abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 juni 2024 @ 21:51:25 #1
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213966181
OP van @tong80

quote:
De langverwachte rechtszaak van Ali B, die twee dagen duurt, begint woensdag in Haarlem. De rapper en voormalig coach van the Voice of Holland wordt verdacht van twee verkrachtingen en twee aanrandingen van in totaal drie vrouwen. Wat kunnen we verwachten en wat hangt hem boven het hoofd als de rechter hem veroordeelt?

Alexander van Eenennaam, Raymond Boere 11-06-24, 20:30

Waar wordt Ali B precies van verdacht?
De aanklacht tegen Ali B is grofweg in drie delen te splitsen. De ‘oudste’ zaak is die van zangeres Ellen ten Damme. In het voorjaar van 2014 was zij met Ali in Marokko voor het tv-programma Ali B en de muziekkaravaan. Daar zou de rapper ’s nachts haar kamer zijn binnengedrongen en Ten Damme tot seks hebben gedwongen. De zangeres heeft daarover wel verklaard bij de politie, maar deed geen aangifte. Desondanks ging het Openbaar Ministerie over tot vervolging.

De tweede aanklacht in chronologische volgorde is de aanranding, op 29 mei 2018, van zangeres Jill Helena. In 2013 haalde zij in the Voice of Holland als pupil van Ali de finale. De rapper zou haar in 2018 in een auto hebben meegenomen naar een afgelegen bospad en haar daar hebben gedwongen tot ‘ontuchtige handelingen’.

Bij de derde vrouw, een destijds 20-jarige muzikante die aanwezig was bij een schrijverskamp, gaat het om zowel een aanranding als een verkrachting. Zij vertelde daar in januari 2020 over in de uitzending van het onlineprogramma Boos van Tim Hofman. Zij had orale seks met een andere artiest op het moment dat Ali B zonder toestemming zijn vingers in haar stak. Later had ze ook orale seks met Ali B. Dat gebeurde volgens haar nadat hij maar bleef aandringen, ze wilde ‘er vanaf zijn’.

Wat mogen we verwachten van de rechtszaak?
Op de eerste dag komen de feiten op tafel. De rechters bespreken met Ali B minutieus de aangiftes en zullen hem aan de tand voelen over wat er allemaal is gebeurd. Ook de slachtoffers krijgen de gelegenheid iets te zeggen. Naar verwachting maakt het Openbaar Ministerie aan het einde van de dag bekent welke straf ze tegen B. eisen. Donderdag, de tweede procesdag, voert advocaat Bart Swier van Ali B zijn verdediging en krijgt Ali B aan het einde van de zitting het laatste woord.

Bart Swier, advocaat
De rapper zal zowel woensdag als donderdag ingaan op vragen van de rechtbank. Tot nu toe heeft hij de aantijgingen ontkend, maar in de rechtbank zal hij voor het eerst in detail treden. Ook zal hij volgens zijn advocaat Swier journalisten te woord staan. ,,Ali B ontkent nog steeds alle beschuldigingen en zal daarover ook uitgebreid verklaren tijdens de zitting en ingaan op alle vragen van de rechters. Ali B wil graag zijn verhaal doen. Zijn stem en beelden mogen worden opgenomen en uitgezonden. Ook loopt hij voor geen enkele journalist weg.”

Niet alleen het verhaal van Ali B komt aan bod, ook het vermeende slachtoffer Jill Helena zal haar kant van het verhaal vertellen. Volgens slachtofferadvocaat Sbas Diekstra heeft ze het zwaar in de aanloop naar het proces. ,,Jill is ontzettend gespannen en ziet enorm op tegen de rechtszaak. Ondanks haar inspanningen om rustig te blijven, heeft ze al weken last van hevige hartkloppingen”, aldus Diekstra. ,,Toch is ze vastbesloten om door te zetten. Ze beseft hoe belangrijk het is om haar verhaal te doen. Ze hoopt dat dit voor haar eindelijk de afsluiting zal zijn van iets waar zij al jaren mee worstelt.”

Ellen ten Damme is niet aanwezig bij de rechtszaak. Zij hield het bij een verklaring bij de politie. Daarmee steunt zij andere slachtoffers, maar mengt ze zich niet actief in het proces.

Wat hangt Ali B boven het hoofd als de rechter hem veroordeelt?
Wanneer de rechters hem schuldig bevinden aan verkrachting, dan wordt het sowieso een gevangenisstraf. De wet schrijft voor dat een taakstraf bij zo’n ernstig vergrijp niet opgelegd mag worden. Al zijn er rechters die deze regel in het verleden hebben omzeild, door n dag cel op te leggen in combinatie met een taakstraf. De maximumstraf voor verkrachting is twaalf jaar, maar dan gaat het om de zwaarste omstandigheden. Mocht Ali B worden veroordeeld, dan zal het er voor wat betreft de zwaarte van de straf ook van afhangen hoeveel van de aanklachten wettelijk en overtuigend worden bewezen. De uitspraak is vooralsnog voorzien voor 27 juni.

https://www.ad.nl/show/al(...)verwachten~a408d025/

'Later had ze ook orale seks met Ali B. Dat gebeurde volgens haar nadat hij maar bleef aandringen, ze wilde ‘er vanaf zijn’.' :? Nou voorhuid dan. Omdat jij het bent. :{

Update 12-6, eerste zittingsdag

quote:
Ali B is iemand "die meteen zijn tong in je bek steekt en denkt dat je dat leuk vindt", zo luidde de verklaring van zangeres Ellen ten Damme die vandaag in de rechtbank werd voorgelezen. De artiest wordt er door meerdere vrouwen van beschuldigd dat hij hen ongevraagd zoende en betastte en niet luisterde als ze vroegen om daarmee te stoppen.

B erkende "een flirt" te zijn, maar zei dat hij "nooit iets zou doen tegen iemands zin". Volgens de rapper ontstond rondom de BOOS-uitzending over seksuele misstanden bij The Voice "een onzichtbare schandpaal" in de samenleving, waarbij iedereen "iets wilde doen".

Daarmee verklaart hij de melding van Ten Damme. "Ik wil niet Ali Herhali zijn, maar tot die BOOS-uitzending heb ik nog nooit zoiets gehoord en ik heb met duizenden vrouwen gewerkt."
Twee aangiftes, n melding

Ali Bouali stond vandaag terecht voor twee aanrandingen en twee verkrachtingen. Van zangeres Ellen ten Damme ligt er een melding van een verkrachting in 2014 in Marokko. Jill van Leeuwen (artiestennaam Jill Helena), oud-kandidaat van The Voice of Holland, heeft aangifte gedaan van een aanranding in 2018 in Amsterdam. Daarnaast draait de zaak, die morgen verder gaat, om een aangifte van aanranding en verkrachting in Heiloo in 2018.

Over Jill van Leeuwen zei Ali B dat hij met haar "een stiekeme affaire" en "een liefdevolle band" had sinds haar deelname aan The Voice in 2013. De zangeres verklaarde echter dat de rapper haar in 2018 in het Amsterdamse Bos aanrandde in een auto. Ze zou meerdere keren hebben gezegd: "Ali, dit gaan we niet doen", maar uiteindelijk aan zijn druk hebben toegegeven.

'Jij duldt geen nee'

Van Leeuwen kwam aan het einde van de dag zelf aan het woord in de rechtbank. "Jij duldt geen nee", sprak ze. Hierbij refereerde ze ook aan de verzoeken van B om een mediationgesprek. "Je hebt me daar meerdere keren om gevraagd. Ik heb het overwogen, maar ik twijfelde aan de oprechtheid van je intenties. Ook de 'nee' die ik tegen de mediation heb gezegd, accepteerde je niet. Je wilde er een 'ja' van maken."

"Jill, ik weet echt niet hoe dit kan", reageerde de rapper. "Ik ben nooit agressief tegen jou geweest." Hij vroeg haar opnieuw om mee te doen aan mediation. "Open die deur voor het gesprek, geef het een kans."
'Surrealistisch'

Ten Damme was vandaag zelf niet aanwezig in de rechtbank. Haar verklaringen werden voorgelezen door de rechter. Ze zei dat ze op haar hotelkamer in Marokko was overvallen door de rapper, rondom de opnames voor Ali B en de Muziekkaravaan. "Binnen twee tellen was zijn broek uit, hij had een stijve lul en probeerde binnen te dringen." De zangeres kon B naar eigen zeggen van zich afduwen.

"Dit is niet alleen niet gebeurd, dit is onwerkelijk", zei B over het verhaal van Ten Damme. "Ik vind het surrealistisch."

Van een derde vrouw werd een verklaring voorgelezen naar aanleiding van haar aangifte over een aanranding en verkrachting op een schrijverskamp in Heiloo in 2018. Volgens de rapper, die dit ontkent, is de vrouw "mentaal kwetsbaar". Ook haar heeft hij gevraagd een mediationtraject aan te gaan. "Niet om vervolging te voorkomen, maar omdat het ook niet goed is voor haar wat er is gebeurd."
Lachen om tranen

Ali B werd tijdens de zitting regelmatig emotioneel. Hij zei dat hij het zwaar vond om tweenhalf jaar niets te zeggen over de zaak, terwijl er van alles over hem werd gezegd en geschreven. Hij zegt in de media onterecht te zijn neergezet als "een seksueel roofdier". Dat vrat aan hem. "Ik kreeg angstaanvallen, had slapeloze nachten. Voor het eerst voelde de dood warmer dan leven."

'Nooit is tegen mij gezegd dat ik een vrouw iets heb aangedaan'

Wel zei hij strijdlustig te blijven, voor zijn kinderen. "Soms heb je tranen van het lachen, en soms moet je lachen om je tranen, zo ga ik erdoorheen."

Morgen is de tweede en laatste dag van zaak tegen Ali B. Dan komt het Openbaar Ministerie met een strafeis en houdt de advocaat van B zijn pleidooi. De artiest heeft daarna het laatste woord.

"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213966223
Het stuk van RTL bevat meer informatie:

twitter
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213966240
Vroeg het me ook af wanneer het telefoontje van Kasem was, dus na z'n eigen gedonder...... ze leren het echt nooit :|W
pi_213966247
Ook bijzonder van Kasem: je bent net je baan kwijt geraakt door dat omkoopschandaal en staat daarvoor nog volop in de schijnwerpers en dan besluit je voor een uitgerangeerde en kansloze landgenoot druk te gaan zetten op een slachtoffer in 1 van de meest belichtte rechtszaken van Nederland ooit.

Hij wist gewoon dat de kans groot was dat zo'n telefoontje bekend zou worden en hij, wat er nog over van was, zijn hele reputatie naar de klote zou helpen. En dan toch besluiten om Ali op zo'n wijze te helpen |:(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_213966283
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 21:56 schreef Claudia_x het volgende:
Het stuk van RTL bevat meer informatie:

[ x ]
Goed gezegd door Jill _O_

Jill vindt het heel tekenend voor hoe Ali is, dat hij het woord 'nee' niet kan accepteren en niet gewend is dat mensen hem dingen ontzeggen. Hij zet alles op alles om zijn zin door te duwen en dat blijkt hier ook te zijn gebeurd."
  dinsdag 18 juni 2024 @ 22:04:31 #6
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213966311
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:02 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]

Jill vindt het heel tekenend voor hoe Ali is, dat hij het woord 'nee' niet kan accepteren en niet gewend is dat mensen hem dingen ontzeggen. Hij zet alles op alles om zijn zin door te duwen en dat blijkt hier ook te zijn gebeurd."
Dat lijkt echt wel de rode draad in deze strafzaak inderdaad.
pi_213966314
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 21:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ook bijzonder van Kasem: je bent net je baan kwijt geraakt door dat omkoopschandaal en staat daarvoor nog volop in de schijnwerpers en dan besluit je voor een uitgerangeerde en kansloze landgenoot druk te gaan zetten op een slachtoffer in 1 van de meest belichtte rechtszaken van Nederland ooit.

Hij wist gewoon dat de kans groot was dat zo'n telefoontje bekend zou worden en hij, wat er nog over van was, zijn hele reputatie naar de klote zou helpen. En dan toch besluiten om Ali op zo'n wijze te helpen |:(
Snap dit ook niet, wat zal Ali dan hebben op de rest? Want waarom zou je zo'n knulletje anders helpen?
pi_213966336
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat lijkt echt wel de rode draad in deze steafzaak inderdaad.
Inderdaad, Jill zei het ook al in de zaak volgens mij en daar komt nu nog meer bewijs bij..... ben alleen bang dat de rechters deze shitzooi niet mee kunnen nemen in de uitspraak
  dinsdag 18 juni 2024 @ 22:06:29 #9
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213966339
Bram nu bij shownieuws weer over Ali B _O-
pi_213966426
Er komen zoveel vragen bij me op. Waarom zo laat nog een verzoek tot mediation? Is zo’n verzoek gebruikelijk in een zedenzaak? Is het gebruikelijk dat je buiten je eigen advocaten om andere advocaten de advocaten van vermeende slachtoffers laat bellen? Of is dit iets wat binnen de advocatuur als wangedrag wordt gezien? Is het niet zelfs strafbaar om op deze manier vermeende slachtoffers onder druk te zetten? Zou er niet een contactverbod moeten zijn tussen verdachte en vermeend slachtoffer, ook indirect? Of mag het in dit geval omdat het via advocaten gaat? En traden zij dan op als zijn advocaat? Maakt dat nog verschil?
pi_213966431
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bram nu bij shownieuws weer over Ali B _O-
Wat zegt hij?
pi_213966636
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
Er komen zoveel vragen bij me op. Waarom zo laat nog een verzoek tot mediation? Is zo’n verzoek gebruikelijk in een zedenzaak? Is het gebruikelijk dat je buiten je eigen advocaten om andere advocaten de advocaten van vermeende slachtoffers laat bellen? Of is dit iets wat binnen de advocatuur als wangedrag wordt gezien? Is het niet zelfs strafbaar om op deze manier vermeende slachtoffers onder druk te zetten? Zou er niet een contactverbod moeten zijn tussen verdachte en vermeend slachtoffer, ook indirect? Of mag het in dit geval omdat het via advocaten gaat? En traden zij dan op als zijn advocaat? Maakt dat nog verschil?
Het kan maar altijd via rechtbank

mediation in een strafzaak verloopt altijd via het mediationbureau van een rechtbank of gerechtshof. Het mediationbureau kan mediation alleen in gang zetten op verzoek van de officier van justitie van het Openbaar Ministerie (OM) of de strafrechter. Meestal is dit nadat het OM het strafrechtelijk onderzoek heeft afgerond en voordat de officier van justitie een definitieve beslissing over de strafzaak heeft genomen. Want de uitkomst van de mediation telt mee bij het nemen van de eindbeslissing.

https://www.rechtspraak.n(...)iation-in-strafzaken

Vreemd als Swier dit heeft geweten en zelf contact opnam met de andere advocaat
pi_213966772
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:21 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Het kan maar altijd via rechtbank

mediation in een strafzaak verloopt altijd via het mediationbureau van een rechtbank of gerechtshof. Het mediationbureau kan mediation alleen in gang zetten op verzoek van de officier van justitie van het Openbaar Ministerie (OM) of de strafrechter. Meestal is dit nadat het OM het strafrechtelijk onderzoek heeft afgerond en voordat de officier van justitie een definitieve beslissing over de strafzaak heeft genomen. Want de uitkomst van de mediation telt mee bij het nemen van de eindbeslissing.

https://www.rechtspraak.n(...)iation-in-strafzaken

Vreemd als Swier dit heeft geweten en zelf contact opnam met de andere advocaat
Hoe verhoudt dit zich tot de tijdlijn in deze zaak? (Ik zit mobiel en kan niet lekker zoeken en verwijzen.)
pi_213966840
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Hoe verhoudt dit zich tot de tijdlijn in deze zaak? (Ik zit mobiel en kan niet lekker zoeken en verwijzen.)
Kan ik ook niet duidelijk vinden. Maar las ook iets over dat OM nu eisende partij is en het dan weer anders kan liggen.... ppff wat een zooi zeg...

Maar als het klopt dat Ali B hiermee wederom buiten de regels om is gegaan mag ik toch hopen dat ook dit wordt meegenomen, je zal naar slachtoffer zijn zeg :(
  Moderator dinsdag 18 juni 2024 @ 22:29:44 #15
236264 crew  capricia
pi_213966844
Ik blijf dat doordrammen op mediation hoogst opmerkelijk vinden als je volhoudt dat er helemaal niets gebeurd is.

Waar wil je het dan in vredesnaam over hebben? :')
Definitely not CIA
pi_213966907
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:29 schreef capricia het volgende:
Ik blijf dat doordrammen op mediation hoogst opmerkelijk vinden als je volhoudt dat er helemaal niets gebeurd is.

Uit het RTL-stuk:

quote:
"In het licht van het strafproces is mij wel duidelijk geworden dat Ali alles op alles heeft gezet om te proberen de slachtoffers naar een mediationtafel te krijgen en mogelijk om hen iets te laten ondertekenen na een gesprek", zegt Diekstra.
  dinsdag 18 juni 2024 @ 22:33:33 #17
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_213966922
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:02 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]

Nogal wiedus dat hij er alles aan doet om er zo goed mogelijk uit te komen :')
  Moderator dinsdag 18 juni 2024 @ 22:33:36 #18
236264 crew  capricia
pi_213966924
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Uit het RTL-stuk:
[..]

Ah. I see. Dank.
Definitely not CIA
pi_213966954
"Mediation"

Iets met dreigen, dreigen, vloeken, en herhalen net zolang tot slachtoffers hun verklaring intrekken.
Zulk soort mediation.

't lijkt mij efficienter om 1x Ali te verplichten zich te laten behandelen, in plaats van 7x mediation te bieden aan Ali's slachtoffers.

[ Bericht 47% gewijzigd door spectrumanalyser op 18-06-2024 22:41:52 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_213967024
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:33 schreef the-eye het volgende:

[..]
Nogal wiedus dat hij er alles aan doet om er zo goed mogelijk uit te komen :')
Ja maar is dit dan de manier?

Of had hij beter binnen de regels kunnen blijven en bij het verhaal dat hij de signalen niet heeft begrepen, het vervelend vind voor de vrouwen dat ze het zo hebben ervaren en er van wil leren?

Denk dat hij daar meer sympathie mee had kunnen wekken voor zover nog mogelijk....

Alles wat hij nu lijkt te doen bevestigd alleen maat het patroon dat de vrouwen aankaarten
  dinsdag 18 juni 2024 @ 22:52:46 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213967344
quote:

Iemand er samen met de mediator van "overtuigen" dat de gebeurtenissen niet ongewenst waren.

Het is werkelijk stuitend hoe hij daar op geprobeerd heeft aan te sturen, ik ben ook benieuwd welke mediator er in mee zou gaan dat hij met een handvol vrouwen eenzelfde mediation traject ingaat.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 18 juni 2024 @ 22:58:01 #22
236264 crew  capricia
pi_213967461
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Iemand er samen met de mediator van "overtuigen" dat de gebeurtenissen niet ongewenst waren.

Het is werkelijk stuitend hoe hij daar op geprobeerd heeft aan te sturen, ik ben ook benieuwd welke mediator er in mee zou gaan dat hij met een handvol vrouwen eenzelfde mediation traject ingaat.
Een mediator via Taghi? :D
Veel makkelijker ook om de vrouwen onder druk te zetten daar, dan bij een rechtbank.

Moet wel zeggen dat die vrouwen allemaal maar sterk in hun schoenen staan, zeg.
Ben benieuwd hoeveel slachtoffers er nog meer rondlopen die wel afgezien hebben van aangifte/verklaring na de druk van Ali en zijn mediators.
Definitely not CIA
  dinsdag 18 juni 2024 @ 23:08:45 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213967600
Dus hij laat Ruth Jager door Ruperti (oud-kantoorgenoot) bellen en Sebas Diekstra door Kasem.
En dan is daar Swier nog, zijn eigen advocaat...

Als Jager en Diekstra (beiden slachtofferadvocaat in deze zaak), de zaak samen besproken hebben lijkt het op deze manier bijna alsof Ali B. 3 advocaten heeft, ware het niet dat Kasem voorlopig op het strafbankje zit.
Zelfs dat zou powerplay kunnen zijn; het laten lijken alsof je advocaten bij de vleet hebt, en dan ook nog eens 2 die een connectie met Taghi hebben.

Het zou me niet eens verbazen als het wel intimiderend bedoeld was, ook al kwam het niet zo over en hadden Ruperti en Kasem daar ook geen vermoeden van.

Het lijkt me dat het doel van die mediation was dat de verklaringen van tafel gingen zodat het OM geen zaak meer zou hebben.
Wullie bin KOEL Soneal
pi_213967605
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Veel makkelijker ook om de vrouwen onder druk te zetten daar, dan bij een rechtbank.

Ben benieuwd hoeveel slachtoffers er nog meer rondlopen die wel afgezien hebben van aangifte/verklaring na de druk van Ali en zijn mediators.
En ik zie hem in staat om bij die mediaton de vrouwen ook nog te bedreigen met 'trek je onterechte aangifte terug, want bij vrijspraak klaag ik je aan wegens smaad.'
  dinsdag 18 juni 2024 @ 23:11:58 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213967622
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:58 schreef capricia het volgende:

[..]

De vraag is vooral waarom Ruperti en Kasem dit gedaan hebben, ze zouden beiden beter moeten weten.
Ruperti omdat hij daar echt te goed voor is en Kasem omdat hij al op zijn lazer had gekregen omdat hij zijn boekje te buiten was gegaan.

Ik kan me ook niet voorstellen dat ze echt geloven dat Ali B. onschuldig is.
Wullie bin KOEL Soneal
  dinsdag 18 juni 2024 @ 23:12:38 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213967631
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 23:08 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En ik zie hem in staat om bij die mediaton de vrouwen ook nog te bedreigen met 'trek je onterechte aangifte terug, want bij vrijspraak klaag ik je aan wegens smaad.'
True.
Wullie bin KOEL Soneal
pi_213967633
Alleen Ali B gelooft dat hij onschuldig is.
  dinsdag 18 juni 2024 @ 23:14:24 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213967643
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 23:13 schreef quirina het volgende:
Ja, als je de signalen niet ziet...
Wullie bin KOEL Soneal
pi_213967703
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 23:13 schreef quirina het volgende:
Nee dat denk ik niet...

Ali denkt er weer mee weg te komen door zijn 'machtige' vriendjes erbij te halen....
pi_213967799
Is er nog een goede knuffelmarokkaan over?

De enige die ik kan bedenken is Najib.
  woensdag 19 juni 2024 @ 00:32:32 #31
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_213968066
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:41 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Ja maar is dit dan de manier?

Of had hij beter binnen de regels kunnen blijven en bij het verhaal dat hij de signalen niet heeft begrepen, het vervelend vind voor de vrouwen dat ze het zo hebben ervaren en er van wil leren?

Denk dat hij daar meer sympathie mee had kunnen wekken voor zover nog mogelijk....

Alles wat hij nu lijkt te doen bevestigd alleen maat het patroon dat de vrouwen aankaarten
Dit is een rechtzaak, niet The Voice dus voor sympathie koop je niet zo veel.
Als iemand op een drukke boulevaard op Mallorca doodgeschopt wordt, met dna camerabeelden getuigen etc en het lukt niet om iemand de cel in te krijgen dan lijkt het me zo sterk dat het in dit geval tot een daadwerkelijke veroordeling komt
  woensdag 19 juni 2024 @ 00:55:36 #32
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  woensdag 19 juni 2024 @ 08:01:14 #33
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_213968650
quote:
Het is een met AI gemaakt iets over wat een of andere Victor Vlam over Natascha Harlequin beweert zonder toe te lichten hoe hij aan die wijsheid komt :')
  Spellchecker woensdag 19 juni 2024 @ 08:01:41 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213968746
quote:
wat the actual fuck.
Soms kom ik dit soort meuk te gegen op Youtube en dan klik ik het na 2 sec weg. (nu ook gedaan)
want je weet 1 ding

dit is gemaakt door zeer luie mensen, die zeer makkelijk geld willen verdienen aan een hype. De kans dat je hier nieuwe info vindt is 0.

Maar blijkbaar zijn er mensen die het wel kijken, en vervolgens als bron gaan delen op een (serieus) internet forum.

Het kan aan mij liggen, maar mensen die hier blijkbaar hun info vandaan halen neem ik echt niet serieus.
Dit is echt door de ondergrens van "onderzoek of nieuwsgaring".

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 19 juni 2024 @ 08:25:53 #36
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_213968818
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 08:01 schreef the-eye het volgende:

[..]
Het is een met AI gemaakt iets over wat een of andere Victor Vlam over Natascha Harlequin beweert zonder toe te lichten hoe hij aan die wijsheid komt :')
Verbaast het je dat iemand van het niveau van @ikweethetookniet van deze pulp zijn 'informatie' haalt
Laffe huichelaar
  woensdag 19 juni 2024 @ 08:33:09 #37
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213968906
quote:

Vooral druk zetten ipv mediaten denk ik.
Fear is the cockblocker of dreams
  woensdag 19 juni 2024 @ 08:34:54 #38
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213968919
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 23:37 schreef ReplaR het volgende:

Ajouad El Miloudi, Morad El Ouakili.
Fear is the cockblocker of dreams
pi_213969207
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2024 08:17 schreef koemleit het volgende:

[..]
wat the actual fuck.
Soms kom ik dit soort meuk te gegen op Youtube en dan klik ik het na 2 sec weg. (nu ook gedaan)
want je weet 1 ding

dit is gemaakt door zeer luie mensen, die zeer makkelijk geld willen verdienen aan een hype. De kans dat je hier nieuwe info vindt is 0.

Maar blijkbaar zijn er mensen die het wel kijken, en vervolgens als bron gaan delen op een (serieus) internet forum.

Het kan aan mij liggen, maar mensen die hier blijkbaar hun info vandaan halen neem ik echt niet serieus.
Dit is echt door de ondergrens van "onderzoek of nieuwsgaring".

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet de illusie dat dit gedeeld wordt als zijnde 'serieuze bron van informatie' maar meer als een 'wtf kijk nou wat een gare onzin er verspreid wordt.' Gewoon entertainment. (Ook ergernis kan entertainment zijn wmb, ik vind het wel lekker om me af en toe flink te ergeren O+ .)
pi_213969886
quote:

Ik knuffel nooit met Marokkanen, dus ik zou het niet weten.
  woensdag 19 juni 2024 @ 11:00:46 #41
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_213970150
Zou hij er van overtuigt zijn geweest dat hij het voor elkaar kreeg om alle verklaringen in te laten trekken? Want bij hoeveel is het wel gelukt?
En dat dat de verassing of het 'bommetje' was waar ze het vooraf aan de rechtzaak over hadden?
Want wat was nou dat bommetje? :?

Zou hij inmiddels weten dat niet 50% maar 95% van Nederland hem uitkotst? En dat de uitslag van deze rechtszaak daar niks aan gaat veranderen want zelfs als hij 'onschuldig' wordt verklaard is wel duidelijk dat het een vies en naar mannetje is.
To BG or not to BG!
  woensdag 19 juni 2024 @ 11:43:24 #42
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_213970582
quote:

Najib is een cokesnuivende dealende BN'er die de act opvoert gestopt te zijn
  woensdag 19 juni 2024 @ 13:31:24 #43
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213971543
twitter

Tot zover de advocaat van Ali :|W _O- _O-
  donderdag 20 juni 2024 @ 12:19:05 #44
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213983052

Ali blijft bezig met ontkennen en beinvloeden :r

En euh Nee Ali de straf is precies conform de richtlijn
Richtlijn voor strafvordering verkrachting (Art. 242 Sr) (2012R012)

quote:
Richtlijn
Als uitgangspunt is gekozen voor een onvoorwaardelijke gevangenisstraf van 36 maanden voor een vaginale/orale/anale verkrachting met de penis/vinger(s)/voorwerp(en), eenmalig gepleegd door n meerderjarige verdachte zonder recidive.
https://www.om.nl/onderwe(...)art.-242-sr-2012r012

En Ali je mag heel blij zijn als je slechts 3 jaar krijgt omdat het niet een keer is gebeurd maar ook aanranding wordt genoemd
Normaal is dat goed voor + 1/3 erbij dus 4 jaar
Nog los van een maatregel zoals gebiedsverbod en behandeling verplicht

Onzin dus dit artikel en pure misleiding weer van Ali :r

[ Bericht 52% gewijzigd door ikweethetookniet op 20-06-2024 12:40:59 ]
  donderdag 20 juni 2024 @ 12:20:34 #45
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213983072

Dit weekblad dus ook
En de hel is de ideale plek voor Ali om de rest van zijn leven door te brengen
pi_213983088
quote:
6s.gif Op woensdag 19 juni 2024 13:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Tot zover de advocaat van Ali :|W _O- _O-
Je verwacht het niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Admin donderdag 20 juni 2024 @ 13:56:10 #47
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_213983939
quote:
Eerst maar eens zien of Ali schuldig is of niet :)
Jayden, Ik hou van je... Ik mis je...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_213983979
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 08:01 schreef the-eye het volgende:

[..]
Die hadden het ook over shownieuws die externe mensen inhuurde om over deze zaak te praten omdat ze zelf niet kritisch mochten/wilde/durfde te zijn toch allemaal bang voor hun baantje.

Listen to this episode from De Communicado's on Spotify. Het mediacircus bij de strafzaak tegen Ali B, zijn advocaat Bart Swier bij Renze, argumentatie onder de loep, verslaggeving RTL Boulevard vs Shownieuws, en: kan Natacha Harlequin nog geloofwaardig terugkeren als deskundige? | 25m55 Waarom Winston Gerschtanowitz ineens Shownieuws presenteert | 29m35 De mysterieuze tweede tafel van Op1 | 33m00 Linda de Mol kan niet zingen | 36m25 Thijs Verheij: de liegende voorlichter van BNNVARA | 47m10 Communicatieblunders van de nieuwe regering | 51m45 Welke BN'er stuurt Victor ineens cadeautjes... en waarom?! | 55m40 Waarom je reclames hoort op SpotifySteun de podcast: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.decommunicados.nl⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Heb jij een vraag, idee of tip? Mail ons op ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠vraaghetvicenlars@gmail.com⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠. Adverteren in deze podcast? Neem contact op met Dag en Nacht Media via adverteren@dagennacht.nl🙏 Abonneer je en laat een recensie achter bij ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Apple Podcasts⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ of geef een beoordeling in de Spotify-app! (Dat kan ook als je deze aflevering elders luistert.)Luister elke week De Communicado's, een spraakmakende podcast die je meeneemt in de wereld van media, politiek en communicatie. Met mediakenner Victor Vlam en communicatie-expert Lars Duursma.Zie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.
  donderdag 20 juni 2024 @ 14:07:48 #49
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213984075
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 13:56 schreef Danny het volgende:

[..]
Eerst maar eens zien of Ali schuldig is of niet :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Danny op 20-06-2024 14:12:59 ]
  Admin donderdag 20 juni 2024 @ 14:12:38 #50
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_213984104
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 14:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

ik stel het niet op prijs als mijn posts worden verdraaid in mijn quotes. Sterker, dat mag ook niet. Maar als hij schuldig wordt bevonden blijft dus ook nog maar de vraag of hij schuldig is.
Goed om te weten.
Jayden, Ik hou van je... Ik mis je...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')