Dit neem je terugquote:
Nee.quote:
Jeetje, hoe kan dit nou Paul?quote:Op zondag 23 juni 2024 10:36 schreef Paul het volgende:
NOUJA
https://www.veronicasuper(...)-nederland-frankrijk
is gestopt met nl elftal (gelukkig)quote:
Nee dat was altijd nog Evert ten Napel Godquote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh dat vind ik erg jammer. Ik vond ‘m de beste.
Die kon mij niet zo bekoren als Snoeks.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee dat was altijd nog Evert ten Napel God
1. Evert ten Napelquote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:46 schreef tong80 het volgende:
1 Herman Kuiphof
2 Theo Reitsma
3 Evert ten Napel
4 Hugo Walker
5 Frank Snoeks
Ik vergeef het je. Je bent nog jong.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:01 schreef Paul het volgende:
[..]
1. Evert ten Napel
2. Jeroen Grueter
3. Jeroen Elshoff
dankuwel meneerquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooruit dan......
Veel kijkers van de NOS storen zich tijdens de wedstrijd tussen Duitsland en Denemarken aan het commentaar van Jeroen Grueter. Op X regent het klachten over Grueter en schrijven sommige kijkers dat ze overschakelen naar de Belgische VRT.
Kijkers stoorden zich bijvoorbeeld aan de manier waarop Grueter bepaalde spelersnamen uitsprak. Ook zei hij dat de geschorste defensieve middenvelder Morten Hjulmand de zoon is van bondscoach Kasper Hjulmand, maar de twee zijn geen familie van elkaar.
Verder werden de constante 'weerupdates' van Grueter niet door iedereen gewaardeerd. De commentator begon al vroeg over het noodweer in Dortmund en pleitte ervoor dat de wedstrijd gestaakt moest worden, wat uiteindelijk ook gebeurde. Analist Youri Mulder zei daarover: "Jeroen had het wel snel in de gaten. Die had het er al tien minuten lang over."
Deze Man weetquote:Op zondag 30 juni 2024 08:41 schreef zatoichi het volgende:
Klachten op X
Hij analyseerde het weer, kwam tot een conclusie die nog uitkwam ook? Dan doet ie zijn werk dus uitstekend lijkt me.
Ik vind het een prima commentator, veel beter dan die gast die over de zeven geitjes begon.
Frank Snoeks beter dan Eddy Poelman?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:46 schreef tong80 het volgende:
1 Herman Kuiphof
2 Theo Reitsma
3 Evert ten Napel
4 Hugo Walker
5 Frank Snoeks
Tong snapt er niets van johquote:
Sierd vond ik vroeger leuk, laatste tijd wat saai gewordenquote:Op zondag 30 juni 2024 09:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk vind ik alleen El Sierd goed, en Wytse van der Goot. Over het algemeen vind ik Nederlandse commentatoren hinderlijk saai. Gruter heeft 0,0 humor en heeft inderdaad een kutstem. Vind hem meer geschikt voor het geven van commentaar bij een staatsbegrafenis ofzo
Ik hoor hem al een tijdje niet meer want toen Messi vertrok bij Barcelona heb ik Ziggo opgezegd.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Sierd vond ik vroeger leuk, laatste tijd wat saai geworden
Hoezo verbaasd je dat, Grueter is grappig omdat hij altijd zo druk en wild commentaar doetquote:Op zondag 30 juni 2024 09:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik hoor hem al een tijdje niet meer want toen Messi vertrok bij Barcelona heb ik Ziggo opgezegd.
Wat mij eigenlijk verbaast is dat jij als kleurrijke user die niet al te serieus post, een type als Grueter goed vindt.
Ja was hijquote:Op zondag 30 juni 2024 09:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Was het Jeroen Grueter die gister een wedstrijd becommentarieerde? Hij was enigszins in paniek toen het onweer er aankwam.
Grueter is een Utrechter en Paul...ook soort van?quote:Op zondag 30 juni 2024 09:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat mij eigenlijk verbaast is dat jij als kleurrijke user die niet al te serieus post, een type als Grueter goed vindt.
Wat een onzin.quote:Op zondag 30 juni 2024 08:41 schreef zatoichi het volgende:
Klachten op X
Hij analyseerde het weer, kwam tot een conclusie die nog uitkwam ook? Dan doet ie zijn werk dus uitstekend lijkt me.
Ik vind het een prima commentator, veel beter dan die gast die over de zeven geitjes begon.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |