abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juni 2024 @ 14:15:02 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213984128
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 14:12 schreef Danny het volgende:

[..]
ik stel het niet op prijs als mijn posts worden verdraaid in mijn quotes. Sterker, dat mag ook niet.
:?
Ik zet er toch duidelijk een streep in (doorheen)?
Is helemaal de bedoeling je post te verdraaien :N

Ben alleen de FTFY vergeten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Admin donderdag 20 juni 2024 @ 14:17:36 #52
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_213984181
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
:?
Ik zet er toch duidelijk een streep in (doorheen)?
Is helemaal de bedoeling je post te verdraaien :N

Ben alleen de FTFY vergeten.
dat maakt niet uit. er staat 'quote' dus de inhoud daarvan is een citaat van wat ik zeg. Als je dat aanpast is het geen citaat meer. Je kunt dus quoten en ONDER de quote je 'verbetering' neerzetten.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Miss 200.000.000! donderdag 20 juni 2024 @ 14:24:44 #53
367000 roos94
pi_213984262
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 11:43 schreef xzaz het volgende:

[..]
Najib is een cokesnuivende dealende BN'er die de act opvoert gestopt te zijn
Najib heeft ook heel vaak zijn vrouw belazerd en schijnt dat nog steeds te doen.

Gelukkig eet hij geen varkensvlees want moslim
  donderdag 20 juni 2024 @ 14:25:39 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213984280
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 14:17 schreef Danny het volgende:

[..]
dat maakt niet uit. er staat 'quote' dus de inhoud daarvan is een citaat van wat ik zeg. Als je dat aanpast is het geen citaat meer. Je kunt dus quoten en ONDER de quote je 'verbetering' neerzetten.
Mijn excuses dan, zal het niet meer doen. Ik zie het echter zo vaak gebeuren op het forum dat ik me werkelijk van geen kwaad bewust was :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 20 juni 2024 @ 14:27:14 #55
64746 SethGecko
You Would Know...
pi_213984308
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 23:37 schreef ReplaR het volgende:
Is er nog een goede knuffelmarokkaan over?

De enige die ik kan bedenken is Najib.
Aboutaleb
Opinions are like assholes: everyone has one and they all stink
pi_213984327
quote:

Soundos? ;(
  Miss 200.000.000! donderdag 20 juni 2024 @ 14:32:32 #57
367000 roos94
pi_213984361
quote:

Taghi, hij is onschuldig #stopdiscriminatie #stopracisme #FREERIDOUAN
  Moderator / Redactie FP donderdag 20 juni 2024 @ 14:40:00 #58
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_213984409
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 14:28 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Soundos? ;(
Nee dank je.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator donderdag 20 juni 2024 @ 14:49:43 #59
236264 crew  capricia
pi_213984505
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 13:56 schreef Danny het volgende:

[..]
Eerst maar eens zien of Ali schuldig is of niet :)
Want dan is ie opeens weer die knuffelmarokkaan?
Denk het niet.

Wat die gast allemaal voor raars verteld heeft al bij zijn openings statement, zie ik dit niet meer zomaar goed komen.

Ali gaat geen knuffelmarokkaan meer worden. Ongeacht schuldig of niet. Ali is een viezerik.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Admin donderdag 20 juni 2024 @ 15:03:24 #60
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_213984653
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 14:49 schreef capricia het volgende:

[..]
Want dan is ie opeens weer die knuffelmarokkaan?
Denk het niet.

Wat die gast allemaal voor raars verteld heeft al bij zijn openings statement, zie ik dit niet meer zomaar goed komen.

Ali gaat geen knuffelmarokkaan meer worden. Ongeacht schuldig of niet. Ali is een viezerik.
Mja, dat hij niet voor iedereen knuffelmarokkaan meer zal worden maakt het natuurlijk niet een algemeen iets. Anderen zullen er wellicht anders in staan als hij zou worden vrijgesproken.
  Moderator donderdag 20 juni 2024 @ 15:10:50 #61
236264 crew  capricia
pi_213984731
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:03 schreef Danny het volgende:

[..]
Mja, dat hij niet voor iedereen knuffelmarokkaan meer zal worden maakt het natuurlijk niet een algemeen iets. Anderen zullen er wellicht anders in staan als hij zou worden vrijgesproken.
De 'voice viezerik' heeft al verteld wat voor een viezerik hij is.
Twintig jaar vreemdgaan, met meerdere meiden op 1 avond terwijl zijn vrouw hoog zwanger thuis zat, en haar daarna voor gek uitmaken. En dit zijn alleen Ali's eigen woorden nog maar.

Nee, Ali gaat geen knuffelmarokkaan meer worden. Of er moet nog heel veel water onder die brug.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Admin donderdag 20 juni 2024 @ 15:20:42 #62
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_213984893
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:10 schreef capricia het volgende:

[..]
Twintig jaar vreemdgaan, met meerdere meiden op 1 avond terwijl zijn vrouw hoog zwanger thuis zat, en haar daarna voor gek uitmaken. En dit zijn alleen Ali's eigen woorden nog maar.
Okee, dus hij ging vreemd. Net als 70% van de bevolking (mannen EN vrouwen). Je zou bijna denken dat hij een mens is :o
  Moderator donderdag 20 juni 2024 @ 15:23:27 #63
236264 crew  capricia
pi_213984936
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:20 schreef Danny het volgende:

[..]
Okee, dus hij ging vreemd. Net als 70% van de bevolking (mannen EN vrouwen). Je zou bijna denken dat hij een mens is :o
Plus nog wat gedragsissues tijdens de zittingen.

Er moet nog heel wat water onder de brug voordat Ali weer onze nationale knuffelmarokkaan gaat worden. Ik denk zelf dat zijn toekomst niet in NL meer ligt.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213985028
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Er moet nog heel wat water onder de brug voordat Ali weer onze nationale knuffelmarokkaan gaat worden. Ik denk zelf dat zijn toekomst niet in NL meer ligt.
ik denk eerder dat de "knuffelmarokkaan" een illusie is
  Miss 200.000.000! donderdag 20 juni 2024 @ 15:34:29 #65
367000 roos94
pi_213985060
quote:

[..]
Dus vreemdgaan is oke want velen doen het? Of wat zeg je precies?
  Admin donderdag 20 juni 2024 @ 15:37:34 #66
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_213985085
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:34 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dus vreemdgaan is oke want velen doen het? Of wat zeg je precies?
Dat het 'hij is een viezerik want hij ging vreemd en dus moet zijn leven kapot' een beetje raar is. Natuurlijk mag je het vinden, maar het is bij hem nu een beetje makkelijk en het klonk min of meer als een manier om te zeggen 'het is een viezerik, dus die verkrachting MOET wel waar zijn'. Zoiets.
Althans, dat is hoe het op mij over komt. Terwijl het eigenlijk best een menselijk iets is. Heel veel mensen gaan vreemd. Ook bekende mensen. Mensen waar dat dan NIET over wordt gezegd (of in ieder geval niet met zulke heftige bewoordingen). Vreemdgaan is daarbij niet verboden en wel totaal iets anders dan iemand verkrachten, waardoor het hier nogal irrelevant is. Ook voor de vraag of hij wel of niet schuldig is.
  Admin donderdag 20 juni 2024 @ 15:39:40 #67
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_213985100
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja, dat is wel jammer dat dat zo werkt tegenwoordig. Nog voordat de rechter zich erover kan buigen ben je al schuldig en word je met pek en veren verbannen. Al wat nodig is zijn beschuldigingen.
Daarmee zeg ik niet dat hij onschuldig is overigens. Ik zeg dat we het niet weten en dat de rechter gaat bekijken of zijn schuld bewezen kan worden. Zo niet dan wordt hij onschuldig geacht. Je bent in Nederland immers onschuldig tot het tegendeel bewezen is. En dat geldt ook voor Marokkanen.
  Moderator donderdag 20 juni 2024 @ 15:41:09 #68
236264 crew  capricia
pi_213985115
Ik heb de indruk (en ik kan helemaal fout zitten) dat @Danny denkt dat als Ali vrijgesproken wordt, alles weer bij het oude moet zijn. En als dat niet het geval is, dan komt dat door een cancel cultuur.
Want hij is tenslotte vrijgesproken.

Klopt dat, @Danny ?
Verbeter me waar je denkt dat nodig is. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213985153
quote:

[..]
Ik dacht van laat ik eens kijken hoe hoog dat cijfer eigenlijk is... Volgens deze website https://gohumannature.com/hoe-vaak-gaan-mensen-vreemd/

quote:
Tussen de 25% en 30% van de Nederlanders is ooit vreemdgegaan. Dit is een aanzienlijke stijging ten opzichte van de jaren 80, toen slechts 10% van de Nederlanders vreemdging.
Dat is een stuk minder dan ik dacht. Hij haalt wetenschappelijk onderzoek aan in zijn bronnen, maar ik heb geen zin om het verder te dubbelchecken.
  Admin donderdag 20 juni 2024 @ 15:51:39 #70
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_213985240
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:41 schreef capricia het volgende:
Ik heb de indruk (en ik kan helemaal fout zitten) dat @:danny denkt dat als Ali vrijgesproken wordt, alles weer bij het oude moet zijn. En als dat niet het geval is, dan komt dat door een cancel cultuur.
Want hij is tenslotte vrijgesproken.

Klopt dat, @:Danny ?
Verbeter me waar je denkt dat nodig is. :)
Er was een tijd dat vrijspraak betekende dat je vrij werd gesproken. Tegenwoordig zijn rechtzaken eigenlijk overbodig. Of je rechter je schuldig acht of niet doet er niet toe. Er waren aanklachten en dus ben je schuldig.
Is dat (en ik kan helemaal fout zitten) hoe jij erover denkt? Verbeter me maar waar je denkt dat nodig is. :)
  Admin donderdag 20 juni 2024 @ 15:52:03 #71
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_213985243
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:44 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik dacht van laat ik eens kijken hoe hoog dat cijfer eigenlijk is... Volgens deze website https://gohumannature.com/hoe-vaak-gaan-mensen-vreemd/
[..]
Dat is een stuk minder dan ik dacht. Hij haalt wetenschappelijk onderzoek aan in zijn bronnen, maar ik heb geen zin om het verder te dubbelchecken.
Dat zijn dan de mensen die het toegeven neem ik aan?
En zelfs als die cijfers WEL zouden kloppen, dan zou gemiddeld 1 op de 3/1 op de 4 mensen in je directe familie zijn vreemdgegaan. Dat zijn dus allemaal schoften die gecanceld moeten worden?
pi_213985279
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:51 schreef Danny het volgende:

[..]
Er was een tijd dat vrijspraak betekende dat je vrij werd gesproken. Tegenwoordig zijn rechtzaken eigenlijk overbodig. Of je rechter je schuldig acht of niet doet er niet toe.
Inderdaad, RIP OJ
  Moderator donderdag 20 juni 2024 @ 16:05:05 #73
236264 crew  capricia
pi_213985354
quote:

[..]
Er was een tijd dat vrijspraak betekende dat je vrij werd gesproken. Tegenwoordig zijn rechtzaken eigenlijk overbodig. Of je rechter je schuldig acht of niet doet er niet toe. Er waren aanklachten en dus ben je schuldig.
Is dat (en ik kan helemaal fout zitten) hoe jij erover denkt? Verbeter me maar waar je denkt dat nodig is. :)
Ik denk dat Ali in deze rechtzaak kanten van zichzelf heeft laten zien, die -ook al wordt hij onschuldig bevonden aan de tenlastelegging- hem uitgekotst maken bij het grote publiek.

Om de Nederlandse knuffelmarokkaan te zijn, moet je ook een bepaalde gunfactor hebben. En ook al is hij onschuldig aan verkrachting, dan is hij nog steeds schuldig aan het zijn van een narcistische klootzak.
Is niet verboden, is niet strafbaar. Maar maakt wel dat je geen gunfactor meer hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door capricia op 20-06-2024 17:11:48 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213985416
quote:

[..]
Ik denk dat het voor die vrouwen een grote stap moet geweest zijn om een aanklacht in te dienen tegen Ali. Ik denk ook dat ze weinig baat hebben aan die aanklacht.
  donderdag 20 juni 2024 @ 16:18:35 #75
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213985497
quote:

[..]

Nee, Ali gaat geen knuffelmarokkaan meer worden. Of er moet nog heel veel water onder die brug.
Die Linda wist dat toch gewoon joh, kom op.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Admin donderdag 20 juni 2024 @ 16:19:24 #76
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_213985506
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 16:10 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Ik denk dat het voor die vrouwen een grote stap moet geweest zijn om een aanklacht in te dienen tegen Ali. Ik denk ook dat ze weinig baat hebben aan die aanklacht.
geld is wel een goeie motivator.
er zijn wel meer vrouwen geweest die onterechte aanklachten hebben ingediend. Wat hadden ZIJ te winnen dan?

Een van de redenen om een VALSE aangifte te doen voor vrouwen is schaamte of spijt. Bijvoorbeeld dat een vrouw seks heeft gehad, anderen komen erachter en veroordelen haar daarvoor en dus dienen ze een klacht in wegens verkrachting. Dan ben je opeens niet langer het mikpunt namelijk.

Zeg niet dat dat is wat hier aan de hand is, nogmaals: ik was er niet bij, maar het is niet zo dat vrouwen geen valse aangiften doen. OOK niet tegen beroemdheden (Amber Heard vs Johnny Depp is een goed voorbeeld, al ging dat meer om mishandeling dan seksuele zaken).

Het #believeallwomen is geen realistische houding op te hebben, en is bovendien seksistisch. Het suggereert immers dat alle vrouwen de waarheid spreken en dat betekent automatisch dat mannen dus standaard liegen als een vrouw iets beweert en de man ontkent.

Gelukkig zijn er rechters die er wat neutraler naar kunnen kijken. Helaas geven die bij een 'schuldig' dan weer vaak veel te lage straffen.
  donderdag 20 juni 2024 @ 16:21:09 #77
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213985538
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:39 schreef Danny het volgende:

[..]
Ja, dat is wel jammer dat dat zo werkt tegenwoordig. Nog voordat de rechter zich erover kan buigen ben je al schuldig en word je met pek en veren verbannen. Al wat nodig is zijn beschuldigingen.
Daarmee zeg ik niet dat hij onschuldig is overigens. Ik zeg dat we het niet weten en dat de rechter gaat bekijken of zijn schuld bewezen kan worden. Zo niet dan wordt hij onschuldig geacht. Je bent in Nederland immers onschuldig tot het tegendeel bewezen is. En dat geldt ook voor Marokkanen.
Helemaal mee eens.
Hij heeft wel de schijn flink tegen.

En ik heb het altijd al een irritante narcistische gek gevonden, dus mocht ie schuldig zijn en niet meer op de buis komen, vind ik het wel weer mooi meegenomen.
pi_213985633
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 15:52 schreef Danny het volgende:

[..]
Dat zijn dan de mensen die het toegeven neem ik aan?
En zelfs als die cijfers WEL zouden kloppen, dan zou gemiddeld 1 op de 3/1 op de 4 mensen in je directe familie zijn vreemdgegaan. Dat zijn dus allemaal schoften die gecanceld moeten worden?
Die dat toe hebben gegeven in een onderzoek. Ik weet verder niet of ze daar nog een correctie op los hebben gelaten voor mensen die daar gelogen hebben ofzo. Maar goed, ik wil er verder niks mee zeggen, ik was gewoon nieuwsgierig naar hoeveel mensen nou eigenlijk vreemd gaan.
  Admin donderdag 20 juni 2024 @ 16:34:46 #79
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_213985708
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2024 16:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens.
Hij heeft wel de schijn flink tegen.

En ik heb het altijd al een irritante narcistische gek gevonden, dus mocht ie schuldig zijn en niet meer op de buis komen, vind ik het wel weer mooi meegenomen.
Als hij schuldig is hoop ik niet alleen dat hij nooit meer op de buis komt, maar dat de rechter een straf oplegt hoger dan de eis. Er zal vast een maximumstraf zijn die vast en zeker hoger is dan die drie jaar. Maar bij een onschuldig moeten we er vanuit gaan dat hij onschuldig is (want het tegendeel is niet bewezen) en dan heeft hij - onterecht - al meer straf gehad dan zou moeten. In dat geval zou hij eigenlijk dan weer compensatie moeten kunnen eisen, al kan ik me ook voorstellen dat je er dan wel klaar mee bent.

Kijk naar Danny de Munk die onterecht werd beschuldigd. Dat heeft hem behoorlijk wat gekost, zowel financieel als mentaal als sociaal. Eigenlijk te gek voor woorden.
pi_213985790
Ik had Ali B. al gecancelled na z'n "freestyle rap" voor Max Verstappen.
  donderdag 20 juni 2024 @ 16:46:37 #81
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213985839
quote:
11s.gif Op donderdag 20 juni 2024 16:43 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Ik had Ali B. al gecancelled na z'n "freestyle rap" voor Max Verstappen.
Dat was inderdaad tenenkrommend cringy.
  Moderator donderdag 20 juni 2024 @ 16:54:01 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213985961
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 16:34 schreef Danny het volgende:

[..]
Als hij schuldig is hoop ik niet alleen dat hij nooit meer op de buis komt, maar dat de rechter een straf oplegt hoger dan de eis. Er zal vast een maximumstraf zijn die vast en zeker hoger is dan die drie jaar. Maar bij een onschuldig moeten we er vanuit gaan dat hij onschuldig is (want het tegendeel is niet bewezen) en dan heeft hij - onterecht - al meer straf gehad dan zou moeten. In dat geval zou hij eigenlijk dan weer compensatie moeten kunnen eisen, al kan ik me ook voorstellen dat je er dan wel klaar mee bent.

Kijk naar Danny de Munk die onterecht werd beschuldigd. Dat heeft hem behoorlijk wat gekost, zowel financieel als mentaal als sociaal. Eigenlijk te gek voor woorden.
Als ze hem vrij spreken dan is dat omdat er niet genoeg bewijs is

Voor compensatie zul je aan moeten tonen dat de verhalen niet kloppen, als hij dat kon dan had hij dat al gedaan lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213986241
Ik heb Ali nooit leuk gevonden met zijn spraakgebrek. Zijn muziek sprak me ook niet aan, zijn raps ook niet.
Ik vond hem ook niet grappig.
Het enige wat ik wel grappig vond was de knokpartij met Waylon waar hij toonde slecht tegen kritiek te kunnen.
  donderdag 20 juni 2024 @ 17:10:00 #84
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_213986315
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 14:27 schreef SethGecko het volgende:

[..]
Aboutaleb
https://strijen.nieuws.nl(...)-gewoon-moeten-zijn/

Aboutaleb zit liever in Marokko.
  donderdag 20 juni 2024 @ 17:38:51 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213986607
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 16:05 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik denk dat Ali in deze rechtzaak kanten van zichzelf heeft laten zien, die -ook al wordt hij onschuldig bevonden aan de tenlastelegging- hem uitgekotst maken bij het grote publiek.

Om de Nederlandse knuffelmarokkaan te zijn, moet je ook een bepaalde gunfactor hebben. En ook al is hij onschuldig aan verkrachting, dan is hij nog steeds schuldig aan het zijn van een narcistische klootzak.
Is niet verboden, is niet strafbaar. Maar maakt wel dat je geen gunfactor meer hebt.
Al was het alleen al vanwege zijn gaslighting richting zijn vrouw, die hij voor gestoord heeft uitgemaakt omdat ze dacht dat hij vreemdging.

Tot hij het dus niet meer kon ontkennen omdat dat "vreemdgaan" niet altijd ongedwongen en met wederzijds goedvinden was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 20-06-2024 22:47:56 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213986695
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 17:38 schreef Leandra het volgende:

[..]
Al was het alleen al vanwege zijn gaslighting richting zijn vrouw, die hij voor gestood heeft uitgemaakt omdat ze dacht dat hij vreemdging.

Tot hij het dus niet meer kon ontkennen omdat dat "vreemdgaan" niet altijd ongedwongen en met wederzijds goedvinden was.
Ja ik mag niet zeggen dat Ali een narcist is, maar hij heeft er wel alle kenmerken van.
  Moderator donderdag 20 juni 2024 @ 18:49:24 #87
236264 crew  capricia
pi_213987653
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 17:47 schreef quirina het volgende:

[..]
Ja ik mag niet zeggen dat Ali een narcist is, maar hij heeft er wel alle kenmerken van.
Mag je prima zeggen. Ik schreef het hierboven ook.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213990643
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 16:34 schreef Danny het volgende:

Verschillen met de zaak tegen Danny de Munk zijn dat het om één vrouw ging die aangifte had gedaan en dat de zaak werd geseponeerd vanwege gebrek aan bewijs.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 20 juni 2024 @ 21:49:46 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213990849
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 21:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Verschillen met de zaak tegen Danny de Munk zijn dat het om één vrouw ging die aangifte had gedaan en dat de zaak werd geseponeerd vanwege gebrek aan bewijs.
Danny stelde zich ook in ongeveer alles anders op dan Ali. Zowel binnen als buiten de rechtbank
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Admin donderdag 20 juni 2024 @ 22:01:16 #90
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_213991028
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 21:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Danny stelde zich ook in ongeveer alles anders op dan Ali. Zowel binnen als buiten de rechtbank
Dat heeft niets met de schuldvraag te maken.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 21:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het aantal aangiftes bepaalt niet of iemand schuldig is. Dat zou helemaal mooi zijn...
pi_213991529
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 22:01 schreef Danny het volgende:

Het aantal aangiftes bepaalt niet of iemand schuldig is. Dat zou helemaal mooi zijn...
Meerdere aangiftes en verklaringen kunnen schakelbewijs vormen omdat ze een patroon aan kunnen duiden.

Dat een zaak wordt geseponeerd betekent overigens niet noodzakelijk dat iemand onterecht is beschuldigd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 20 juni 2024 @ 23:13:12 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213992316
quote:

[..]

Daarom ook het woordje 'ook' in mijn zin.
Tevens eens met Claudia hierboven. Kan wel degelijk uitmaken. En niet veroordeeld hoeft zeker niet onschuldigheid te bewijzen

De uitspraken van Ali naar en in bijzijn van zijn vrouw op taps en verder zijn overigens niet strafbaar voor zover ik weet. Maar laten wel een heel ander persoon zien dan een Danny. Dat maakt voor de publieke opinie echt wel uit natuurlijk
  donderdag 20 juni 2024 @ 23:32:03 #93
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_213992508
quote:

[..]
[..]
Je hebt je duidelijk niet in de zaak verdiept. Onder andere het telefonische gesprek van de schoft met z'n vrouw dat een schuldbekentenis is.

Er is genoeg schakel- en steunbewijs.

Plus door dat varken de intimidatiepraktijken van in de arm genomen duistere advocaten (eentje werkt voor Taghi, de ander was ook bevriend met Taghi) om de slachtoffers middels hun advocaten tot terugtrekking van hun zaken te 'dwingen'. Lijkt me ook strafbaar.
love & heet
  donderdag 20 juni 2024 @ 23:33:04 #94
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_213992515
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 23:13 schreef Molo het volgende:

[..]
Daarom ook het woordje 'ook' in mijn zin.
Tevens eens met Claudia hierboven. Kan wel degelijk uitmaken. En niet veroordeeld hoeft zeker niet onschuldigheid te bewijzen

De uitspraken van Ali naar en in bijzijn van zijn vrouw op taps en verder zijn overigens niet strafbaar voor zover ik weet. Maar laten wel een heel ander persoon zien dan een Danny. Dat maakt voor de publieke opinie echt wel uit natuurlijk
Indeed. las eroverheen ;)
love & heet
  donderdag 20 juni 2024 @ 23:34:08 #95
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_213992523
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 21:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Danny van fok!? :P
Ik dacht "huhhhh?"
love & heet
  vrijdag 21 juni 2024 @ 00:09:17 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213992727
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2024 23:34 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ik dacht "huhhhh?"
Nee :D

Verwarrend idd, niet aan gedacht _O-
  vrijdag 21 juni 2024 @ 01:19:51 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213992935
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2024 23:34 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ik dacht "huhhhh?"
Danny de M.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213993255
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 16:19 schreef Danny het volgende:

[..]
er zijn wel meer vrouwen geweest die onterechte aanklachten hebben ingediend. Wat hadden ZIJ te winnen dan?

Een van de redenen om een VALSE aangifte te doen voor vrouwen is schaamte of spijt. Bijvoorbeeld dat een vrouw seks heeft gehad, anderen komen erachter en veroordelen haar daarvoor en dus dienen ze een klacht in wegens verkrachting. Dan ben je opeens niet langer het mikpunt namelijk.

Zeg niet dat dat is wat hier aan de hand is, nogmaals: ik was er niet bij, maar het is niet zo dat vrouwen geen valse aangiften doen. OOK niet tegen beroemdheden (Amber Heard vs Johnny Depp is een goed voorbeeld, al ging dat meer om mishandeling dan seksuele zaken).

Het #believeallwomen is geen realistische houding op te hebben, en is bovendien seksistisch. Het suggereert immers dat alle vrouwen de waarheid spreken en dat betekent automatisch dat mannen dus standaard liegen als een vrouw iets beweert en de man ontkent.

Gelukkig zijn er rechters die er wat neutraler naar kunnen kijken. Helaas geven die bij een 'schuldig' dan weer vaak veel te lage straffen.
Amen.

Ik word er misselijk van dat er bij het prevelen van de eerste beschuldigende woorden al van "slachtoffers" wordt gesproken.
pi_213993281
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 16:19 schreef Danny het volgende:

[..]

Dit.
In het Engels: The truth, the whole truth and nothing but the truth.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_213993311
quote:

Wat hij prive uitspookt, heb jij in feite niets mee te maken, al bedroog hij zijn vrouw al vanaf dag 1.

Een artiest m/v zorgt voor een zeker vermaak, een artiest hoeft niet uit de kast te komen, want ook daar hebben we niks mee te maken, evenmin of hij/zij vreemd gaat en met wie.

De avonturen van BN'ers gaan ons niet aan, zolang deze avonturen geen onderdeel zijn van datgene waarmee ze ons professioneel mee wensen te vermaken.

Behalve wanneer een artiest daar graag mee te koop loopt, zoals Katja Schuurman zelf in de media liet weten zich te hebben laten nemen in een hottub door 7 man. Dan kun je daar een mening over hebben, en ik heb niet gezien dat zij sindsdien geweerd wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')