Je hebt het inderdaad liever over Wikipedia dan dat je weer eens een keertje gewoon compleet fout zitquote:Op zaterdag 22 juni 2024 17:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wikipedia als bron gebruiken hebben we het hier eerder over gehad.
Er staat dat de UNHCR deze specifieke taken niet meer uitvoert, goed lezen. En dat pas na 23 jaar in een conflict met nagenoeg geen geweld meer in die periode en waarin bijv. Griekse Cyprioten gewoon hun burgerschap behielden en volledig konden uitoefenen. De laatste doden in Gaza zijn nog niet eens begraven.quote:Bijzondere claim, zelfs op deze pagina van Wikipedia staat dat de hulp en opvang voor vluchtelingen al decennialang gestopt is.
Weet Turkije dit ook of ben je nog van plan om Erdoğan hiervan op de hoogte brengenquote:Cyprus kent namelijk twee delen, ondanks dat het Turkse deel gewoon geannexeerd is door de Turkije.
Ik kan je wel links sturen van hoe Armenen er zelf over schrijven/denken maar het zal voor jou weer zwaarder wegen dat het Armeense Palestijnen zijn en dus genetisch onbetrouwbaar of zoquote:Daarnaast zijn er geen Armenen uit Israël geknikkerd. Wel moesten er mensen vluchten, maar dat lag niet aan Israël. Na de oprichting van het land brak er namelijk eerst een burgeroorlog uit, gestart door de Arabieren die wij tegenwoordig kennen als de 'Palestijnen', waarna een jaar later het land door alle omringende Arabische buurlanden werd aangevallen. Ik zou daar het probleem zoeken als ik jou was.
Dit dus, het is een stadsoorlog.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Denkfout die de schrijver maakt is dat Israël counter insurgency aan het doen is
Dat doen ze niet voor hen is dit gewoon een conventionele oorlog in verstedelijkt gebied
Heel dat artikel gaat daar scheef
weet niemandquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Maar eh, die oorlog met Hezbollah gaat er dus zeker komen?
Gewoon nav die video op een vliegveld.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:42 schreef sp3c het volgende:
sterker nog, hoe moeten wij dat nou weten ... wat is dat nou voor vraag man
Nee hoor, mijn uiteenzetting was juist.quote:
Met een Palestijnse staat zou het vermeende probleem van burgerschap voor de Palestijnen toch zijn opgelost? Hier natuurlijk even negerende dat een aanzienlijk deel van de Palestijnen al een paspoort van Jordanië heeft.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:35 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Je hebt het inderdaad liever over Wikipedia dan dat je weer eens een keertje gewoon compleet fout zit
[..]
Er staat dat de UNHCR deze specifieke taken niet meer uitvoert, goed lezen. En dat pas na 23 jaar in een conflict met nagenoeg geen geweld meer in die periode en waarin bijv. Griekse Cyprioten gewoon hun burgerschap behielden en volledig konden uitoefenen. De laatste doden in Gaza zijn nog niet eens begraven.
[..]
Armeense Palestijnen? Dit zijn Armenen zonder een Israelisch paspoort die in de betwiste gebieden wonen. Armenen zijn per definitie geen Arabisch volk. En genetisch onbetrouwbaar? Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:35 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Je hebt het inderdaad liever over Wikipedia dan dat je weer eens een keertje gewoon compleet fout zit
[..]
Ik kan je wel links sturen van hoe Armenen er zelf over schrijven/denken maar het zal voor jou weer zwaarder wegen dat het Armeense Palestijnen zijn en dus genetisch onbetrouwbaar of zo
Waarom out of the blue ineens honderden mensen die vluchten uit Libanon en niet een week of een maand geleden?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:50 schreef sp3c het volgende:
ooooooooow ... die video op een vliegveld
ja
nee
nee je vroegquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom out of the blue ineens honderden mensen die vluchten uit Libanon en niet een week of een maand geleden?
Dat is gewoon een vraag die ik mezelf stel.
aan de restquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Top IDF generaals keuren plan goed voor offensief in Libanonquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Mooie onderbouwing weer ookquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn uiteenzetting was juist.
Klopt, en net zoals op Cyprus of in de Westelijke Sahara geen verdere invloed op hun vluchtelingenstatusquote:[..]
Met een Palestijnse staat zou het vermeende probleem van burgerschap voor de Palestijnen toch zijn opgelost? Hier natuurlijk even negerende dat een aanzienlijk deel van de Palestijnen al een paspoort van Jordanië heeft.
quote:Armeense Palestijnen? Dit zijn Armenen zonder een Israelisch paspoort die in de betwiste gebieden wonen.
Ik weet niet hoe de regelingen daarzo werken, maar is het erg waarschijnlijk dat het dan ook gaat komen of zijn het gewoon maar wat woorden op papier?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Top IDF generaals keuren plan goed voor offensief in Libanon
https://www.israelnieuws.(...)offensief-in-libanon
Dat is altijd afwachten, maar ik acht het erg waarschijnlijk op basis van ontwikkelingen van de laatste 4 maanden.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de regelingen daarzo werken, maar is het erg waarschijnlijk dat het dan ook gaat komen of zijn het gewoon maar wat woorden op papier?
Hoorde dat @Netanyahu hier ook een account heeft en actief meeleest. We horen het dan vast gauwquote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Het zullen in dat geval ontheemden zijn. Je kunt geen vluchteling in eigen land zijn. Bijvoorbeeld: grote delen van Noord-Israël zijn ontruimd vanwege het dreigende gevaar van Hezbollah, dat zijn ontheemden, geen vluchtelingen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:11 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Klopt, en net zoals op Cyprus of in de Westelijke Sahara geen verdere invloed op hun vluchtelingenstatus
Ik snap niet goed wat je hier nu probeert te bewijzen. Welk 'Palestina' gaat dit überhaupt over? Zoals al aangegeven hebben de Palestijnen nooit een land geaccepteerd. Kans is zelfs aannemelijk dat deze vrouw een Armeens paspoort heeft.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:11 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Klopt, en net zoals op Cyprus of in de Westelijke Sahara geen verdere invloed op hun vluchtelingenstatus
[..]
[ x ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoorde dat @:Netanyahu hier ook een account heeft en actief meeleest. We horen het dan vast gauw
als de regering een gebied ontruimd dan zijn ze logischerwijs niet op de vlucht iddquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:01 schreef HowardRoark het volgende:
Het zullen in dat geval ontheemden zijn. Je kunt geen vluchteling in eigen land zijn. Bijvoorbeeld: grote delen van Noord-Israël zijn ontruimd vanwege het dreigende gevaar van Hezbollah, dat zijn ontheemden, geen vluchtelingen.
De door jouw genoemde "betwiste gebieden" worden door welke partijen betwist? Israel en...quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik snap niet goed wat je hier nu probeert te bewijzen. Welk 'Palestina' gaat dit überhaupt over?
De groep Arabieren die zichzelf sinds de eind jaren 1960 'de Palestijnen' noemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:14 schreef moby_jones het volgende:
[..]
De door jouw genoemde "betwiste gebieden" worden door welke partijen betwist? Israel en...
Net zoals hoe er nooit een onafhankelijk land genaamd Algerije heeft bestaan voor de jaren '60quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De groep Arabieren die zichzelf sinds de eind jaren 1960 'de Palestijnen' noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |