quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:12 schreef Danny het volgende:
[..]
ik stel het niet op prijs als mijn posts worden verdraaid in mijn quotes. Sterker, dat mag ook niet.
dat maakt niet uit. er staat 'quote' dus de inhoud daarvan is een citaat van wat ik zeg. Als je dat aanpast is het geen citaat meer. Je kunt dus quoten en ONDER de quote je 'verbetering' neerzetten.quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik zet er toch duidelijk een streep in (doorheen)?
Is helemaal de bedoeling je post te verdraaien![]()
Ben alleen de FTFY vergeten.
Najib heeft ook heel vaak zijn vrouw belazerd en schijnt dat nog steeds te doen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
Najib is een cokesnuivende dealende BN'er die de act opvoert gestopt te zijn
Mijn excuses dan, zal het niet meer doen. Ik zie het echter zo vaak gebeuren op het forum dat ik me werkelijk van geen kwaad bewust wasquote:Op donderdag 20 juni 2024 14:17 schreef Danny het volgende:
[..]
dat maakt niet uit. er staat 'quote' dus de inhoud daarvan is een citaat van wat ik zeg. Als je dat aanpast is het geen citaat meer. Je kunt dus quoten en ONDER de quote je 'verbetering' neerzetten.
Aboutalebquote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:37 schreef ReplaR het volgende:
Is er nog een goede knuffelmarokkaan over?
De enige die ik kan bedenken is Najib.
Soundos?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:37 schreef ReplaR het volgende:
Taghi, hij is onschuldig #stopdiscriminatie #stopracisme #FREERIDOUANquote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:37 schreef ReplaR het volgende:
Nee dank je.quote:
Want dan is ie opeens weer die knuffelmarokkaan?quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of Ali schuldig is of niet
Mja, dat hij niet voor iedereen knuffelmarokkaan meer zal worden maakt het natuurlijk niet een algemeen iets. Anderen zullen er wellicht anders in staan als hij zou worden vrijgesproken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Want dan is ie opeens weer die knuffelmarokkaan?
Denk het niet.
Wat die gast allemaal voor raars verteld heeft al bij zijn openings statement, zie ik dit niet meer zomaar goed komen.
Ali gaat geen knuffelmarokkaan meer worden. Ongeacht schuldig of niet. Ali is een viezerik.
De 'voice viezerik' heeft al verteld wat voor een viezerik hij is.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja, dat hij niet voor iedereen knuffelmarokkaan meer zal worden maakt het natuurlijk niet een algemeen iets. Anderen zullen er wellicht anders in staan als hij zou worden vrijgesproken.
Okee, dus hij ging vreemd. Net als 70% van de bevolking (mannen EN vrouwen). Je zou bijna denken dat hij een mens isquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:10 schreef capricia het volgende:
[..]
De 'voice viezerik' heeft al verteld wat voor een viezerik hij is.
Twintig jaar vreemdgaan, met meerdere meiden op 1 avond terwijl zijn vrouw hoog zwanger thuis zat, en haar daarna voor gek uitmaken. En dit zijn alleen Ali's eigen woorden nog maar.
Plus nog wat gedragsissues tijdens de zittingen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Okee, dus hij ging vreemd. Net als 70% van de bevolking (mannen EN vrouwen). Je zou bijna denken dat hij een mens is
ik denk eerder dat de "knuffelmarokkaan" een illusie isquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Plus nog wat gedragsissues tijdens de zittingen.
Er moet nog heel wat water onder de brug voordat Ali weer onze nationale knuffelmarokkaan gaat worden. Ik denk zelf dat zijn toekomst niet in NL meer ligt.
Dus vreemdgaan is oke want velen doen het? Of wat zeg je precies?quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Okee, dus hij ging vreemd. Net als 70% van de bevolking (mannen EN vrouwen). Je zou bijna denken dat hij een mens is
Dat het 'hij is een viezerik want hij ging vreemd en dus moet zijn leven kapot' een beetje raar is. Natuurlijk mag je het vinden, maar het is bij hem nu een beetje makkelijk en het klonk min of meer als een manier om te zeggen 'het is een viezerik, dus die verkrachting MOET wel waar zijn'. Zoiets.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus vreemdgaan is oke want velen doen het? Of wat zeg je precies?
Ja, dat is wel jammer dat dat zo werkt tegenwoordig. Nog voordat de rechter zich erover kan buigen ben je al schuldig en word je met pek en veren verbannen. Al wat nodig is zijn beschuldigingen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Plus nog wat gedragsissues tijdens de zittingen.
Er moet nog heel wat water onder de brug voordat Ali weer onze nationale knuffelmarokkaan gaat worden. Ik denk zelf dat zijn toekomst niet in NL meer ligt.
Ik dacht van laat ik eens kijken hoe hoog dat cijfer eigenlijk is... Volgens deze website https://gohumannature.com/hoe-vaak-gaan-mensen-vreemd/quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is een stuk minder dan ik dacht. Hij haalt wetenschappelijk onderzoek aan in zijn bronnen, maar ik heb geen zin om het verder te dubbelchecken.quote:Tussen de 25% en 30% van de Nederlanders is ooit vreemdgegaan. Dit is een aanzienlijke stijging ten opzichte van de jaren 80, toen slechts 10% van de Nederlanders vreemdging.
Er was een tijd dat vrijspraak betekende dat je vrij werd gesproken. Tegenwoordig zijn rechtzaken eigenlijk overbodig. Of je rechter je schuldig acht of niet doet er niet toe. Er waren aanklachten en dus ben je schuldig.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:41 schreef capricia het volgende:
Ik heb de indruk (en ik kan helemaal fout zitten) dat @:danny denkt dat als Ali vrijgesproken wordt, alles weer bij het oude moet zijn. En als dat niet het geval is, dan komt dat door een cancel cultuur.
Want hij is tenslotte vrijgesproken.
Klopt dat, @:Danny ?
Verbeter me waar je denkt dat nodig is.
Dat zijn dan de mensen die het toegeven neem ik aan?quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik dacht van laat ik eens kijken hoe hoog dat cijfer eigenlijk is... Volgens deze website https://gohumannature.com/hoe-vaak-gaan-mensen-vreemd/
[..]
Dat is een stuk minder dan ik dacht. Hij haalt wetenschappelijk onderzoek aan in zijn bronnen, maar ik heb geen zin om het verder te dubbelchecken.
Inderdaad, RIP OJquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Er was een tijd dat vrijspraak betekende dat je vrij werd gesproken. Tegenwoordig zijn rechtzaken eigenlijk overbodig. Of je rechter je schuldig acht of niet doet er niet toe.
Ik denk dat Ali in deze rechtzaak kanten van zichzelf heeft laten zien, die -ook al wordt hij onschuldig bevonden aan de tenlastelegging- hem uitgekotst maken bij het grote publiek.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Er was een tijd dat vrijspraak betekende dat je vrij werd gesproken. Tegenwoordig zijn rechtzaken eigenlijk overbodig. Of je rechter je schuldig acht of niet doet er niet toe. Er waren aanklachten en dus ben je schuldig.
Is dat (en ik kan helemaal fout zitten) hoe jij erover denkt? Verbeter me maar waar je denkt dat nodig is.
Ik denk dat het voor die vrouwen een grote stap moet geweest zijn om een aanklacht in te dienen tegen Ali. Ik denk ook dat ze weinig baat hebben aan die aanklacht.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Er was een tijd dat vrijspraak betekende dat je vrij werd gesproken. Tegenwoordig zijn rechtzaken eigenlijk overbodig. Of je rechter je schuldig acht of niet doet er niet toe. Er waren aanklachten en dus ben je schuldig.
Is dat (en ik kan helemaal fout zitten) hoe jij erover denkt? Verbeter me maar waar je denkt dat nodig is.
Die Linda wist dat toch gewoon joh, kom op.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Twintig jaar vreemdgaan, met meerdere meiden op 1 avond terwijl zijn vrouw hoog zwanger thuis zat, en haar daarna voor gek uitmaken. En dit zijn alleen Ali's eigen woorden nog maar.
Nee, Ali gaat geen knuffelmarokkaan meer worden. Of er moet nog heel veel water onder die brug.
geld is wel een goeie motivator.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:10 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor die vrouwen een grote stap moet geweest zijn om een aanklacht in te dienen tegen Ali. Ik denk ook dat ze weinig baat hebben aan die aanklacht.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer dat dat zo werkt tegenwoordig. Nog voordat de rechter zich erover kan buigen ben je al schuldig en word je met pek en veren verbannen. Al wat nodig is zijn beschuldigingen.
Daarmee zeg ik niet dat hij onschuldig is overigens. Ik zeg dat we het niet weten en dat de rechter gaat bekijken of zijn schuld bewezen kan worden. Zo niet dan wordt hij onschuldig geacht. Je bent in Nederland immers onschuldig tot het tegendeel bewezen is. En dat geldt ook voor Marokkanen.
Die dat toe hebben gegeven in een onderzoek. Ik weet verder niet of ze daar nog een correctie op los hebben gelaten voor mensen die daar gelogen hebben ofzo. Maar goed, ik wil er verder niks mee zeggen, ik was gewoon nieuwsgierig naar hoeveel mensen nou eigenlijk vreemd gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zijn dan de mensen die het toegeven neem ik aan?
En zelfs als die cijfers WEL zouden kloppen, dan zou gemiddeld 1 op de 3/1 op de 4 mensen in je directe familie zijn vreemdgegaan. Dat zijn dus allemaal schoften die gecanceld moeten worden?
Als hij schuldig is hoop ik niet alleen dat hij nooit meer op de buis komt, maar dat de rechter een straf oplegt hoger dan de eis. Er zal vast een maximumstraf zijn die vast en zeker hoger is dan die drie jaar. Maar bij een onschuldig moeten we er vanuit gaan dat hij onschuldig is (want het tegendeel is niet bewezen) en dan heeft hij - onterecht - al meer straf gehad dan zou moeten. In dat geval zou hij eigenlijk dan weer compensatie moeten kunnen eisen, al kan ik me ook voorstellen dat je er dan wel klaar mee bent.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Hij heeft wel de schijn flink tegen.
En ik heb het altijd al een irritante narcistische gek gevonden, dus mocht ie schuldig zijn en niet meer op de buis komen, vind ik het wel weer mooi meegenomen.
Dat was inderdaad tenenkrommend cringy.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:43 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Ik had Ali B. al gecancelled na z'n "freestyle rap" voor Max Verstappen.
Als ze hem vrij spreken dan is dat omdat er niet genoeg bewijs isquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Als hij schuldig is hoop ik niet alleen dat hij nooit meer op de buis komt, maar dat de rechter een straf oplegt hoger dan de eis. Er zal vast een maximumstraf zijn die vast en zeker hoger is dan die drie jaar. Maar bij een onschuldig moeten we er vanuit gaan dat hij onschuldig is (want het tegendeel is niet bewezen) en dan heeft hij - onterecht - al meer straf gehad dan zou moeten. In dat geval zou hij eigenlijk dan weer compensatie moeten kunnen eisen, al kan ik me ook voorstellen dat je er dan wel klaar mee bent.
Kijk naar Danny de Munk die onterecht werd beschuldigd. Dat heeft hem behoorlijk wat gekost, zowel financieel als mentaal als sociaal. Eigenlijk te gek voor woorden.
Al was het alleen al vanwege zijn gaslighting richting zijn vrouw, die hij voor gestoord heeft uitgemaakt omdat ze dacht dat hij vreemdging.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat Ali in deze rechtzaak kanten van zichzelf heeft laten zien, die -ook al wordt hij onschuldig bevonden aan de tenlastelegging- hem uitgekotst maken bij het grote publiek.
Om de Nederlandse knuffelmarokkaan te zijn, moet je ook een bepaalde gunfactor hebben. En ook al is hij onschuldig aan verkrachting, dan is hij nog steeds schuldig aan het zijn van een narcistische klootzak.
Is niet verboden, is niet strafbaar. Maar maakt wel dat je geen gunfactor meer hebt.
Ja ik mag niet zeggen dat Ali een narcist is, maar hij heeft er wel alle kenmerken van.quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al was het alleen al vanwege zijn gaslighting richting zijn vrouw, die hij voor gestood heeft uitgemaakt omdat ze dacht dat hij vreemdging.
Tot hij het dus niet meer kon ontkennen omdat dat "vreemdgaan" niet altijd ongedwongen en met wederzijds goedvinden was.
Mag je prima zeggen. Ik schreef het hierboven ook.quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:47 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja ik mag niet zeggen dat Ali een narcist is, maar hij heeft er wel alle kenmerken van.
Verschillen met de zaak tegen Danny de Munk zijn dat het om één vrouw ging die aangifte had gedaan en dat de zaak werd geseponeerd vanwege gebrek aan bewijs.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:34 schreef Danny het volgende:
Kijk naar Danny de Munk die onterecht werd beschuldigd. Dat heeft hem behoorlijk wat gekost, zowel financieel als mentaal als sociaal. Eigenlijk te gek voor woorden.
Danny stelde zich ook in ongeveer alles anders op dan Ali. Zowel binnen als buiten de rechtbankquote:Op donderdag 20 juni 2024 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verschillen met de zaak tegen Danny de Munk zijn dat het om één vrouw ging die aangifte had gedaan en dat de zaak werd geseponeerd vanwege gebrek aan bewijs.
Dat heeft niets met de schuldvraag te maken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Danny stelde zich ook in ongeveer alles anders op dan Ali. Zowel binnen als buiten de rechtbank
Het aantal aangiftes bepaalt niet of iemand schuldig is. Dat zou helemaal mooi zijn...quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verschillen met de zaak tegen Danny de Munk zijn dat het om één vrouw ging die aangifte had gedaan en dat de zaak werd geseponeerd vanwege gebrek aan bewijs.
Meerdere aangiftes en verklaringen kunnen schakelbewijs vormen omdat ze een patroon aan kunnen duiden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:01 schreef Danny het volgende:
Het aantal aangiftes bepaalt niet of iemand schuldig is. Dat zou helemaal mooi zijn...
Daarom ook het woordje 'ook' in mijn zin.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat heeft niets met de schuldvraag te maken.
Je hebt je duidelijk niet in de zaak verdiept. Onder andere het telefonische gesprek van de schoft met z'n vrouw dat een schuldbekentenis is.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat heeft niets met de schuldvraag te maken.
[..]
Het aantal aangiftes bepaalt niet of iemand schuldig is. Dat zou helemaal mooi zijn...
Indeed. las eroverheenquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Daarom ook het woordje 'ook' in mijn zin.
Tevens eens met Claudia hierboven. Kan wel degelijk uitmaken. En niet veroordeeld hoeft zeker niet onschuldigheid te bewijzen
De uitspraken van Ali naar en in bijzijn van zijn vrouw op taps en verder zijn overigens niet strafbaar voor zover ik weet. Maar laten wel een heel ander persoon zien dan een Danny. Dat maakt voor de publieke opinie echt wel uit natuurlijk
Danny van fok!?quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Danny stelde zich ook in ongeveer alles anders op dan Ali. Zowel binnen als buiten de rechtbank
Neequote:
Amen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:19 schreef Danny het volgende:
[..]
geld is wel een goeie motivator.
er zijn wel meer vrouwen geweest die onterechte aanklachten hebben ingediend. Wat hadden ZIJ te winnen dan?
Een van de redenen om een VALSE aangifte te doen voor vrouwen is schaamte of spijt. Bijvoorbeeld dat een vrouw seks heeft gehad, anderen komen erachter en veroordelen haar daarvoor en dus dienen ze een klacht in wegens verkrachting. Dan ben je opeens niet langer het mikpunt namelijk.
Zeg niet dat dat is wat hier aan de hand is, nogmaals: ik was er niet bij, maar het is niet zo dat vrouwen geen valse aangiften doen. OOK niet tegen beroemdheden (Amber Heard vs Johnny Depp is een goed voorbeeld, al ging dat meer om mishandeling dan seksuele zaken).
Het #believeallwomen is geen realistische houding op te hebben, en is bovendien seksistisch. Het suggereert immers dat alle vrouwen de waarheid spreken en dat betekent automatisch dat mannen dus standaard liegen als een vrouw iets beweert en de man ontkent.
Gelukkig zijn er rechters die er wat neutraler naar kunnen kijken. Helaas geven die bij een 'schuldig' dan weer vaak veel te lage straffen.
Dit.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:19 schreef Danny het volgende:
[..]
geld is wel een goeie motivator.
er zijn wel meer vrouwen geweest die onterechte aanklachten hebben ingediend. Wat hadden ZIJ te winnen dan?
Een van de redenen om een VALSE aangifte te doen voor vrouwen is schaamte of spijt. Bijvoorbeeld dat een vrouw seks heeft gehad, anderen komen erachter en veroordelen haar daarvoor en dus dienen ze een klacht in wegens verkrachting. Dan ben je opeens niet langer het mikpunt namelijk.
Wat hij prive uitspookt, heb jij in feite niets mee te maken, al bedroog hij zijn vrouw al vanaf dag 1.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:10 schreef capricia het volgende:
Nee, Ali gaat geen knuffelmarokkaan meer worden. Of er moet nog heel veel water onder die brug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |