En haar man vorige week maandag, waar ze dus niet bij de uitvaart aanwezig kon zijn vanwege haar eigen gezondheid. Zo sneuquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:24 schreef Rianne84 het volgende:
Actrice en zangeres Wieteke van Dort overleden op 81-jarige leeftijd: www.rtl.nl/boulevard/ente(...)p-81-jarige-leeftijd
Gefeliciteerd @Taradoquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:24 schreef Rianne84 het volgende:
Actrice en zangeres Wieteke van Dort overleden op 81-jarige leeftijd: www.rtl.nl/boulevard/ente(...)p-81-jarige-leeftijd
Hoe kunnen mensen nu zo kort achter elkaar doodgaan? Denk ik dan altijd.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:38 schreef Troel het volgende:
[..]
En haar man vorige week maandag, waar ze dus niet bij de uitvaart aanwezig kon zijn vanwege haar eigen gezondheid. Zo sneu
Ja dat is idd sneu....quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:38 schreef Troel het volgende:
[..]
En haar man vorige week maandag, waar ze dus niet bij de uitvaart aanwezig kon zijn vanwege haar eigen gezondheid. Zo sneu
Er is iemand overleden en je eerste woord is gefeliciteerd..quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd @:Taradodacht even dat ik haar zelf ook op m'n lijstje had, maar je bent de enige.
Dat is nou eenmaal het idee van het topic he.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er is iemand overleden en je eerste woord is gefeliciteerd..
Bij een broze gezondheid kan de stress en het verdriet die het verlies van een levenspartner met zich meebrengt voldoende zijn om net dat laatste zetje te geven.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen nu zo kort achter elkaar doodgaan? Denk ik dan altijd.
Voor de romantici wel leuk, “ze zijn nu bij elkaar”.
Ja dat snap ik, maar dan kun je nog wel enigszins gepast reageren. Gefeliciteerd na iemands overlijden lijkt me totaal ongepast.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal het idee van het topic he.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dan kun je nog wel enigszins gepast reageren. Gefeliciteerd na iemands overlijden lijkt me totaal ongepast.
quote:Op maandag 17 juni 2024 21:16 schreef Troel het volgende:
Hey. Hallo. Het is je boy onlogisch hier. Sneeuwvlokjes en ander gepeupel graag wegwezen. Dit topic is ronduit luguber. Doei
Ga jij nou maar weer totaal onbekenden waar je nog nooit van hebt gehoord opdiepen van Nu.nlquote:
Waar JIJ nog nooit van gehoord hebt, misschien. Maar ja, cultuur staat niet al te hoog op het lijstje van sommige mensen, behalve op de lijstjes ‘linkse hobbies’, ‘dingen om op te bezuinigen / geld uit te persen door de BTW erop te verhogen’.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer totaal onbekenden waar je nog nooit van hebt gehoord opdiepen van Nu.nl
Ze kon niet bij de uitvaart zijn omdat ze toen zelf al overleden was.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, er heeft iemand punten gehaald waarmee ik iemand feliciteer.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er is iemand overleden en je eerste woord is gefeliciteerd..
Dat is niet wat in de meeste berichten staan, maar het is zo kort op elkaar dat het zou kunnen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze kon niet bij de uitvaart zijn omdat ze toen zelf al overleden was.
De Volkskrant van vandaag.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is niet wat in de meeste berichten staan, maar het is zo kort op elkaar dat het zou kunnen.
quote:Maandag is Van Dort op 81-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van kanker. Haar dood kwam een kleine week na die van haar echtgenoot, Theo Moody. Zijn uitvaart vond dinsdagmiddag plaats.
Ah dank je. Dit stond bij Nu gisteren:quote:
quote:Van Dorts echtgenoot Theo Moody overleed vorige week maandag op 86-jarige leeftijd. Hij had darmproblemen waar hij niet aan behandeld wilde worden. In de zomer van 2023 werd hij ook al getroffen door een dubbele longontsteking. Van Dort kon zijn uitvaart niet bijwonen vanwege haar eigen gezondheidsproblemen.
Potverdorie.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:19 schreef Troel het volgende:
Comedian en acteur Bob Newhart op 94-jarige leeftijd overleden https://www.nu.nl/algemee(...)ftijd-overleden.html
Je gaat een relatie aan met een hoogbejaarde man, in de hoop om in de nabije toekomst een leuke erfenis te krijgen. Ga je zelf als eerstequote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:31 schreef Troel het volgende:
https://www.tubantia.nl/s(...)-overleden~ad6c4276/
De partner van Clint Eastwood is donderdagavond op 61-jarige leeftijd overleden.
Zag er wel uit als een lekker geil wijf. Raar.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:31 schreef Troel het volgende:
https://www.tubantia.nl/s(...)-overleden~ad6c4276/
De partner van Clint Eastwood is donderdagavond op 61-jarige leeftijd overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |