Dan moet Oekraïne maar wat meer olieterminals opblazen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:22 schreef Digi2 het volgende:
De prijs van Urals Crude stijgt en het verschil met Brent en WTI crude is flink teruggelopen. Men lijkt erin te slagen de aardolie price-cap grootdeels te ontwijken.
[..]
[..]
Maar van de rest gaat het best prima met het leger van ruslandquote:
Ik denk dat de Amerikanen het wel interessant vinden om te kijken hier Noord-Koreaanse militairen het dien in de praktijk.quote:
Is dit weer een brainfart van ons aller rob de wijk ofzo?quote:
Nouja Remco Breuker neem ik wel wat serieuzer dan de Wijk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is dit weer een brainfart van ons aller rob de wijk ofzo?
Kans dat die uitgemergelde NK soldaten zich instant overgeven om ze te kunnen leven in het westen, of eigenlijk: buiten NK is best groot.
Die blijven gewoon schreeuwen dat NAVO aan het escaleren is en dat de EU en de VS de oorlogshitsers zijn...quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Eens kijken hoe de "escalatie, onderhandelen en geef Poetin een way out roepers" hier mee om gaan.
En dan wordt hun familie uitgemoord.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kans dat die uitgemergelde NK soldaten zich instant overgeven om ze te kunnen leven in het westen, of eigenlijk: buiten NK is best groot.
Neem aan dat NK de soldaten heeft geïnstrueerd dat elke vorm van desertie betekend dat je hele familie in een concentratie kamp wordt gegooid?quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Prijsschietenquote:Op woensdag 19 juni 2024 12:21 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Neem aan dat NK de soldaten heeft geïnstrueerd dat elke vorm van desertie betekend dat je hele familie in een concentratie kamp wordt gegooid?
De Oekraïense drone operators zullen wel een field day hebben met een NK leger die nog slechter is uitgerust dan de russen.
"Waarom geeft Zuid Korea niet Seoul op om vrede te krijgen?"quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Eens kijken hoe de "escalatie, onderhandelen en geef Poetin een way out roepers" hier mee om gaan.
Ik zie het ook niet gebeuren neequote:Op woensdag 19 juni 2024 12:27 schreef ExTec het volgende:
Ik acht de kans niet zo groot. Want dat komt gewoon neer op een de facto oorlog tussen NK en oekraine. En daar zal de rest van de wereld wat mee moeten.
NK bestaat bij de gratie van China. Dus de vraag is even of die dit zien zitten / het hun agenda dient.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:27 schreef ExTec het volgende:
Ik acht de kans niet zo groot. Want dat komt gewoon neer op een de facto oorlog tussen NK en oekraine. En daar zal de rest van de wereld wat mee moeten.
Dan sturen wij toch ook poppetjesquote:
Ja. Maar om daar Oekrainers voor op te offeren? Dan mogen de westerse landen ook wel troepen gaan sturen. Toekijken doen we al 2,5 jaar....quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat de Amerikanen het wel interessant vinden om te kijken hier Noord-Koreaanse militairen het dien in de praktijk.
Dat is idd de hamvraag, maar omgekeerd weet ook every man+dog dat china het daar voor het zeggen heeft.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:42 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
NK bestaat bij de gratie van China. Dus de vraag is even of die dit zien zitten / het hun agenda dient.
Alles kan. Rusland stuurt ook Nepalezen, Indiërs of Afrikanen het slagveld op. Wat is dan het verschil met Noord-Koreanen?quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik kan me idd niet voorstellen dat Noord-Koreaanse soldaten het slachtveld opgaan.
Kijk naar satellietbeelden en je ziet dat alleen de hoofdstad stroom heeft. Soms vluchten soldaten de grens over. Blijkt altijd dat ze vreselijk ondervoed zijn, en vol met parasieten.
Zal voor Zuid-Korea wel een kadootje zijn trouwens, als duizenden Noord-Koreaanse soldaten ergens ver weg het slachtveld opgestuurd worden...
Ik kan het mis hebben maar volgens mij heeft china een beetje een gemixte relatie met NK. Ze zijn hoogstens 'handig' als buffer, en bliksemafleider.quote:Op woensdag 19 juni 2024 13:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is idd de hamvraag, maar omgekeerd weet ook every man+dog dat china het daar voor het zeggen heeft.
Dus als ze dat zouden doen, wordt ook china daar op aangekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |