Nou ja, dat kwaliteit boven komt drijven is gewoon een natuurwet. Kun je mod of FA of A zijn maar dat doet daar verder niet zo veel aan af.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier ligt een verantwoordelijkheid voor jullie mods om wat aan te doen dunkt me.
Oh leuk!quote:Op zondag 16 juni 2024 22:48 schreef Coco het volgende:
POL is elders.
WLR ook trouwens.
en morgen TDF ook.
Wendy van Dijk, Viesdik Acda en Rundfunk boy.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een voetbalkenner
Niet meerquote:
Toch leuk als je weet of er kans is op regen enzo. Of dat de wedstrijd misschien wel onderbroken kan worden door onweer ofzoquote:Op zondag 16 juni 2024 23:07 schreef GGMM het volgende:
Ik open over een uurtje dat Roemenië - Oekraïne topic wel even
Ik moet nog even uitzoeken wat het weer wordt
In de socialmediasamenleving van tegenwoordig moet alles makkelijk en simpel uitlegbaar zijn. Mensen die niet in soundbites passen, worden vrijwel altijd aangevallen. Dat is ergens logisch, maar het menselijke aspect vervaagt er nogal door.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het komt er ook vaak wat onhandiger uit dan de bedoeling is denk ik. Maar daar kijken de mensuh die alles dom wegjuichen want Feyenoord toch niet naar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |