quote:Na de ruime overwinning tegen Schotland in de openingswedstrijd van het EK voetbal 2024 wacht voor de Duitsers nu de wedstrijd in Stuttgart tegen Hongarije.
Duitsland is het EK voetbal in eigen land voortvarend van start gegaan. De 5-1 overwinning op Schotland heeft de Duitsers veel zelfvertrouwen gegeven. Ondanks de wat slechtere voorbereiding op het toernooi, behoort Duitsland wel tot de favorieten voor de EK titel. Tijdens de wedstrijd tegen Schotland stond er een sterk team dat veel kansen creëerde. Een overwinning op Hongarije betekent dat de Duitsers in ieder geval al zeker zijn van de volgende ronde.
Hongarije moet aan de bak
In tegenstelling tot Duitsland heeft Hongarije een flinke domper te verwerken gehad. Het land speelde de eerste wedstrijd tegen Zwitserland en ging meteen onderuit met 1-3. Vandaag zullen de Hongaren dus aan de bak moeten, willen ze nog uitzicht houden op een plekje in de achtste finales.
Stadion: Stuttgart Arena
Aftrap: Woensdag 19 juni om 18:00
IK 2-1quote:
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist.quote:
Ik heb mijn 3-1 nog snel even naar 6-0 geMUSIALAAdquote:
Of twee eigen doelpunten van Hongarije.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan moet Duitsland nog twee keer scoren.
Owen Gol is wel op dreef deze week heb ik gehoord.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of twee eigen doelpunten van Hongarije.
Dat is feitelijk juist.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of twee eigen doelpunten van Hongarije.
Mannen met make-up,quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
Even avondeten en dan opmaken voor het toetje van de avond.
Niet gewoon zoals het een Hollander betaamt om half 6 hebben gegetenquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
Even avondeten en dan opmaken voor het toetje van de avond.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Owen Gol is wel op dreef deze week heb ik gehoord.
Hoeft niet.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan moet Duitsland nog twee keer scoren.
Ik heb om 2 uur nog een visje gehad.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet gewoon zoals het een Hollander betaamt om half 6 hebben gegeten
Heee kutjequote:
Geodude is een Pokémon.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heee kutjeOok zo genoten van TUR-GEO gisteren?
Boh heerlijk, ik ga vrijdag even een paar HOLLANDSE NIEUWE halenquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb om 2 uur nog een visje gehad.
Nu heb ik ook zin in haringquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Boh heerlijk, ik ga vrijdag even een paar HOLLANDSE NIEUWE halen
Martin Adams?quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Cultheld Martin Adám op het veld. Nu gaan we het beleven.
Dat is meer zalmquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je kan vragen aan je vriendin of je haar mag beffen?
Sowquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je kan vragen aan je vriendin of je haar mag beffen?
Dat topic is doodstil.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EK / Het grote Martin Ádám topic. #1
Ja, ik zit me even af te vragen of dat verbazing wekt of niet.quote:
Same herequote:Op woensdag 19 juni 2024 19:40 schreef Zorro het volgende:
Ik heb 2-0 voorspeld.
Ik verwacht dus nog wel een doelpunt.
Mogen er nog wel twee bij. 1 aan elke kantquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:40 schreef Zorro het volgende:
Ik heb 2-0 voorspeld.
Ik verwacht dus nog wel een doelpunt.
Klaus Gjasula was, kortstondig, medetopscorer in beide klassementen. Goals en eigen goals.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:45 schreef Szura het volgende:
Heb je nog een leuk feitje @:dr_flash, nu we niet meer 30+ topschutters hebben?
Heeft Belgie zich teruggetrokken?quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Zipportal België -Roemenië hoef je al niet meer te openen
En hij pakte geel. Dus op driekwart van een Omeruootje. Best knapquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klaus Gjasula was, kortstondig, medetopscorer in beide klassementen. Goals en eigen goals.
Wordt diep graven om nog zo iemand tegen te komen.
Jij bent echt slimquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:49 schreef klaasweetalles het volgende:
kut makelie
vuile thuisfluiter
hij wil natuurlijk ver komen
Je mag je eigen land niet fluiten hequote:Op woensdag 19 juni 2024 19:49 schreef RamboDirk het volgende:
Makkelie kan zich op gaan maken voor de finale.
Wijnaldum was slechterquote:
had geen lastige avond neequote:Op woensdag 19 juni 2024 19:49 schreef RamboDirk het volgende:
Makkelie kan zich op gaan maken voor de finale.
Eensquote:Op woensdag 19 juni 2024 19:50 schreef PzKpfw het volgende:
Dit mag van mij zo blijven, goed voor m'n poule.
Aangezien iedereen dat lijkt te vinden vraag ik me af of het veel doden aan de zeik zet.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:50 schreef PzKpfw het volgende:
Dit mag van mij zo blijven, goed voor m'n poule.
werkpoule 2-0 en FOK 3-1quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]INGDINGDINGDING*
(op FOK had ik 3-0)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vond er weinig aan. Portugal gister was smullen. Ben de tegenstander vergeten. Achter elkaar door ging het
Maar ze waren niet bedachtzaam! Het was erop of eronder!quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ja met planloze schoten van 30 meter ja
Vond het ook een overtreding, dat is geen schouderduw/duel meer maar hinderlijk in de rug lopen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even de goals gekeken, die 1-0 is toch gewoon een overtreding joh? Orban wordt gewoon pootje gelicht.
Er was ook contact bij de benen. Echt heel vreemd dat dit niet werd afgekeurd.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vond het ook een overtreding, dat is geen schouderduw/duel meer maar hinderlijk in de rug lopen.
Toevallig hebben ze in de samenvatting bij de NOS geen aandacht voor die struikelpartijquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even de goals gekeken, die 1-0 is toch gewoon een overtreding joh? Orban wordt gewoon pootje gelicht.
Echt bizar dat dat wordt afgedaan als 'struikelpartij'. Geen idee wie deze scheids is, maar ik neem aan dat die verder niet meer fluit.
Oh was Makkelie de scheids?quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Toevallig hebben ze in de samenvatting bij de NOS geen aandacht voor die struikelpartij![]()
Bijzonder ja, in de vertraagde herhaling skippen ze dat moment.quote:Op donderdag 20 juni 2024 09:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Toevallig hebben ze in de samenvatting bij de NOS geen aandacht voor die struikelpartij![]()
Amai, ik was in Vlaanderen en heb deze pot niet gezien.quote:
Ik was getagd en had pas gisteren weer toegang tot internet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 11:45 schreef Durmada het volgende:
Was dit zo'n wedstrijd van jewelste dat die nu nog besproken wordt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |