SPOILER: Het weer op 18-06 in Dortmund (Duitsland)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poll
Hebben wij nooit last van als we oefeninterland nummer zoveel tegen likmevestje land spelenquote:
Toch gewonnen van het GROTE Georgie.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:56 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat ik mijn oordopjes maar vast ga indoen, want elke Turk in Overvecht zal zo wel gaan tuuteren.
Dan had je maar in Blaricum moeten gaan wonenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:56 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat ik mijn oordopjes maar vast ga indoen, want elke Turk in Overvecht zal zo wel gaan tuuteren.
Ik denk dat je een van de weinige bent.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:56 schreef Cupfighter het volgende:
zonde zeg ik had het Georgië wel gegund
Ronaldo7 of Pepe gaan dit toernooi een carrière beëindigende spierblessure oplopenquote:
Stuur er maar weer wat honden op af.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh tuuteren is zooo 2014, vuurwerk is het tegenwoordig.
Laten we dat niet doenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:58 schreef LordVoldermort het volgende:
We juichen straks allemaal voor Portugal
smerig madquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die bankzitters die voor het laatste fluitsignaal het veld op gingen hadden rood moeten krijgen.
Ja bizar eigenlijkquote:
Worden binnenkort geannexxeerd door Poetin, die zoekt nog goede voetballers.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Geweldige wedstrijd hoor, Georgie heeft me echt verrast.
Frankrijk wint met moeite van fucking Oostenrijkquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:11 schreef PzKpfw het volgende:
Ze konden wel eens ver komen die Turken.... winnen met moeite van fkng Georgie.
Dit is wel een hele matige vergelijking chef.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Frankrijk wint met moeite van fucking Oostenrijk
Eerste wedstrijden op een eindtoernooi zijn altijd lastig
Dat terzijde winnen ze nooit de eerste keer. Er is potentie vergeleken met de vorige team (vind ik).quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:11 schreef PzKpfw het volgende:
Ze konden wel eens ver komen die Turken.... winnen met moeite van fkng Georgie.
Ja, omdat er nu voor de 3e keer 24 teams mee doen en je dan nog eens een van de zwakste teams treft. Ooit zal Luxemburg ook wel de eerste wedstrijd winnen. Of Zambia op het WK.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:18 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat terzijde winnen ze nooit de eerste keer. Er is potentie vergeleken met de vorige team (vind ik).
Allemaal een boete geven!quote:
Onnodig claxonneren - ¤360quote:
Jij ook getüüter? @DKUpquote:
De extra tijd was vermakelijkquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:32 schreef polderturk het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien.
Was het leuk?
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja, omdat er nu voor de 3e keer 24 teams mee doen en je dan nog eens een van de zwakste teams treft. Ooit zal Luxemburg ook wel de eerste wedstrijd winnen. Of Zambia op het WK.
Dát.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:57 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een geweldige pot voetbal was dit zeg. Echt de meest vermakelijke tot nu toe. Wat een kansen over en weer. Georgie verdiende wel meer.
Je bent erop tegen dat mensen feestvieren na een gewonnen voetbalwedstrijd?quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dát.
By far het leukste potje op het EK tot nu toe.
En wat een doelpunten![]()
![]()
![]()
Enige wat ik op Turkije tegen heb:
https://www.nu.nl/309265/(...)kse-voetbalfans.html
Wel op de asociale manier van feestvieren ja.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent erop tegen dat mensen feestvieren na een gewonnen voetbalwedstrijd?
Beetje toeteren, rondom de fontein staan en een rookpotje of een fakkel hier en daar. De tram kon zelfs gewoon doorrijden omdat mensen van de RET ff kwamen begeleiden. Wat was hier asociaal aan?quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wel op de asociale manier van feestvieren ja.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mensen moeten altijd iets te zeiken hebben, en het zijn natuurlijk buutnlanders.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beetje toeteren, rondom de fontein staan en een rookpotje of een fakkel hier en daar. De tram kon zelfs gewoon doorrijden omdat mensen van de RET ff kwamen begeleiden. Wat was hier asociaal aan?
quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:45 schreef GGMM het volgende:
Mensen kunnen prima gewoon binnen blijven zitten met de gordijnen dicht. Misschien een rateltje kopen als je per se geluid wil produceren tijdens een voetbalwedstrijd
Laat ze dit lekker in hun eigen land doen als dat zo geweldig is. Laat ze lekker terug gaan naar Nederland als ze daar meer mee hebben.quote:
quote:
Called it.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Laat ze dit lekker in hun eigen land doen als dat zo geweldig is. Laat ze lekker terug gaan naar Nederland als ze daar meer mee hebben.
Fijn dat je zo vergevingsgezind bentquote:Op woensdag 19 juni 2024 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat
Je wilde zo graag je punt maken je was gewoon net even iets te enthousiast
Er is altijd chaos in het Rotterdamse verkeer.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent erop tegen dat mensen feestvieren na een gewonnen voetbalwedstrijd?
Dat.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |