Er is ook een fokuser met die act.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:21 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik zag laatst in de Insta comments een account genaamd psv_rotterdam020 met een AZ-logo als avatar. Had ook in zijn bio staan dat hij ook fan is van NAC, NEC, Vitesse en Willem II.
Hardop gelachen.
En jij bent voor Ajax?quote:Op zondag 16 juni 2024 22:22 schreef byah het volgende:
[..]
De jongste is een successupporter en de oudste is beinvloed door klasgenootjes.
Ik dacht eerst dat het chaturbate tabje niet op mute stond.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:21 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik zat alle tabbladen van mijn laptop af te sluiten om te zien waar dat vandaan kwam
De jongste is een successupporter en de oudste is beinvloed door klasgenootjes.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord fan? beetje apart om voor 2 teams fan te zijn.
de laatste jaren vooral voor Nederlandquote:
Wordt nogal overschat dat dat niet kan.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie durft er in een Feyenoord shirt door Amsterdam te lopen (of omgekeerd met een Ajax shirt door rotterdam)
Ik ben een paar keer in een Feyenoord trainingspak door Amsterdam gelopen en niemand deed wat (goh).quote:Op zondag 16 juni 2024 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie durft er in een Feyenoord shirt door Amsterdam te lopen (of omgekeerd met een Ajax shirt door rotterdam)
En rond het stadion op een wedstrijddagquote:Op zondag 16 juni 2024 22:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer in een Feyenoord trainingspak door Amsterdam gelopen en niemand deed wat (goh).
Overdreven gedoe.
Servië ligt niet in Scandinavië vriendelijke vriend.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:22 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik vind Tadic nog steeds een misselijkmakend ventje.
Heeft in ieder geval wel de moeite gedaan om Nederlands te leren. Dat kunnen bepaalde (Scandinavische) spelers niet zeggen.
Had je er ook adidas slippers onder en een tasje om?quote:Op zondag 16 juni 2024 22:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer in een Feyenoord trainingspak door Amsterdam gelopen en niemand deed wat (goh).
Overdreven gedoe.
Niet weer de neef van Quincy hequote:Op zondag 16 juni 2024 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Servië had er al eentje mogen prikken
Alsof ik vrijwillig in die ghetto ga bezoekenquote:Op zondag 16 juni 2024 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En rond het stadion op een wedstrijddag
Ze verloren ook wel eens op een EK van IJsland.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:26 schreef Zorro het volgende:
Engeland verloor thuis van IJsland. Oefenwedstrijd of niet, schandalig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |