Dat is niet voldoende voor sommige users hier (ieder z'n ding natuurlijk).quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk![]()
Kijk eens naar het gemiddelde wat gewoon rond de 20 graden blijft hangen.
idd, 30 graden is te warmquote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Lage twintigers en zonnig is wat mij betreft perfect zomerweer.
Wow, 3 dagen zomers en meer zon. poeh poeh. Wat een verwennerijquote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Was al bekend. T/m woensdag wordt het behoorlijk zomers, daarna weer meer regen en temperaturen terug naar 22 graden.
22 graden, zonnetje, wolkje. Gewoon lekker lenteweer. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wow, 3 dagen zomers en meer zon. poeh poeh. Wat een verwennerij.
[ x ]
Ik heb vakantie, dus maak me niet drukquote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk![]()
Kijk eens naar het gemiddelde wat gewoon rond de 20 graden blijft hangen.
Misschien maken juli en augustus veel goedquote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wow, 3 dagen zomers en meer zon. poeh poeh. Wat een verwennerij.
[ x ]
22 graden is acceptabel, hoor. Maar de afgelopen maand is het amper 20 graden geweest. Soms net aan en daarnaast halve dagen of meer waren tamelijk bewolkt. Is toch vrij triest voor een juni.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
22 graden, zonnetje, wolkje. Gewoon lekker lenteweer. Niks mis mee.
ja hee was sommige dagen echt koudquote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
22 graden is acceptabel, hoor. Maar de afgelopen maand is het amper 20 graden geweest. Soms net aan en daarnaast halve dagen of meer waren tamelijk bewolkt. Is toch vrij triest voor een juni.
Onze woning in Nederland die we verkocht hebben stond op voormalige moerasgrondquote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:27 schreef Xenorium het volgende:
Die 3 droge dagen is niet genoeg om shit te laten opdrogen. Huizen/kelders/kruipruimtes/schuren etc.
Kabbelend beekjequote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:21 schreef INViCTuS het volgende:
Morgen naar de Franse Alpen. Daar hebben ze ook terreur buien gehad.
Kijk @:geschiedkundige een kabbelend beekje
[ x ]
Oké Gargamel.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:27 schreef Djeez het volgende:
Ik heb vanavond een personeelsfeestje met als the 'strand'. Buiten. In de stromende regen. Ik heb ze vorige week al gewaarschuwd dat het gigantisch kutweer zou worden, maar werd weggezet als zeikerd. Ik haat het als ik gelijk heb
Misschien ook nietquote:Op vrijdag 21 juni 2024 12:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien maken juli en augustus veel goed
beste partij water welquote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kabbelend beekje
Rustgevend achtergrondgeluidje
mensen die niet weten dat jij weerkenner bentquote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:27 schreef Djeez het volgende:
Ik heb vanavond een personeelsfeestje met als the 'strand'. Buiten. In de stromende regen. Ik heb ze vorige week al gewaarschuwd dat het gigantisch kutweer zou worden, maar werd weggezet als zeikerd. Ik haat het als ik gelijk heb
Heet weekje coming ja, daarna weer verder met de herfstquote:Op donderdag 20 juni 2024 00:48 schreef lily het volgende:
[..]
Ik zie een 33.
27,29 en 33 voor volgende week.
Oh pls not.
Nooh
Heet valt ook wel mee, alleen dinsdag en woensdag waarschijnlijk 26-28 graden.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 13:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heet weekje coming ja, daarna weer verder met de herfst
Regent hier ook weer..temp is wel lekker.
Ik vind het een zalig vooruitzichtquote:Op vrijdag 21 juni 2024 14:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heet valt ook wel mee, alleen dinsdag en woensdag waarschijnlijk 26-28 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |