PSV en Feyenoord fan? beetje apart om voor 2 teams fan te zijn.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:19 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Klinkt als DHGate dus. Thanks voor het antwoorden maat!
Daar heb je het al moeilijk genoeg meequote:Op zondag 16 juni 2024 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoor alleen maar de commentator en stadiongeluiden bij de VRT
Ik zag laatst in de Insta comments een account genaamd psv_rotterdam020 met een AZ-logo als avatar. Had ook in zijn bio staan dat hij ook fan is van NAC, NEC, Vitesse en Willem II.quote:
Wel gepingel bij de NOS.quote:
Niet buiten De Kuip.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Hier zijn weleens penals voor gegeven hoor.
ik zat alle tabbladen van mijn laptop af te sluiten om te zien waar dat vandaan kwamquote:Op zondag 16 juni 2024 22:18 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik helemaal flippen dat het aan mijn tv lag
De jongste is een successupporter en de oudste is beinvloed door klasgenootjes.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord fan? beetje apart om voor 2 teams fan te zijn.
Bij Barcelona sowieso.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Hier zijn weleens penals voor gegeven hoor.
Er is ook een fokuser met die act.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:21 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik zag laatst in de Insta comments een account genaamd psv_rotterdam020 met een AZ-logo als avatar. Had ook in zijn bio staan dat hij ook fan is van NAC, NEC, Vitesse en Willem II.
Hardop gelachen.
En jij bent voor Ajax?quote:Op zondag 16 juni 2024 22:22 schreef byah het volgende:
[..]
De jongste is een successupporter en de oudste is beinvloed door klasgenootjes.
Ik dacht eerst dat het chaturbate tabje niet op mute stond.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:21 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik zat alle tabbladen van mijn laptop af te sluiten om te zien waar dat vandaan kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |