Meestervoorspeller Tong heeft al die drie uitslagen gegokt.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de voetbalpoule van mijn werk heb ik 0-1 voor Engeland. Mag wel blijven. Op FOk! heb ik 0-3 staan
Zal het zien dat het 0-2 is![]()
Ik ook ja.quote:
Als je ziet wat voor oostblokstadions we hebben. Zelfs landen zoals Roemenië hebben betere stadionsquote:Op zondag 16 juni 2024 22:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
HSV, Hannover, Fortuna Düsseldorf en Neurenberg hebben ook grote stadions. Maar als Belg ben je al snel onder de indruk
Jij kunt er echt geen knikker van cappiequote:Op zondag 16 juni 2024 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de voetbalpoule van mijn werk heb ik 0-1 voor Engeland. Mag wel blijven. Op FOk! heb ik 0-3 staan
Zal het zien dat het 0-2 is![]()
Ben daar niet zo handig in.quote:
Tijdelijke woning, zitten ze 3mnd terwijl hun huidige woning verbouwd wordtquote:Op zondag 16 juni 2024 22:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet eens stroomkabel netjes wegwerken.
Helft van de stadions van dit ek worden gebruikt in de tweede bundesligaquote:Op zondag 16 juni 2024 22:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
HSV, Hannover, Fortuna Düsseldorf en Neurenberg hebben ook grote stadions. Maar als Belg ben je al snel onder de indruk
Dit boeit niemandquote:Op zondag 16 juni 2024 22:35 schreef xzaz het volgende:
Heeft Rusland trouwens nog goede spelers? Spelen die in Azië nog?
Je weet toh dat de Russen niet mee mogen doen door de oorlog in Oekraïne ?quote:Op zondag 16 juni 2024 22:35 schreef xzaz het volgende:
Dit boeit niemandquote:Op zondag 16 juni 2024 22:35 schreef xzaz het volgende:
Dat vraag ik niet.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je weet toh dat de Russen niet mee mogen doen door de oorlog in Oekraïne ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |