Afhaalchinees al achter de kiezen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Kruidnoten en een Kvikk-Lunsj er alvast bij, wat jullie? Kcal opbouwen voor de nacht is belangrijk
Zondagen zijn sowieso kutdagen om uit eten te gaan, dat heb je wel weer goed bekeken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het ook liever volgende week gedaan, maar helaas. Dan had zaterdag wel weer de voorkeur over zondag.
Vooruit
Ik heb echt niet normaal slecht geslapen vannacht, dus ik vrees het ergstequote:
Straks gaat het weer los in het Midden-Oosten, lekker Le Mans en de Derde Wereldoorlog volgen met nootjes en energy drink en FOK!.quote:
Het leven is mooi maatquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Straks gaat het weer los in het Midden-Oosten, lekker Le Mans en de Derde Wereldoorlog volgen met nootjes en energy drink en FOK!.
Een afgebroken 24 uur van Le Mans vanwege uitbreken 3e wereldoorlog zou wel jammer zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Straks gaat het weer los in het Midden-Oosten, lekker Le Mans en de Derde Wereldoorlog volgen met nootjes en energy drink en FOK!.
Wedden dat er alsnog meer gereden wordt dan vorig jaar als dat gebeurt?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een afgebroken 24 uur van Le Mans vanwege uitbreken 3e wereldoorlog zou wel jammer zijn.
Ja dan ga ik wel boos worden. Sowieso even wachten, volgend weekeinde mogen we immers weer, want dan is de 24 uur van de Nürburgring, misschien nog wel mooier en sowieso spannender dan Le Mansquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een afgebroken 24 uur van Le Mans vanwege uitbreken 3e wereldoorlog zou wel jammer zijn.
Volgende week 24 uur van Nurburgring, het weekend daarna 24 uur van Spa.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt niet normaal slecht geslapen vannacht, dus ik vrees het ergste
Die laatste moet ik missen, dan zit ik in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgende week 24 uur van Nurburgring, het weekend daarna 24 uur van Spa.![]()
Oh ja, Spa was de derde, ik wist dat er drie op rij warenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgende week 24 uur van Nurburgring, het weekend daarna 24 uur van Spa.![]()
Alsof je er volgend weekeinde wel bij bent.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die laatste moet ik missen, dan zit ik in Oostenrijk.
Ja daar ga ik ook heen volgende week donderdag. Zowel regenkleding als t shirts mee.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dan ga ik wel boos worden. Sowieso even wachten, volgend weekeinde mogen we immers weer, want dan is de 24 uur van de Nürburgring, misschien nog wel mooier en sowieso spannender dan Le Mans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Weet je wie ook wel eens op vakantie ging in Oostenrijk?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die laatste moet ik missen, dan zit ik in Oostenrijk.
Ik kom gewoon elk jaar gezellig buurtenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof je er volgend weekeinde wel bij bent.
Half wintersportend Nederland?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Weet je wie ook wel eens op vakantie ging in Oostenrijk?
David Stirling, oprichter van de SASquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Weet je wie ook wel eens op vakantie ging in Oostenrijk?
Ik hoop het van hartequote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom gewoon elk jaar gezellig buurten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |