk is of via de derde mogelijkheid om de wijk in en uit te gaan.
morgen gaat die laatste dus ook dicht. dan moet alles via het winkelcentrum.
waar morgen ook nog eens markt is wat het altijd al drukker maakt en onhandiger want sommige van de vrachtwagens van de markt staan dan geparkeerd half op de stoep en weg of gewoon op de weg.
Hier in het centrum is ook een straat waar veel werd gefietst. Veel leegstand, maar toch. Werd er een tijdje geleden nog extra gecontroleerd op fietsers in het centrum, ook in die straat. Maar dan door boa's dus die kunnen niks. Mensen hadden er schijt aan. Na een tijdje bleek het handhaven toch te veel moeite en nu mag je in die ene straat fietsen. Maar het blijft toch een winkelstraat, ondanks de leegstand. Er zitten nog wel een paar zaken en een ingang naar een parkeergarage, er wonen veel mensen. En fietsers zijn ratten dus ik werd er gister nog van m'n sokken gereden na het boodschappen doen. Dat je er mag en kan fietsen wil niet zeggen dat je dat moet doen op de turbo.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan moet de gemeente toch even wat beter hun best gaan doen. In Rotterdam durft niemand 20 minuten zijn fiets alleen te laten bij het station, voor je het weet heb je al een boete en misschien moet je hem bij Alexandrium op gaan halen inclusief boete.
Nu heb ik zin in chinees voerquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn 2 dagen geleden geplaatst, ik zag het heel toevallig gebeuren, anders was m'n enige redding geweest dat ik gisteravond met de auto langs de Chinees ben geweest.
Mweh, da's ook vooral omdat er geen reden is om 'm NIET aan zo'n paal te zetten. Als "buiten de aangewezen plekken" geen gevolgen heeft, verandert dat niet.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele mooie fietsenstalling, maar ik snap dat het kut is als je haast hebt en er zijn maar twee poortjes open en je moet je fiets weet ik veel waar achterin neerzetten. En na 24 uur is het niet gratis meer, dus studenten die in het weekend naar huis gaan zetten de fiets dan ergens aan een paal.
quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in chinees voer
Bedankt Nattekat
Ik las te snel en las natvoer.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in chinees voer
Bedankt Nattekat
Tijd om naar de VS te verhuizen dusquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier in het centrum is ook een straat waar veel werd gefietst. Veel leegstand, maar toch. Werd er een tijdje geleden nog extra gecontroleerd op fietsers in het centrum, ook in die straat. Maar dan door boa's dus die kunnen niks. Mensen hadden er schijt aan. Na een tijdje bleek het handhaven toch te veel moeite en nu mag je in die ene straat fietsen. Maar het blijft toch een winkelstraat, ondanks de leegstand. Er zitten nog wel een paar zaken en een ingang naar een parkeergarage, er wonen veel mensen. En fietsers zijn ratten dus ik werd er gister nog van m'n sokken gereden na het boodschappen doen. Dat je er mag en kan fietsen wil niet zeggen dat je dat moet doen op de turbo.
Ik haat fietsers gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |