quote:Met duels tussen Spanje en Italië en Engeland en Denemarken staan herhalingen van de halve finales van de vorige editie van het EK voetbal op het programma. De Spanjaarden en Engelsen behoren tot de favorieten voor de eindzege.
Het komt niet vaak voor dat in de groepsfase de vier halvefinalisten van het vorige toernooi tegen elkaar spelen. En al helemaal niet op dezelfde dag. Toch is donderdag het geval met Spanje - Italië en Denemarken - Engeland. Destijds gingen Italië (na penalty's) en Engeland (na verlenging) er met een finaleplek vandoor. Donderdag kunnen de Spanjaarden en de Denen dus revanche nemen.
Winst is noodzakelijk
Engeland wist de eerste wedstrijd tegen Servië te winnen met 0-1, maar dat ging ze ook nog niet makkelijk af. Tegen de Denen moeten ze flink aan de bak, want beide landen moeten punten pakken. Denemarken speelde gelijk tegen Slovenië dus winst is noodzakelijk om zicht te houden op de achtste finales. Het gaat er om spannen vanavond
Stadion: Frankfurt Arena
Aftrap: Donderdag 20 juni om 18:00
Engeland is net zo saaiquote:Op donderdag 20 juni 2024 07:02 schreef Bugno3 het volgende:
Het altijd saaie Denemarken gaat de Engelsen op 0-0 houden.
quote:
We zijn pas 1 potje onderweg dit EK, Hansquote:Op donderdag 20 juni 2024 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Engeland mag het zogenaamde kwaliteitsverschil nu weleens een keer echt gaan laten zien.
Kom huilen joh.quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn pas 1 potje onderweg dit EK, Hans
tienmiljard keer het Verhaal Christian Eriksen natuurlijk.quote:
Bij welk EK heeft die commentaar gegeven?quote:
Praat ons eens bij.quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tienmiljard keer het Verhaal Christian Eriksen natuurlijk.
Dat juich ik toe!quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb 1-2 Engeland gepoold dus het zal wel 8-6 Denemarken worden of zo
Engelands Drank de Boer.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:05 schreef DeeBee het volgende:
Southgateball
TAA als verdedigende middenvelder, lol
Kun je rekenen?quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:08 schreef Durmada het volgende:
Hopelijk een iets vermakelijker Engeland dit keer
Deschamps. Sausgeet. Of Drank de Boer.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:05 schreef DeeBee het volgende:
Southgateball
TAA als verdedigende middenvelder, lol
quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:08 schreef Durmada het volgende:
Walker door zijn enkel op weer een schijtveld.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:08 schreef Durmada het volgende:
Zal wel niet kapot zijn van de regen want ze spelen indoor.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Walker door zijn enkel op weer een schijtveld.
Bohhh lekker zegquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben t nou al zat eigenlijk.
Gelukkig komt de picnic zo witte puntjes en knakworsten brengen @:caland
Denemarken is inderdaad het meest saaie land van Europa.quote:Op donderdag 20 juni 2024 07:02 schreef Bugno3 het volgende:
Het altijd saaie Denemarken gaat de Engelsen op 0-0 houden.
VBL SC influencer @Caland weet nu ook al elders users te beinvloeden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben t nou al zat eigenlijk.
Gelukkig komt de picnic zo witte puntjes en knakworsten brengen @:caland
Die velden zijn gewoon kut.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zal wel niet kapot zijn van de regen want ze spelen indoor.
dit is EKquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ik zie dat Vitesse kapot gaat?
Ja, jammer
Hier een klassiekertje worst appelmoes en aardappelenquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:12 schreef PzKpfw het volgende:
Zo met avg op schoot naar deze wedstrijd kijken.
Ik blijf geloven dat ik er zelf zin in hadquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
VBL SC influencer @:Caland weet nu ook al elders users te beinvloeden.
Geen groente?quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier een klassiekertje worst appelmoes en aardappelen
wat zullen we met die mensen doenquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind mensen die boodschappen bestellen intens lui en minderwaardig vee.
Het is dan een avfquote:
Mag jij vinden. Gaaf land jongequote:Op donderdag 20 juni 2024 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sinds wanneer behoren appels tot groente?quote:
Ik haat het om door de winkel te lopen tussen Gerda en Ria die toevallig alle voetbaluitslagen goed hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Definitief geen licentie? Kunnen vast nog voor 995384538e keer in bezwaarquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ik zie dat Vitesse kapot gaat?
Ja, jammer
nou en, tomaat is ook fruit. Het is de gezonde vezelcomponent in ieder gevalquote:
In de categorie Seedorf.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Pil Poden met een bal in een baan om de maan "DAAR GAAT IE DAARGAATIE!!"
tomaat is geen fruit oenquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou en, tomaat is ook fruit. Het is de gezonde vezelcomponent in ieder geval
Niet zozeer meer als het een moesvorm heeft aangenomenquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou en, tomaat is ook fruit. Het is de gezonde vezelcomponent in ieder geval
Is ideaal man, niet meer dat gezeik naar zo'n overvolle winkel vol met ergenissen. Kom alleen nog voor tussendoor boodschapjes in zo'n supermarkt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik las net iets met zo'n vrouw stond bovenaan de grootste poule.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik haat het om door de winkel te lopen tussen Gerda en Ria die toevallig alle voetbaluitslagen goed hebben.
Mwah, kwam gewoon 'toevallig' bij Kanequote:Op donderdag 20 juni 2024 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las net iets met zo'n vrouw stond bovenaan de grootste poule.
Schitterende goal trouwens.
Geen appels met peren vergelijken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sinds wanneer behoren appels tot groente?
Iets met beginnersgeluk.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je het goed doet in een poule dan ben je ergens net buiten de top 5 of zo die zo ridicuul ingevuld hebben dat ze ook alle verrassingen goed hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schitterende goal trouwens.
Peer op je tong.quote:
Nee duidelijk een weggegeven doelpunt, geen lucky doelpunt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een blunder wil ik geen lucky goal noemen.
Deschamps, winnaarstype. Verdedigend kutvoetbal, maar wel de resultaten.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Deschamps. Sausgeet. Of Drank de Boer.
Je moet kiezen.
Ken je Prong ?quote:
Goeie herinnering met Engeland op een EK en 3-1.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:24 schreef Perox het volgende:
Ik heb hier 3-1 voor Engeland in de poule dus begint goed.
Engeland gaat pas falen als het er toe doet. Maar falen gaan ze toch weer. Las ik ergens dat ze een van de topfavorieten waren of heb ik dat verzonnen? Ik geloof niet echt in Engeland, maar Denemarken speelt te open en is een makkelijke prooi.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie herinnering met Engeland op een EK en 3-1.
Engeland hoort altijd bij de favorieten. Top-favoriet af en toe. Als je de selectie ziet zou dat laatste kunnen voor het toernooi. Althans met die drie voorhoedespelers.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Engeland gaat pas falen als het er toe doet. Maar falen gaan ze toch weer. Las ik ergens dat ze een van de topfavorieten waren of heb ik dat verzonnen? Ik geloof niet echt in Engeland, maar Denemarken speelt te open en is een makkelijke prooi.
Zal ik een gele of een rode ansichtkaart sturen?quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gewoon naar de bond opsturen, dan komt die heus wel bij de goede terecht.
Rood past wel erg mooi bij hun tenue.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Zal ik een gele of een rode ansichtkaart sturen?
Ik zie wel mogelijkheden voor ludieke acties hier.
Engeland gelooft vooral in Engeland.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Engeland gaat pas falen als het er toe doet. Maar falen gaan ze toch weer. Las ik ergens dat ze een van de topfavorieten waren of heb ik dat verzonnen? Ik geloof niet echt in Engeland, maar Denemarken speelt te open en is een makkelijke prooi.
Mooi he? Geen enkele poging om de boel op slot te zetten.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Engeland gelooft vooral in Engeland.
Precies als Nederland dus.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Engeland gelooft vooral in Engeland.
Stop eens hiermeequote:
Klopt wel dit. Maar in Nederland is de oranjekoorts nog niet zo hoog. Maar wat niet is kan nog komen. Win van Frankrijk en men verwacht ineens heel wat.quote:
Behalve Wout.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nederland gelooft nooit in Nederland
Niemand gelooft in Nederland.quote:
het doelpunt wat ik wildequote:Op donderdag 20 juni 2024 18:00 schreef klaasweetalles het volgende:
denen zijn niet te onderschatten
Ik zie anders genoeg huizen/straten die versiert zijn met allerlei oranje rotzooi door hun tokkie bewoners.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:33 schreef Perox het volgende:
[..]
Klopt wel dit. Maar in Nederland is de oranjekoorts nog niet zo hoog. Maar wat niet is kan nog komen. Win van Frankrijk en men verwacht ineens heel wat.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik zie anders genoeg huizen/straten die versiert zijn met allerlei oranje rotzooi door hun tokkie bewoners.
Ga koken mens.quote:
versiertquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik zie anders genoeg huizen/straten die versiert zijn met allerlei oranje rotzooi door hun tokkie bewoners.
Arnold?quote:
Dan geloof je niet automatisch dat we ver komen.quote:
Engeland gelooft in Engeland, Nederland gelooft in Nederland (of niet volgens sommigen)quote:
Ik juich nu voor Engeland.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Engeland Europees kampioen wordt dan eet ik mijn schoen op
Ik eet je andere schoen dan wel, die heb je dan toch niet meer nodig!quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Engeland Europees kampioen wordt dan eet ik mijn schoen op
Je gaat al die moeite doen als je gelooft dat het in de tweede ronde ophoudt?quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan geloof je niet automatisch dat we ver komen.
Of BBC One, Sporza.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ach jee weer Roelfs![]()
EN ik had al zo'n klotedag
Terwijl voetballers toch bekend staan om hun bovengemiddelde intellect.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wout gelooft ook in de Great Reset Theory.
Vrij Arisch team wel dat Denemarken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:41 schreef Bugno3 het volgende:
Engeland wordt weggespeeld door het kenkøsahje Denemarken
Best wel triest dat je zo'n keeper moet zetten in goal. Zijn er dan echt geen betere Engelse keepers in de PL. Misschien dat ze 1tje kan vinden in de Championshipquote:
Ego indquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
foden gaat voor eigen succes lul de bhanger
Net als Frankrijk.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vrij Arisch team wel dat Denemarken.
Ja misschien wel.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Best wel triest dat je zo'n keeper moet zetten in goal. Zijn er dan echt geen betere Engelse keepers in de PL. Misschien dat ze 1tje kan vinden in de Championship
Ik ga net naar de BBC kan Roelfs niet meer aanhoren en zo genieten van de genadeloze analisten.quote:
Hij moet wel. Alhoewel hij af had moeten geven.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:
foden gaat voor eigen succes lul de bhanger
Voor mij altijd Sporza. Sorry maar NL is gewoon om te huilen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga net naar de BBC kan Roelfs niet meer aanhoren en zo genieten van de genadeloze analisten.
Ik mis @Cocoquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pfoe, wat een waardeloze bezetting in dit topic.
Net als Engeland.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vallen toch onder de Noordse volkeren en niet onder de Germaanse? Zie bovendien veel gasten met donker haar.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denen hebben altijd mooie koppen.quote:
Heb 3-1 Denemarken gepould. Genieten het commentaar op de Beeb.quote:
Erg racistisch van de Denen inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat BBC een vrouwelijke commentator zou hebben zoals ze hadden bij Nederland-Polen maar ze durven het misschien nog niet aan voor hun eigen wedstrijden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga net naar de BBC kan Roelfs niet meer aanhoren en zo genieten van de genadeloze analisten.
Ik ben ook geswitcht voor de heerlijk zure half time analysequote:Op donderdag 20 juni 2024 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb 3-1 Denemarken gepould. Genieten het commentaar op de Beeb.
Wel de organisator van haxballquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu moeten we niet doen alsof @:Coco zo een ongelofelijke sfeermaker is.
Nee Arisch was zowel Scandinavisch als Duits.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vallen toch onder de Noordse volkeren en niet onder de Germaanse? Zie bovendien veel gasten met donker haar.
ja en die andere @Slobeend is er ook nietquote:
Met een keeper als Pickford ben je anders bij voorbaat al kansloos voor de titel.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met het spelersmateriaal is juist weinig mis zou je zeggen.
30+quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben toch geen 7 meer.
Dat zou wel grappig zijn jaquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:47 schreef Szura het volgende:
Hopelijk slaan de Engelsen elkaar zo op hun muil
Ja klopt, altijd weer teleurstellend dat het als los zand aan elkaar hangt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met het spelersmateriaal is juist weinig mis zou je zeggen.
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wie is deze nobuddie Thomas Frank. Die doet alsof ie het uitgevonden heeft.
Brentfordquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:50 schreef Bugno3 het volgende:
Tomasson, Schmeichel sr. konden niet?quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:50 schreef Bugno3 het volgende:
Goeie coach, en goeie gast. Spreekt ook perfect Engels. Niks mis mee.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zijn wel degelijk Germaans, Noord-Germaansquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vallen toch onder de Noordse volkeren en niet onder de Germaanse? Zie bovendien veel gasten met donker haar.
Denen die Engels spreken zijn echt niet om aan te horen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie coach, en goeie gast. Spreekt ook perfect Engels. Niks mis mee.
FTFYquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Denen die Engels spreken zijn echt niet om aan te horen.
Guusquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:57 schreef WAvanBuren het volgende:
“Wat moeten ze doen in de rust?”
“Ze moeten iets doen”.
Lijkt me sterk, valt niet op mannen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:58 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Heeft die presentatrice net een deepthroat sessie gehad?
En Denen die Nederlands spreken ? Of Fransen die Engels spreken ? Of Eskimo's die Swahili spreken ?quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Denen die Engels spreken zijn echt niet om aan te horen.
Hij heeft geen ongelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:59 schreef Sabata het volgende:
de Duitse commentator moet door zijn collega's worden tegengehouden. Hij wil Garrett Southgate in elkaar gaan slaan omdat hij deze spelersgroep zo slecht coacht
Wie?quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:58 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Kijk gewoon via de Beeb johquote:Op donderdag 20 juni 2024 18:57 schreef WAvanBuren het volgende:
“Wat moeten ze doen in de rust?”
“Ze moeten iets doen”.
Op de Beeb nu twee dames die op het veld staan ipv in de keuken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:58 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Over wie gaat dit?quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:58 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Slovenië.quote:
Al 60 jaar chokers.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Engeland was toch een titelfavoriet?
Als je naar de spelerslijst kijkt, zou je dat zomaar kunnen denken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met deep throat nog wel. Oe.....mooi cumshot !quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze dachten dat Engeland ging komen maar integendeel
Sinds wanneer?quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Portugal ook toen in de halve finale.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Duitsers zijn in '66 ook nog bestolen toch.
Net als in 1945 hahaha!quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij ook in 1902.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zie het als herstelbetalingen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zie je, we kunnen best zonder user @Coco.quote:
Rivka?quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:08 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Die kortpittige van NOS heeft een rare stem vind ik
Hij is er nou afquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:10 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Waarom zetten ze die Arnold op middenveld? Die kan echt niks behalve rennen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |