SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Zal snel over zijnquote:Op woensdag 19 juni 2024 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waren veel dronken schotten in de pub zeg
Laten we het in godsnaam hopen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Truste
Morgen is die maag genezen, ik voel het.
#wensdenken
https://www.instagram.com(...)MXhpc2JzeHJ5bjFwZw==quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
anders zet je hem eruit?quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Truste
Morgen is die maag genezen, ik voel het.
#wensdenken
Je kunt beter melden dat je niet-dronken Schotten hebt gezien. Ach ze vliegen er zoals gewoonlijk de eerste ronde al weer uit.quote:Op woensdag 19 juni 2024 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een stop, dat hoor je niet vaak.quote:Op donderdag 20 juni 2024 07:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, stop slaat eruit terwijl ik een broodje aan het bakken ben. Da’s niet goed
Ja, de aardlek.quote:Op donderdag 20 juni 2024 07:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een stop, dat hoor je niet vaak.
Ja hoor, prima. Ik ben er ook wat minder de laatste tijd. Druk op werk. Fijne vakantie!quote:Op donderdag 20 juni 2024 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
@:Dr_Flash, @:Kwiwi en @:eventueelanderegeintresseerden.
Ik leef nog, het gaat goed.Druk met werk en Ingress. Moe ook wel. Toe aan vakantie, en dat is al bijna, niet 1 juli zoals ik eerder zei maar 28e al naar Eindhoven, 29e vliegen.
Hoop dat het met jullie allemaal ook ok gaat!
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bakje koffie dan maar
M'n telefoon was uitgevallen (batterij leeg), maar gelukkig was ik toch zelf wakker geworden
Ruikt het in Thailand ook zo?quote:Op donderdag 20 juni 2024 07:44 schreef bitterbal het volgende:
Ruikt weer vreemd in de metro. Mix van sigaretten en oosterse kruiden
zijn het dan nog "oosterse" kruiden?quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruikt het in Thailand ook zo?
Kan dud0r zelf niet de wekker zetten?quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben mijn dag begonnen met de twee moeilijkste taken ter wereld
Een jong volwassenen wakker maken
En de was opruimen
quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan dud0r zelf niet de wekker zetten?
Ja denk ik wel. Daar ruiken ze de hele dag aan van die mint potjes. Ga dat hier ook maar doen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ruikt het in Thailand ook zo?
Denken dat dud0r jong volwassen isquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan dud0r zelf niet de wekker zetten?
die eerste is heel makkelijk hoor, 1 emmer ijswater nodigquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben mijn dag begonnen met de twee moeilijkste taken ter wereld
Een jong volwassenen wakker maken
En de was opruimen
Je moet jezelf een naam geven na je 40stequote:Op donderdag 20 juni 2024 08:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denken dat dud0r jong volwassen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |