SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 16-06-2024 20:14:25 ]Your beauty never ever scared me.
WAT EEN KLOTE KUT NIET-BEVREDIGEND ANTWOORDquote:
Nee, ik heb het afgelopen uur boven de wc doorgebracht. Ik zal je de details besparen.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap niks van dit berichtje. Gaat dit nog over je vakantie?
?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:33 schreef Ama het volgende:
Maar is het idee dat tegenwoordig alles in de OP moet blijven en niemand meer iets leuks mag plaatsen?
Ik stel een vraag, dat is niet hetzelfde als een antwoordquote:
Oh snapquote:Op zondag 16 juni 2024 19:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, dat is niet hetzelfde als een antwoord
Mensen worden hysterisch als er even geen cavia in staat bijv. maar een ander plaatje.quote:
nou enquote:Op zondag 16 juni 2024 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Mensen worden hysterisch als er even geen cavia in staat bijv. maar een ander plaatje.
zo dan, krekkertquote:Op zondag 16 juni 2024 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAT EEN KLOTE KUT NIET-BEVREDIGEND ANTWOORD
WTF AMA
WAT DOE JE
WAAROM
WAT HEBBEN WIJ MISDAAN
hahahahaquote:Op zondag 16 juni 2024 19:37 schreef McGrath het volgende:
DIT UURTJE STAAT HELEMAAL NIET IN HET SCHEMA
Iedereen over de zeikquote:Op zondag 16 juni 2024 19:37 schreef McGrath het volgende:
DIT UURTJE STAAT HELEMAAL NIET IN HET SCHEMA
Mwah doe de moeite niet meer om een plaatje te zoeken. Komt toch alleen maar gezeur van ineens.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou en![]()
en als je er wel mee zit dan is het geen vraag die je aan een ander moet stellen maar aan jezelf
dan is de vraag ook niet relevant, opgelostquote:Op zondag 16 juni 2024 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah doe de moeite niet meer om een plaatje te zoeken. Komt toch alleen maar gezeur van ineens.
bel de huisartsenpost als je je zorgen maakt, 100x zeggen dat iets niet goed is helpt nietquote:Op zondag 16 juni 2024 19:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin me nu wel zorgen te maken over de hoeveelheid vocht dat ik tot me heb genomen. Dit is echt niet goed.
Oke.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan is de vraag ook niet relevant, opgelost
geen kater?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Sorry, ben praktisch ingesteld vandaaginb4 'vandaag? xD'
is een beetje 'hoiii heb je worteltjestaart? ja? oh oke, die hoef ik nietquote:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op zondag 16 juni 2024 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Sorry, ben praktisch ingesteld vandaaginb4 'vandaag? xD'
Ben je melig of zo ?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is een beetje 'hoiii heb je worteltjestaart? ja? oh oke, die hoef ik niet'
Maar mijn vakantie danquote:Op zondag 16 juni 2024 19:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de VS over het randje van de platte aarde duwen
Hmmm, ik weet niet of dit onder een kater valt maar merk wel aan mn lichaam dat ik gisteren heb gedronken en veel vet heb gegetenquote:
Het is toch niet dat er maar n plaatje in mag? je kan er toch gewoon wat bij zetten? Ik ben geen inwoner van foguevilla, dus mijn mening boeit er waarschijnlijk niet toe, maar als jij er wat anders bij wil zetten dan doe je dat toch?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah doe de moeite niet meer om een plaatje te zoeken. Komt toch alleen maar gezeur van ineens.
Dus die kibbelinghandleiding en de inburgeringscursus mogen er ook uit?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
De ongeschreven regels van de OP zijn toch min of meer dat alles wat je erbij wilt gooien onder de rest moet? En dan zie je wel hoe lang het blijft staan
Moet al lachen bij het terugdenken aan die grapquote:Op zondag 16 juni 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is een beetje 'hoiii heb je worteltjestaart? ja? oh oke, die hoef ik niet'
Is totaal niet te merkenquote:
maar ze wil dat niet omdat er misschien mensen gaan zeuren, dus dan moet je het vooral niet doenquote:Op zondag 16 juni 2024 19:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is toch niet dat er maar n plaatje in mag? je kan er toch gewoon wat bij zetten? Ik ben geen inwoner van foguevilla, dus mijn mening boeit er waarschijnlijk niet toe, maar als jij er wat anders bij wil zetten dan doe je dat toch?
quote:Op zondag 16 juni 2024 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet al lachen bij het terugdenken aan die grap
zou ik meer omschrijven als brak dusquote:Op zondag 16 juni 2024 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet niet of dit onder een kater valt maar merk wel aan mn lichaam dat ik gisteren heb gedronken en veel vet heb gegetenmaar niet heeel veel last
ohja, brak is een goede omschrijvingquote:
ftfyquote:Op zondag 16 juni 2024 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil hier ook niet posten omdat mensen dan gaan zeuren, maar hier ben ik toch nog steeds.
Dingen doen die je niet wil *eye rollquote:Op zondag 16 juni 2024 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil hier ook niet posten omdat er een enorme kans is dat mensen dan gaan zeuren, maar hier ben ik toch nog steeds.
ruilen?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet niet of dit onder een kater valt maar merk wel aan mn lichaam dat ik gisteren heb gedronken en veel vet heb gegetenmaar niet heeel veel last
Ja daar heb ik altijd nog het meest last van, algehele vermoeidheid en dat tegenwoordig voor een paar dagenquote:Op zondag 16 juni 2024 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, brak is een goede omschrijvingje slaapt ook altijd bagger met alcohol op
Hier ben ik het niet mee eensquote:
Kan me eigenlijk weinig boeien als mensen zeuren om mijn postsquote:Op zondag 16 juni 2024 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil hier ook niet posten omdat er een enorme kans is dat mensen dan gaan zeuren, maar hier ben ik toch nog steeds.
oh hier max 2, maar denk dat het na vandaag over isquote:Op zondag 16 juni 2024 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja daar heb ik altijd nog het meest last van, algehele vermoeidheid en dat tegenwoordig voor een paar dagen
misschien als je weet hoe de kaasjes heettequote:
Badassssssquote:Op zondag 16 juni 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk weinig boeien als mensen zeuren om mijn posts
Ik had hem van mijn opa gehoord, en toen moest ik hem aan iedereen vertellen op het schoolplein.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]het is echt een kutgrap maar hij is wel leuk ja
quote:
En je kraan?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk weinig boeien als mensen zeuren om mijn posts
quote:Op zondag 16 juni 2024 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had hem van mijn opa gehoord, en toen moest ik hem aan iedereen vertellen op het schoolplein.
Gouden tijden.
Ik ben noest op mijn dijen aan het kletsen anders.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn vader vertelde hem op zo'n typische vader manier, dat is nooit leuk![]()
zijn andere grap was 'twee haaien kwamen elkaar tegen en toen zeiden ze 'haaihaai'' hahahahahatjes
was gewoon ah kaasjesquote:Op zondag 16 juni 2024 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh hier max 2, maar denk dat het na vandaag over is
Ik ben altijd emotioneel als ik brak ben van alcohol, zal ook door baggere slaap komen
[..]
misschien als je weet hoe de kaasjes heette
had je toch beter de mest van de sla of moeten wassenquote:Op zondag 16 juni 2024 19:48 schreef Xylos het volgende:
Ik heb een salade op die een beetje naar poep smaakte
Typische vadergrap inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn vader vertelde hem op zo'n typische vader manier, dat is nooit leuk![]()
zijn andere grap was 'twee haaien kwamen elkaar tegen en toen zeiden ze 'haaihaai'' hahahahahatjes
Dat was het nietquote:Op zondag 16 juni 2024 19:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
had je toch beter de mest van de sla of moeten wassen
Ik weet niet wat mijn kraan er van vindt, die kan niet pratenquote:
Of de handenquote:Op zondag 16 juni 2024 19:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
had je toch beter de mest van de sla of moeten wassen
De hoofdreden waarom ik nauwelijks nog alcohol drink, mijn nachtrust is me meer waardquote:Op zondag 16 juni 2024 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, brak is een goede omschrijvingje slaapt ook altijd bagger met alcohol op
Ja eh.. ik kom niet binnen met de mededeling dat de avondmaaltijd naar poep smaakt.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
gadverdamme, ik krijg hier nare beelden van
De impact van alcohol op je nachtrust is wel bizar idd. Drink daardoor wwl minder maar zo af en toe een paar biertjes...quote:Op zondag 16 juni 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De hoofdreden waarom ik nauwelijks nog alcohol drink, mijn nachtrust is me meer waard
nachtrust is toch al ruk dus ehquote:Op zondag 16 juni 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De hoofdreden waarom ik nauwelijks nog alcohol drink, mijn nachtrust is me meer waard
Had laatst jointje. Heel weekend geslapen erna.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De impact van alcohol op je nachtrust is wel bizar idd. Drink daardoor wwl minder maar zo af en toe een paar biertjes...
Mja het begon me gewoon te irriteren, elke dag de wekker veel te vroeg en te weinig slapen doordeweeks en dan als je in het weekend kunt uitslapen ruk slapen vanwege de alcoholquote:Op zondag 16 juni 2024 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De impact van alcohol op je nachtrust is wel bizar idd. Drink daardoor wwl minder maar zo af en toe een paar biertjes...
Wildquote:Op zondag 16 juni 2024 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had laatst jointje. Heel weekend geslapen erna.
Ben echt niks gewend.
Rationeel zit er gewoon geen enkel voordeel aan. Maar ja, af en toe is het ook gewoon lekker. Slechte nacht en brakke dag erna neem ik op de koop toe.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het begon me gewoon te irriteren, elke dag de wekker veel te vroeg en te weinig slapen doordeweeks en dan als je in het weekend kunt uitslapen ruk slapen vanwege de alcohol
Vlinder doet dat nooitquote:
Bwehehe. Daar ben ik na mijn eerste joint al mee gestopt. Niet mijn ding.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had laatst jointje. Heel weekend geslapen erna.
Ben echt niks gewend.
Gestopt met slapen?quote:Op zondag 16 juni 2024 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bwehehe. Daar ben ik na mijn eerste joint al mee gestopt. Niet mijn ding.
nooit aan die eerste begonnenquote:Op zondag 16 juni 2024 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hihahoquote:
Ik las het toevallig net. Volgens mij ook echt vrij recent erop gezet.quote:
Leerlingen schijnen ons gezien te hebbenquote:Op zondag 16 juni 2024 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lol is alleen maar goed voor je reputatie tochquote:Op zondag 16 juni 2024 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leerlingen schijnen ons gezien te hebben
Ja ditquote:Op zondag 16 juni 2024 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rationeel zit er gewoon geen enkel voordeel aan. Maar ja, af en toe is het ook gewoon lekker. Slechte nacht en brakke dag erna neem ik op de koop toe.
hahahahaquote:Op zondag 16 juni 2024 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leerlingen schijnen ons gezien te hebben
Ach, die was al prima.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol is alleen maar goed voor je reputatie toch
Bij mij helpt drie glazen water drinken voor het slapengaan. Je slaapt nog steeds matig, maar geen hoofdpijn de volgende dag. Doe ik het voor.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja diten de katers waar je echt last van hebt, heb ik zelden. En heeft dan vaak meer te maken met te weinig slaap, moet mn kater er wel echt uitslapen. Dat scheelt de wereld
chillllquote:Op zondag 16 juni 2024 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij mij helpt drie glazen water drinken voor het slapengaan. Je slaapt nog steeds matig, maar geen hoofdpijn de volgende dag. Doe ik het voor.
Ik ben een standaarddrinkerquote:Op zondag 16 juni 2024 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik drink alleen nog bij speciale gelegenheden. Voor de rest is het me echt niet meer waard om me brak te voelen daarna.
iedere dag is speciaalquote:Op zondag 16 juni 2024 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik drink alleen nog bij speciale gelegenheden. Voor de rest is het me echt niet meer waard om me brak te voelen daarna.
Geen idee eigenlijk. Zal eens vragen.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha
wat is jullie policy in 'je vrije tijd'?![]()
Ik heb dat hier redelijk snel gevraagd 'wat als ik studenten in mn vrije tijd tegenkom en ik ben dronken'
Ik speel zelden magic met een katerquote:Op zondag 16 juni 2024 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Waterijsjes zijn ook magic met katers trouwens. Of uberhaupt tegen misselijkheid @:nattekat
Slim. Kotsen van drank heb ik eigenlijk nooit. Ik weet wanneer ik moet stoppen. Uit ervaring omdat het ook wel eens is misgegaan.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
chillll
Ik drink altijd veel water tussendoorof een frisje. Hoofdpijn heb ik eigenlijk nooit.. Mijn 'erge' katers zijn het hebben van misselijkheidsvlagen en moeten kotsen van alles wat je inneemt. Dan voel ik me altijd zielig
quote:Op zondag 16 juni 2024 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Zal eens vragen.
Weet nog, laatste keer dat ik jou zag. Had zo'n enorme kater, boh. Was avond ervoor na borrel met collega's de stad in gegaan, en daar te bont gemaakt. Collega heeft me mee naar haar huis genomen omdat ze dacht dat ik anders niet meer thuis zou komen.
Ook laatste keer dat ik kater had.
Heel verstandigquote:Op zondag 16 juni 2024 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slim. Kotsen van drank heb ik eigenlijk nooit. Ik weet wanneer ik moet stoppen. Uit ervaring omdat het ook wel eens is misgegaan.
Durf ik niet meer te zeggen. Jaar of 7 geleden?quote:Op zondag 16 juni 2024 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
wanneer was dit
![]()
en netjes trouwens, want is hoe dan ook een tijd terug
Nee.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar eet je wel waterijsjes met magic met een kater?
ja maar wat deden we?quote:Op zondag 16 juni 2024 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Durf ik niet meer te zeggen. Jaar of 7 geleden?
misschien is dit de sleutel naar succesquote:
De dag erna kotsen valt voor mij ook nog onder 'misgaan'.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel verstandig
Het is hier nog nooit misgegaan
Ja, was bij mij thuis. Geen idee meer. Was vooral bezig mijn hoofd en gedachten bij elkaar te houden.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar wat deden we?in mijn herinnering is de laatste keer dat we elkaar gezien hebben bij jou thuis, maar weet niet of dat klopt
quote:Op zondag 16 juni 2024 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dag erna kotsen valt voor mij ook nog onder 'misgaan'.
quote:Op zondag 16 juni 2024 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb heb bont gemaakt, maar zolang ik niet in mijn eigen kots lig te seksen geen reden om te stoppen
quote:Op zondag 16 juni 2024 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was bij mij thuis. Geen idee meer. Was vooral bezig mijn hoofd en gedachten bij elkaar te houden.
Kan ik nog wel succes hebben zo laat in het leven?quote:Op zondag 16 juni 2024 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar wat deden we?in mijn herinnering is de laatste keer dat we elkaar gezien hebben bij jou thuis, maar weet niet of dat klopt
[..]
misschien is dit de sleutel naar succes
Nou dimmydebimmy toch.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb heb bont gemaakt, maar zolang ik niet in mijn eigen kots lig te seksen geen reden om te stoppen
je hebt best wat succesjes, zo laat in je leven. Dus denk van welquote:Op zondag 16 juni 2024 20:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ik nog wel succes hebben zo laat in het leven?
[..]
Nou dimmydebimmy toch.
Nasty mens ben je ook h.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Was een paar jaar terug op de tokoquote:Op zondag 16 juni 2024 20:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ik nog wel succes hebben zo laat in het leven?
[..]
Nou dimmydebimmy toch.
quote:Op zondag 16 juni 2024 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was een paar jaar terug op de toko![]()
![]()
Die filmjes daarvan zijn toen half Amsterdam door gegaan![]()
Lat niet te hoog leggen.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe expliciet?quote:Op zondag 16 juni 2024 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was een paar jaar terug op de toko![]()
![]()
Die filmjes daarvan zijn toen half Amsterdam door gegaan![]()
Vrij expliciet, hij zat op het toilet, zij zat halfbloot op schoot te rijden en zij had tussen hen in gekotstquote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrij expliciet, hij zat op het toilet, zij zat halfbloot op schoot te rijden en zij had tussen hen in gekotst
Denk dat die illusie allang gevaren isquote:Op zondag 16 juni 2024 20:36 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik maar denken dat je een net prinsesje was
Ben je nu weer aan het kink shamen?quote:Op zondag 16 juni 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrij expliciet, hij zat op het toilet, zij zat halfbloot op schoot te rijden en zij had tussen hen in gekotst
even de @Ama's volgieten met zestien flessen Jack Danielsquote:Op zondag 16 juni 2024 20:31 schreef Ama het volgende:
Ik kots veel te makkelijk en lang door alcohol, daarom drink ik het ook al 10 jaar ofzo niet meer.
restant van de mix.quote:
ja ik weet toch niet wat er in de mix zitquote:Op zondag 16 juni 2024 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
restant van de mix.
En misschien ook nog wel een loempia.
Furries heeft iedereen hier wel moeite mee.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke kinks worden hier niet geaccepteerd?
Voetenquote:Op zondag 16 juni 2024 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Primaquote:Op zondag 16 juni 2024 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Furries heeft iedereen hier wel moeite mee.
Bahquote:Op zondag 16 juni 2024 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de @:Ama's volgieten met zestien flessen Jack Daniels
quote:Op zondag 16 juni 2024 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
*likt onder de voetzool van Dimmy
[..]
Voetenquote:Op zondag 16 juni 2024 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
En deze inderdaadquote:Op zondag 16 juni 2024 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]van mij mag die wel, poep en dieren niet
[..]
bitterballen, mini-frikandellen, mini-bamidingetjes, krokante kipdingetjes.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik weet toch niet wat er in de mix zit
dat verklaard een hoopquote:Op zondag 16 juni 2024 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik likte vroeger aan de ramen van het busje dat me naar school bracht.
Heb je dan zo'n hele doos op alleen?:Dquote:Op zondag 16 juni 2024 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bitterballen, mini-frikandellen, mini-bamidingetjes, krokante kipdingetjes.
Prima kinkquote:Op zondag 16 juni 2024 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2024 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ooit iemand gedate met een voetfetish. Maar diegene had ik ontmoet op vakantie en ik draag altijd sokkenEn daarom twijfelde hij om me uit te vragen want er zal vast iets mis zijn met m’n voeten en dat kon echt niet
Is toch ook maar 1 portiequote:Op zondag 16 juni 2024 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n hele doos op alleen?:D
Ik word zo blij van jouw sokverhalen.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ooit iemand gedate met een voetfetish. Maar diegene had ik ontmoet op vakantie en ik draag altijd sokkenEn daarom twijfelde hij om me uit te vragen want er zal vast iets mis zijn met m’n voeten en dat kon echt niet
quote:Op zondag 16 juni 2024 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh.. ik kom niet binnen met de mededeling dat de avondmaaltijd naar poep smaakt.
teleurstellende avond welquote:Op zondag 16 juni 2024 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
Boh 10/10 keutel gelegd.
Structuur fantastisch , goed stevig, soepel naar buiten, perfect afgeknepen, in n velletje schoon![]()
Vanmiddag had ik bezoek, dus toen 14 gedaan voor ons tween. Nu heb er nog 12 ingedaan voor mij alleen en nu zitten er nog 12 in voor een andere dag. Ik vond 24 voor vanavond iets te veel.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n hele doos op alleen?:D
https://resetlifestyleproducts.com/products/reset-aftermixquote:Op zondag 16 juni 2024 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
Kater = een handvol vitaminen en sportdrank om de vochtbalans weer te herstellen.
Ging je naar het downie onderwijs?quote:Op zondag 16 juni 2024 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daardoor ben ik op FOK! terecht gekomen.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ging je naar het downie onderwijs?
Ja daar zit volgens mij ook alles inquote:Op zondag 16 juni 2024 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
https://resetlifestyleproducts.com/products/reset-aftermix
dit zag ik in de jumbo hier liggen
nee joh, kan primaquote:Op zondag 16 juni 2024 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanmiddag had ik bezoek, dus toen 14 gedaan voor ons tween. Nu heb er nog 12 ingedaan voor mij alleen en nu zitten er nog 12 in voor een andere dag. Ik vond 24 voor vanavond iets te veel.
Ik heb wel het idee dat die er het meeste inzitten, dus die zullen wel het goedkoopste zijn.quote:
ja dat denk ik ook. vind die wel lekkerquote:Op zondag 16 juni 2024 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat die er het meeste inzitten, dus die zullen wel het goedkoopste zijn.
Ja, dat wel.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook. vind die wel lekker
Wat houdt dat in??quote:Op zondag 16 juni 2024 20:59 schreef bitterbal het volgende:
ik heb morgen weer een open dienst sinds 6 weken
Gaat het nu over werk of kinks?quote:Op zondag 16 juni 2024 20:59 schreef bitterbal het volgende:
ik heb morgen weer een open dienst sinds 6 weken
Ja dat zeg ik.quote:
Dat zijn twee porties?quote:
Dat wordt niet uitslapenquote:
hmmm🤔quote:Op zondag 16 juni 2024 21:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je bij andere dingen ook een voorkeur voor het kleine?
nee maar wel verse krezantenquote:Op zondag 16 juni 2024 21:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik.
1 portie
[..]
Dat zijn twee porties?
[..]
Dat wordt niet uitslapen
*zit op handenquote:Op zondag 16 juni 2024 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunnen we het misschien even 3 seconden niet over poep hebben?
Zoals 4ebe?quote:
Het is na tienenquote:Op zondag 16 juni 2024 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En zallum?quote:
Aha!quote:Op zondag 16 juni 2024 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm🤔
JA! Kleine beestjes als in nog jonge beestjes
3quote:Op zondag 16 juni 2024 21:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik.
1 portie
[..]
Dat zijn twee porties?
Veel met een anale fixatie hier h?quote:Op zondag 16 juni 2024 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Drie seconden zijn voorbij.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even huilenquote:
Krijg je dan overgebleven zalm?quote:Op zondag 16 juni 2024 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das alleen als de dag ervoor het niet druk is geweest en denk dat het vandaag wel druk was
Ja en:quote:
quote:
Duidelijk, geen medium big mac menu voor jou dusquote:Op zondag 16 juni 2024 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar verder heb ik een voorkeur voor grote dingen
quote:
quote:
Maar voor de rest is het hetzelfde? of heb je dan andere taken gezien het open dienst heet.. ??quote:
nee largequote:Op zondag 16 juni 2024 21:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Duidelijk, geen medium big mac menu voor jou dus
Ze mag de winkel openenquote:Op zondag 16 juni 2024 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar voor de rest is het hetzelfde? of heb je dan andere taken gezien het open dienst heet.. ??![]()
nee alles het zelfde maar bedoel met open om 10 de winkel open gaatquote:Op zondag 16 juni 2024 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar voor de rest is het hetzelfde? of heb je dan andere taken gezien het open dienst heet.. ??![]()
Heb je daarna weer buikpijn.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes das zalm van het klantenrestaurant van de dag er voor.
Dat is toch niet lekker meerquote:Op zondag 16 juni 2024 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes das zalm van het klantenrestaurant van de dag er voor.
Oke, mag ik een glaasje Roosvicee dan?quote:Op zondag 16 juni 2024 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet zo huilen kleintje, komt allemaal wel weer goed
Het is een open dienst omdat de toko geopend moet wordenquote:Op zondag 16 juni 2024 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wel andere limonade staanquote:Op zondag 16 juni 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, mag ik een glaasje Roosvicee dan?
Als dat ervoor zorgt dat het gejank ophoudt zekerquote:Op zondag 16 juni 2024 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, mag ik een glaasje Roosvicee dan?
Zolang het normale limonade is, wil ik wel een glaasjequote:
Oke *snif snifquote:Op zondag 16 juni 2024 21:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als dat ervoor zorgt dat het gejank ophoudt zeker
quote:Op zondag 16 juni 2024 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is een open dienst omdat de toko geopend moet worden
quote:
oh zoquote:Op zondag 16 juni 2024 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee alles het zelfde maar bedoel met open om 10 de winkel open gaat
Van de dag oude opgebakken zalmquote:
nee nee gerookte.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Van de dag oude opgebakken zalm
Wat acht uur in zo'n warmhoudbak heeft gelegen
Wel hopen dat het dillesaus is.quote:
jawel viespeukquote:Op zondag 16 juni 2024 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel hopen dat het dillesaus is.
Oh. Als ze dat verder gekoeld bewaren is het primaquote:
Eentje is bosvruchten en de andere is iets met mango en passievruchtquote:Op zondag 16 juni 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang het normale limonade is, wil ik wel een glaasje
[..]
Oke *snif snif
Ja dat is nog wel lekkerquote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 21:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh. Als ze dat verder gekoeld bewaren is het prima
[..]
Eentje is bosvruchten en de andere is iets met mango en passievrucht
[..]
Ja dat is nog wel lekker
quote:
Vreemde snuiter ben je.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik lust geen dille.
dille doet me rille
Oeh, mango en passievrucht aubquote:Op zondag 16 juni 2024 21:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh. Als ze dat verder gekoeld bewaren is het prima
[..]
Eentje is bosvruchten en de andere is iets met mango en passievrucht
[..]
Ja dat is nog wel lekker
sssssspit it yoquote:Op zondag 16 juni 2024 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik lust geen dille.
dille doet me rille
WATquote:Op zondag 16 juni 2024 21:11 schreef McGrath het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van zalm, durf het hier bijna niet te zeggen
quote:Op zondag 16 juni 2024 21:11 schreef McGrath het volgende:
Oke. Ik zal even een glaasje voor je makenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 21:11 schreef McGrath het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2024 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik slidder als de beste,
geen reptiel moet mij teste
Ik heb ook nog was binnen hangen, maar dat hangt daar wel goed.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, m'n was hangt nog buiten
Zal zo even binnen halen
Dank uquote:Op zondag 16 juni 2024 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke. Ik zal even een glaasje voor je maken
Ja, die steek ik dan in je enkelquote:
Ja, maar dit weertype vertrouw ik voor geen centquote:Op zondag 16 juni 2024 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook nog was binnen hangen, maar dat hangt daar wel goed.
Doen ze uit seksuele opwinding, deels.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat hebben furries eigenlijk met seks te maken?
Dat zijn toch mensen die zich verkleden als rare knuffelbeertje ofzo?
Dat zal vast kietelenquote:Op zondag 16 juni 2024 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Ja, die steek ik dan in je enkel
Ik heb was in de droger zittenquote:Op zondag 16 juni 2024 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook nog was binnen hangen, maar dat hangt daar wel goed.
Ik denk niet dat je het wil meemakenquote:
Heb je je benen geschoren voor de optimale beleving?quote:Op zondag 16 juni 2024 21:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb was in de droger zitten
Moet zo nog wel bed opmaken
Hmm okquote:Op zondag 16 juni 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het wil meemaken
Daarom had ik het gisteren al gelijk binnen gehangen.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dit weertype vertrouw ik voor geen cent
Nee, ben geen wielrennerquote:Op zondag 16 juni 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je je benen geschoren voor de optimale beleving?
quote:Op zondag 16 juni 2024 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
Slangen zijn gewoon hagedissen die permanent boos zijn dat ze geen pootjes hebben gekregen van god
ja, maar hier scheen de zon ineens, dus naar buiten met die zooiquote:Op zondag 16 juni 2024 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom had ik het gisteren al gelijk binnen gehangen.
Wat dimmy zegt.quote:
Ene moment zon, dan weer regen, dan weer zon.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja, maar hier scheen de zon ineens, dus naar buiten met die zooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |