SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Nee niet het weer. wel het kattenplaatjequote:
Ga weg Haagsquote:Op zondag 16 juni 2024 21:31 schreef Ama het volgende:
Gelukkig is het alweer ietsjes eerder donker savonds.
Na de 21e toch pasquote:Op zondag 16 juni 2024 21:31 schreef Ama het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2024 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee niet het weer. wel het kattenplaatje![]()
Iets eerder vind ik fijn. Hoeft niet vroeg donker te zijn hoor.quote:
Nederland wordt geen Europees kampioen. Prima eerste helft verder maar er mist nog wel wat.quote:
quote:
Wat een timingquote:
Daar ging ik vooraf sowieso al niet van uit.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Nederland wordt geen Europees kampioen. Prima eerste helft verder maar er mist nog wel wat.
Ik ook niet. Maar het land begon wel erg euforisch te worden laatste dagen. Dat is nu wel wat gekoesterd denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ging ik vooraf sowieso al niet van uit.
Dat hebben we altijd toch. In dat opzicht doen we niet onder voor de Engelsen.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het land begon wel erg euforisch te worden laatste dagen. Dat is nu wel wat gekoesterd denk ik.
Ja, maar dan een beetje onvriendelijkquote:
zo ziet het er inderdaad ook wel uit zoals je hem vast houdtquote:Op zondag 16 juni 2024 21:43 schreef Ama het volgende:
Ratten zijn niet zo goed in stil blijven liggen voor een foto.
Oh ja, kwam ik nog ophalenquote:Op zondag 16 juni 2024 21:41 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik dierenarts maar af bel. Er is echt niks meer te zien nu.Bijzonder.
[ link | afbeelding ]
Klopt maar deed hem geen pijn hoor.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo ziet het er inderdaad ook wel uit zoals je hem vast houdt
Naja beetje raar zag het er wel uit zo helemaal zwart geschminkt.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:53 schreef Haags het volgende:
Ik lees dat Nederland weer super racistisch is omdat er 3 look a like Gullit´s op de tribune zaten vandaag.
Gut o gut.
zeg me dat je een geintje maaktquote:Op zondag 16 juni 2024 21:53 schreef Haags het volgende:
Ik lees dat Nederland weer super racistisch is omdat er 3 look a like Gullit´s op de tribune zaten vandaag.
Gut o gut.
hoezo, hij draagt tegenwoordig toch nr 5?quote:Op zondag 16 juni 2024 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
Ruud Gullit speelt to ch allang niet meer?
Het heeft weer werkelijk geen reet met racisme te maken.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja beetje raar zag het er wel uit zo helemaal zwart geschminkt.
Jaartje of 28.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
Ruud Gullit speelt to ch allang niet meer?
*haalt de brug opquote:Op zondag 16 juni 2024 21:55 schreef McGrath het volgende:
Ohja ik zie het, het is nog 5 minuten puntmutsen
Je zou bijna denken dat Gullit op die grond een bepaalde status/historie heeft.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
1 Gullit look a like was ook nog eens een kind...
maar een kipburger gegeten met je date dan maar?quote:Op zondag 16 juni 2024 21:11 schreef McGrath het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van zalm, durf het hier bijna niet te zeggen
Neequote:Op zondag 16 juni 2024 22:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar een kipburger gegeten met je date dan maar?
meh, ik verwacht behalve het niet-vlees eten dan nog wel meer incompatibiliteitquote:Op zondag 16 juni 2024 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou jij daten met een vrouw die geen vlees eet?
"Of je worst lust"quote:Op zondag 16 juni 2024 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, ik verwacht behalve het niet-vlees eten dan nog wel meer incompatibiliteit
Ohhhhh waarom? Voelde je je niet goed?quote:Op zondag 16 juni 2024 22:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Had de date afgezegd, dus geen date.
Nee hoorquote:Op zondag 16 juni 2024 21:31 schreef Ama het volgende:
ZOLANG ZE MIJN VLEES MAAR EETquote:Op zondag 16 juni 2024 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou jij daten met een vrouw die geen vlees eet?
Schreeuw eens niet zo joh, je staat hier niet op de marktquote:
VERSE AARDBEIEN 2 EURO DE KILOOOOOOquote:Op zondag 16 juni 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schreeuw eens niet zo joh, je staat hier niet op de markt
Had er zelf uiteindelijk niet zoveel behoefte aan.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohhhhh waarom? Voelde je je niet goed?
Ohh net te vroeg. Als het tijdens Defqon valt gaan de Zweden daar altijd gek doen, erg leuk om te zienquote:Op zondag 16 juni 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor21e is pas de langste dag en de 25e gaat die op zijn laatst onder
Das wel goedkoopquote:Op zondag 16 juni 2024 22:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
VERSE AARDBEIEN 2 EURO DE KILOOOOOO
Jammerquote:Op zondag 16 juni 2024 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Had er zelf uiteindelijk niet zoveel behoefte aan.
quote:Op zondag 16 juni 2024 22:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Ja precies, ga haar tijd niet verdoenquote:Op zondag 16 juni 2024 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JammerMaar wel heel goed om zo eerlijk tegen jezelf en haar te zijn.
Nee liever die van onsquote:
Het is AREBEIJNquote:Op zondag 16 juni 2024 22:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
VERSE AARDBEIEN 2 EURO DE KILOOOOOO
bij jou op je puinhoop eiland, bij ons op de markt roepen ze het hele woordquote:
Die werkt gewoon hoor, was bij Nijntje dat die kapot wasquote:Op zondag 16 juni 2024 22:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga jij eens wat nuttigs doen met je tijd en die kraan eens fixen
@kwiwiquote:
Heul niet, daar roepen ze gewoon biskesquote:Op zondag 16 juni 2024 22:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bij jou op je puinhoop eiland, bij ons op de markt roepen ze het hele woord
Hier ook niks aan de hand met de kraanquote:Op zondag 16 juni 2024 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die werkt gewoon hoor, was bij Nijntje dat die kapot was
De douchekraan tochquote:Op zondag 16 juni 2024 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier ook niks aan de hand met de kraan
quote:
Ja ik postte dat die gemaakt was, dus dan is die toch niet kapot?quote:
Erdebiskesquote:
Maar hij was wel kapotquote:Op zondag 16 juni 2024 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik postte dat die gemaakt was, dus dan is die toch niet kapot?
Je dronk ook ooit melk uit je moeders memmen, wat nu?quote:
Bah van die types .quote:Op zondag 16 juni 2024 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had ook een vriendin, die ging wel op 4-5 dates per week. Als het slecht ging kreeg ik hele verhalen te horen over hoe vreselijk die jongens waren. Als het goed ging was ze van "ja fuck wat nu, ik wil hier niks mee, ik ga het denk ik maar afkappen..." Waarom date je dan, zo ongezond voor jezelf (grote kans dat je beter wat tijd kan steken in onderliggende problemen oplossen) en oneerlijk naar die jongens toe![]()
Dus ik word blij van mensen als McGrath die hun eigen behoeftes wel een beetje kunnen aanvoelen en er goed naar handelen.
Die heb ik ook al het hele weekend niet gezien hierquote:
Ik woon niet in Duitslandquote:
Wat moet je wetenquote:
Nu drink ik gewoon melk uit een beker of glasquote:Op zondag 16 juni 2024 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je dronk ook ooit melk uit je moeders memmen, wat nu?
quote:Op zondag 16 juni 2024 22:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Gewoon ordinair uit het pak lurkenquote:Op zondag 16 juni 2024 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu drink ik gewoon melk uit een beker of glas
melk is niet lekkerquote:Op zondag 16 juni 2024 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu drink ik gewoon melk uit een beker of glas
Ftfyquote:Op zondag 16 juni 2024 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter gewoon elk weekend me n ander nichtje brommers kieken op ‘t schuurfeest of nie dan?
Hierover verschillen wij van meningquote:
jij vind het lekker omdat het je redding is van pittig etenquote:
Joa lekker volle reet en dikke tietn.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter gewoon elk weekend me n ander brommers kieken op ‘t schuurfeest of nie dan?
types die daten terwijl ze niet op zoek zijn naar ietsquote:Op zondag 16 juni 2024 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Bedoel niet dat die types waardeloos zijn omdat ze veel daten, maar om het feit dat ze de mannen de schuld geven.
Gewoon van die overdreven moeilijke types.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
types die daten terwijl ze niet op zoek zijn naar iets
dat zijn alle mannenquote:Op zondag 16 juni 2024 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon van die overdreven moeilijke types.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |