jaquote:Op maandag 17 juni 2024 16:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eerste speelweekend zal wel 9-10-11 augustus zijn?
ja ook. Een veld is een onderdeel van een bord.quote:
Als ze in de beker een beetje presteren zeker.quote:
Laten we het niet te moeilijk maken.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ook. Een veld is een onderdeel van een bord.
Ik zal in het vervolg rekening houden met jequote:
Die laatste twee zijn gewoon echte TOP-voetballanden.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind 32 wel leuk juist, kan wel genieten ervan hoe zo'n eindtoernooi wordt beleefd in die gekke Britse, Balkan of Oostblok landen die zich anders niet zouden kwalificeren. En uiteindelijk zijn de wedstrijden die er uit komen ook best leuk. Niks mis met Roemenië-Oekraïne zie je nu weer.
Doelde meer op Pietje.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg rekening houden met je
Ik heb vorige week the Queens Gambit gekeken. Ter info.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Schaken is voor de echte topminds, de Harvard-types.
quote:Op maandag 17 juni 2024 16:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Blij dat het topic weer een groot warm bad is geworden.
quote:
Ik laatst nog de Botez zusjes.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb vorige week the Queens Gambit gekeken. Ter info.
Gaat over een vrouw die kan schakenquote:Op maandag 17 juni 2024 16:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb vorige week the Queens Gambit gekeken. Ter info.
Als je naar 32 landen wil gaan moet je de kwalificatie, die nu al een lachtertje is, natuurlijk wel ernstig herstructureren of gewoon afschaffen. Niets mis mee om alle kwalificatie via de Nations League te laten lopen wat mij betreft.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind 32 wel leuk juist, kan wel genieten ervan hoe zo'n eindtoernooi wordt beleefd in die gekke Britse, Balkan of Oostblok landen die zich anders niet zouden kwalificeren. En uiteindelijk zijn de wedstrijden die er uit komen ook best leuk. Niks mis met Roemenië-Oekraïne zie je nu weer.
32 is veel te veel. Zelfs voor een EK.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als je naar 32 landen wil gaan moet je de kwalificatie, die nu al een lachtertje is, natuurlijk wel ernstig herstructureren of gewoon afschaffen. Niets mis mee om alle kwalificatie via de Nations League te laten lopen wat mij betreft.
Dat was niet mijn mening ouwe reus.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat over een vrouw die kan schaken
Maar als ik een serie met een draak kijk is het vergezocht
Door wie? MBappé?quote:Op maandag 17 juni 2024 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Komt vanavond wel verandering in.
Als Spaanse spelers zo’n toernooitje kunnen spelen kunnen die van Armenië en Noorwegen het ook. Juist die eindtoernooien draait het om en het zou nauwelijks extra wedstrijden opleveren.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee klopt, wel voor de 8 landen die je erbij propt. Overal wordt er een wedstrijdje erbij geplakt hier en daar. WK voor clubs, wat een gedrocht. Nations League is leuk maar zijn wel gewoon extra serieuze wedstrijdjes waar een bondscoach eerder voor B-elftalletje koos om te testen. CL-opzet; nog meer wedstrijden.
Dat is vanuit landperspectief bekeken he. Voor clubs zijn zulke plannen een gruwel. De spelers worden volledig uitgeknepen, jaar in jaar uit. Vele experts zeggen dat je normaliter zes weken rust zou moeten nemen tussen de seizoenen. Dat halen de topspelers al vele jaren niet meer, omdat dan weer Nations League Finals gespeeld moeten worden of play-off wedstrijden of een EK/WK/Confederations Cup. Of ze moeten nog eerder beginnen aan een seizoen omdat er nog CL-potjes extra gespeeld moeten worden.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Spaanse spelers zo’n toernooitje kunnen spelen kunnen die van Armenië en Noorwegen het ook. Juist die eindtoernooien draait het om en het zou nauwelijks extra wedstrijden opleveren.
Het probleem zit hem in al die extra wedstrijden die worden toegevoegd aan andere competities (zoals de Nationals League)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |