SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
🇩🇪Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Eet smakelijkquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gooit de tomatensoep in de ping.
[ afbeelding ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heb je die jas nog?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank je. Wat eet jij? Of wordt dit even iets makkelijks, op schoot op de bank voor de tv?quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik heb wraoe gemaaktquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dank je. Wat eet jij? Of wordt dit even iets makkelijks, op schoot op de bank voor de tv?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Tuurlijk en nieuw shirtquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja met gehakt ui paprika knoflook. Madame jeantette creme fresh en kruidenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lekker ijs maar voor mij geen ijsquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mooi op tijd voor de chips straks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je nog wat over?quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja met gehakt ui paprika knoflook. Madame jeantette creme fresh en kruiden![]()
![]()
Ja zekerquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Als ik voor jullie eten maak wordt t de echte surinaamse rottiFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Voor SBE.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd welkom hierquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nomnomnomquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Als ik voor jullie eten maak wordt t de echte surinaamse rotti![]()
![]()
Pas na het lijnen?quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lekker ijs maar voor mij geen ijs
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Past hij niet is langer dan ikquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geen chips vanavondquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi op tijd voor de chips straks.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ja nog pondjequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gek ben je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie nu zo'n halve liter ijs voor mequote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Gegeten vandaag 2 afval shake 1 wrape thats itFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n halve liter ijs voor me
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik weet...quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zelfs die koffie neem ik.niet die mis ik ergstequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Juistquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
8 minuten buikpijn
Het was iets minder dan de heft wat nog in de beker zatquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n halve liter ijs voor me
In mn hoofd, niet echt. Ik ga zo aan mn maaltijdsalade beginnen. Houdbaar tm 19 juni, dus het moet vandaag. Kip couscous.quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Helemaal op?quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het was iets minder dan de heft wat nog in de beker zatFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Niet twee keer de helft?quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het was iets minder dan de heft wat nog in de beker zat![]()
![]()
Ja anders bleef er te weinig over..quote:
Smakelijk etenquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In mn hoofd, niet echt. Ik ga zo aan mn maaltijdsalade beginnen. Houdbaar tm 19 juni, dus het moet vandaag. Kip couscous.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:snap ik wel
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Met pizza als bijgerecht?quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In mn hoofd, niet echt. Ik ga zo aan mn maaltijdsalade beginnen. Houdbaar tm 19 juni, dus het moet vandaag. Kip couscous.![]()
![]()
Goede redenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik.zou t liefste zon magnum caramel wensenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja t gaat startenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Tussen juh biluh?quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik.zou t liefste zon magnum caramel wensen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kom danquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
VolksliedFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gewoon een mini magnum eten kan best 1 x in de week hoor
quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:55 schreef Lovely het volgende:
Gewoon een mini magnum eten kan best 1 x in de week hoor![]()
![]()
Als ik nog honger heb, het nog een vierkazen pizza in de koelkast liggen, maar die is nog een week houdbaar, dus eerst de salade.quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij heeft ze gisteren ook al een magnum gehad, dus die ene keer is al op.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:55 schreef Lovely het volgende:
Gewoon een mini magnum eten kan best 1 x in de week hoor
Mooi teneu duitslandFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Juistquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gisteren ook al een magnum gehad, dus die ene keer is al op.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hou op heb buikpijnquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:58 schreef JustinK het volgende:
Beter voor mn poule als Duitsland wint, maar ik zie graag de tv van Jac door het raam gaan... Dus hup Hongarije dan maar
Is dat een grote tv?quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:58 schreef JustinK het volgende:
Beter voor mn poule als Duitsland wint, maar ik zie graag de tv van Jac door het raam gaan... Dus hup Hongarije dan maar![]()
Uh jaquote:
Oh dan mag het idd niet meer, pas volgende weekquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gisteren ook al een magnum gehad, dus die ene keer is al op.
Ga ze het filmen?quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:58 schreef JustinK het volgende:
Beter voor mn poule als Duitsland wint, maar ik zie graag de tv van Jac door het raam gaan... Dus hup Hongarije dan maar![]()
Duitsland staat bekend om hun tenuesquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja man lief dacht vast lelijk behang dus werk bijna hele muur wegquote:
Ja deze uit teneu wil.ik.nu ookquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duitsland staat bekend om hun tenuesFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oei, beetje zonde wel dan.quote:
Al zie ik mn kleine tv ook niet graag vliegen
Ben er echt toe in staatquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, beetje zonde wel dan.
Al zie ik mn kleine tv ook niet graag vliegen
Je kan ook de afstandsbediening naar de tv gooien
Heb jij ook een kleintje?quote:
Spel het dan eerst eens even goed.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja deze uit teneu wil.ik.nu ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jus is steeds 30 sec sneller dan ik.met goalsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Krijg ik dan van jouquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spel het dan eerst eens even goed.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
TenueFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oh, je moet hem ook nog eerst woestboos van de muur af trekken?quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja man lief dacht vast lelijk behang dus werk bijna hele muur weg
Ruk hem er zo afquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, je moet hem ook nog eerst woestboos van de muur af trekken?
Dat is dan wel weer zo'n gedoe hequote:Op woensdag 19 juni 2024 18:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, je moet hem ook nog eerst woestboos van de muur af trekken?![]()
![]()
Of elke dagquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:55 schreef Lovely het volgende:
Gewoon een mini magnum eten kan best 1 x in de week hoor![]()
Trust nobody![]()
En het formaat van je tv compenseert daarvoor?quote:
Welke HC?quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:01 schreef HappyCharly het volgende:
Stel he..
Dat iemand de boetes kwijtraakt..
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee over jouquote:
Kloptquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En het formaat van je tv compenseert daarvoor?
Iwdjdgz!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je krijgt vanzelf een herinnering als je binnen de datum niet betaaldquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:01 schreef HappyCharly het volgende:
Stel he..
Dat iemand de boetes kwijtraakt..
Ohoh, 34-1 in wording.quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Nah dat is mij iets té, elke dag een waterijsje dan wel weerquote:
Muts 😁😁😁quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dream.onFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ben ooit met een grote weggekomen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die van laatst, snelheid..
Misschien vergeten ze het wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voorspelbaar is mn middle name.quote:
Die wist je vast ook?![]()
Tegenwoordig niet meer hoor dokkenquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ooit met een grote weggekomen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hij paste niet door de brievenbus?quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ooit met een grote weggekomen.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Kloptquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voorspelbaar is mn middle name.
Die wist je vast ook?![]()
Maar dat komt omdat je m'n kloontje bent natuurlijk
![]()
![]()
Omdat je t was kwijtgeraakt?quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ooit met een grote weggekomen.Trust nobody![]()
Krijg je herrineringFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Damn dat tenue die strepen lopen perfect door van shirt naar broek
@FreshFruit ik wil dat tenueFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Maat s graagFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee,teveel gedronken en de rest en niet netjes gereden.Na een jaar niks meer van gehoord.Maar wel op het bureua gezeten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft mijn zoonquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dan gaat dat zeker helpenquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
K hou niet van herinneringen
Krijg ze ook steeds v iets anders
*hc legt t op de stapel*![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
KloptMaar dat komt omdat je m'n kloontje bent natuurlijk
Ja oude ookquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kloptquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,teveel gedronken en de rest en niet netjes gereden.Na een jaar niks meer van gehoord.Maar wel op het bureua gezeten.
Trust nobody![]()
En die wil jij?quote:
Hou jij van strakke kleding?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Laat t @kree niet horenquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,teveel gedronken en de rest en niet netjes gereden.Na een jaar niks meer van gehoord.Maar wel op het bureua gezeten.
Trust nobody![]()
Heb hierstapel duitse shirts orginele
Niet op die manier strakquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En die wil jij?
Hou jij van strakke kleding?![]()
![]()
Proest!quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En die wil jij?
Hou jij van strakke kleding?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik wil die van België
Wat je niet ziet dat is er niet!quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja hoop t
Soms ook in n la
Kun je dichtdoen![]()
Oh hahaquote:
Heb nog een tegoed bon van een sportwinkel, misschien ook een voetbal shirt halen
Jaquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
Heb nog een tegoed bon van een sportwinkel, misschien ook een voetbal shirt halenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jaquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
Heb nog een tegoed bon van een sportwinkel, misschien ook een voetbal shirt halen![]()
I know,en hij ook wel.Ik was veel meer fout.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga je die dan ook echt aandoen?quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
Heb nog een tegoed bon van een sportwinkel, misschien ook een voetbal shirt halenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Was?quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
I know,en hij ook wel.Ik was veel meer fout.
Foeiquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
I know,en hij ook wel.Ik was veel meer fout.![]()
Tuurlijk anders is t toch zonde van t geldquote:
Ik ben nu superbraaf.quote:
🙏quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hm..quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
I know,en hij ook wel.Ik was veel meer fout.
Raar dat de consequenties zo verschillend zijn
Of is t lang geleden?Trust nobody![]()
Haske leuk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tuurlijk anders is t toch zonde van t geld
In het donker zien ze je nietquote:
Als je zwijgt dan horen ze je niet...Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Nee van Nederland natuurlijkquote:
Ah je kunt ook inloggen op cjib en dan betalen..
Misschien morgen doen
Als ik geld heb gewonnen
Trust nobody![]()
😯😁😁😁quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb iets van geluk gehad.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hm..
Raar dat de consequenties zo verschillend zijn
Of is t lang geleden?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duitsland zit te kloot viole achterinFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vooruitquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In het donker zien ze je niet
Als je zwijgt dan horen ze je niet...
De jouwe is weer ouder
Trust nobody![]()
UIt, pas mooier bij mijn ogenquote:
Voorin ookquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Duitsland zit te kloot viole achterin![]()
![]()
Drank en auto is een no goquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Deden ze in 40-45 ook.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Duitsland zit te kloot viole achterin“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja dat ook maar minder ergquote:
quote:
Oh arne slotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hullo Just, ben je de hele dag al hier? Nooit even pauze?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee ik moet de boel hier in de gaten houdenquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Hullo Just, ben je de hele dag al hier? Nooit even pauze?![]()
![]()
Pauze?quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Hullo Just, ben je de hele dag al hier? Nooit even pauze?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Hullo Just, ben je de hele dag al hier? Nooit even pauze?![]()
Ja hij heeft wel disciplinequote:Op woensdag 19 juni 2024 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Hullo Just, ben je de hele dag al hier? Nooit even pauze?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja hij heeft wel discipline![]()
![]()
Wil je modderetor worden?quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee ik moet de boel hier in de gaten houdenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Fokpauzequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee winnaarquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goal
Pas wel op die draak he?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Blij hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja hij heeft wel discipline
Var gaat kijkenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dan een dutje doen, kan je vannacht weer wakker liggen
Kun je het hier stilleggen nadat je gepost hebt voor meer punktenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hij zit
Zo wil ik niet winnenquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je het hier stilleggen nadat je gepost hebt voor meer punkten![]()
🙏quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
Dan een dutje doen, kan je vannacht weet wakker liggenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Onverstandigquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
Dan een dutje doen, kan je vannacht weet wakker liggenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij blift toch wel wakker?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar wil dan juist slapen..quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
Dan een dutje doen, kan je vannacht weer wakker liggenTrust nobody![]()
Maar dat geeft zo'n rustquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Bijna 1-1 word gek hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Maar dat lukt je niet, dus dan lijkt mij helemaal niet handig om een dutje te doen nuquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Nee blijf maar even op idd..quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat lukt je niet, dus dan lijkt mij helemaal niet handig om een dutje te doen nuTrust nobody![]()
Morgen vroeg een afspraakquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kut scheids zegFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Op jou valt geen peil te trekken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op jou valt geen peil te trekken.
Vannacht wel goed geslapen?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
RaakThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
4 uur is lang.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Spannende potFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vannacht een paar keer wakker geworden maar draai mij om en slaap weer verder
Valt mee als je volgende dag moet werken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:29 schreef Lovely het volgende:
Vannacht een paar keer wakker geworden maar draai mij om en slaap weer verder![]()
![]()
Verdediging van duitsland om te janken.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Verdediging van duitsland om te janken.
Nee stttquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zeg jij nu pissenquote:
Wel een donkere die rudiger die van vroeger niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hingaren willen welFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nu de Hongaren nog.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter je bent een ladyquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lulquote:
Lulquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Beter je bent een lady
Gemeten?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hoezoquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op jou valt geen peil te trekken.Trust nobody![]()
Durf je niet?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Helpquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gokken danquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Feli.quote:
quote:
Das een beste danquote:
quote:
Wat een fucking k.t scheidsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Haha ja dat is ook zo. Maar ik dacht misschien alleen voor de heb.quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tuurlijk anders is t toch zonde van t geldSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Collectors itemquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook zo. Maar ik dacht misschien alleen voor de heb.![]()
![]()
Mwa dan ligt ie maar in de la.. misschien in een lijstquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook zo. Maar ik dacht misschien alleen voor de heb.
Eigen stoel stoelt best.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb de 500.000 al gehaald.Niet best.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een eigen wc schijt het bestquote:
Neequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
PffFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Aan de muur in de woonkamer!quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dan ligt ie maar in de la.. misschien in een lijst
Is ook wel iets voor @Jacquelinehasselbaink, op de plek waar de tv eerst hing
Lovely?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 19 juni 2024 18:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aan de muur in de woonkamer!
Is ook wel iets voor @:Jacquelinehasselbaink, op de plek waar de tv eerst hing![]()
![]()
Soms mag ik het best zeggenquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Scheiten en pissen vandaag met Lovely
Tot nu toe mag tv blijven hangenquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ook wel iets voor @:Jacquelinehasselbaink, op de plek waar de tv eerst hingFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Goed idee welquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ook wel iets voor @:Jacquelinehasselbaink, op de plek waar de tv eerst hingOf boven mijn bed
Niet best maatquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Aangezien tegenwoordig alles dubbelzinnig moet zijn in DTS: ik ga zo kaas op mijn boterham doen![]()
![]()
En misschien nog wel een beetje mosterd erbij
![]()
![]()
![]()
![]()
Okquote:Op woensdag 19 juni 2024 18:43 schreef devzero het volgende:
Aangezien tegenwoordig alles dubbelzinnig moet zijn in DTS: ik ga zo kaas op mijn boterham doen![]()
![]()
En misschien nog wel een beetje mosterd erbij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: