quote:Op voorhand leek de kans voor Zwitserland op een goed resultaat deze zomer niet zo groot in de poule met Duitsland. Maar met een eerste overwinning op zak beginnen de Zwitsers met veel zelfvertrouwen aan de wedstrijd tegen Schotland.
Schotland daarentegen kreeg een flink klap te verduren in het openingsduel van het EK voetbal tegen Duitsland. Die Mannschaft won met 5-1 van de Schotten, dus Schotland moet punten pakken tegen Zwitserland wil het zich nog kwalificeren voor de achtste finales.
Sterke defensie van Zwitserland
Bondscoach Murat Yakin kan wel rekenen op een sterke defensie. Hij heeft met Gregor Kobel en Yann Sommer de beschikking over twee topkeepers en met Manuel Akanji is er een topverdediger van Manchester City aanwezig. Tegen de Schotten - die de eerste wedstrijd met 5-1 verloren van Duitsland - is een goed resultaat gewenst.
Stadion: Cologne Stadium
Aftrap: Woensdag 19 juni om 21:00
Ach...quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb dat net nog even gecontroleerd maar daar had ik ook 1-2
Ik was in de war met de uitslag van de kantinejuffrouw
Telt nietquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:54 schreef Zorro het volgende:
Hee dat was een fipo
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb ik weerquote:
Dank jequote:Op woensdag 19 juni 2024 22:54 schreef Zorro het volgende:
Hee dat was een fipo
Als het morgen weer rond dezelfde tijd is zal ik mijn best doen.quote:
Ik had al een vermoeden dat de Scrummie die er was nep wasquote:Op woensdag 19 juni 2024 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het morgen weer rond dezelfde tijd is zal ik mijn best doen.
Mooi man, geniet ervanquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:54 schreef Zorro het volgende:
Hee dat was een fipo
Was een mooie wedstrijd hoor! Had de Schotten wel de 2-1 gegund, jammergenoeg vloog die net op de paal.quote:Op donderdag 20 juni 2024 06:15 schreef tong80 het volgende:
Ook moeten missen helaas. Weinig echt aan gemist zo te lezen. Vandaag een paar mooie affiches.
Ok, eerlijk gezegd nog weinig van meegekregen. Mijn vooroordeel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2024 06:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Was een mooie wedstrijd hoor! Had de Schotten wel de 2-1 gegund, jammergenoeg vloog die net op de paal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |