SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 16-06-2024 20:14:25 ]Your beauty never ever scared me.
WAT EEN KLOTE KUT NIET-BEVREDIGEND ANTWOORDquote:
Nee, ik heb het afgelopen uur boven de wc doorgebracht. Ik zal je de details besparen.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap niks van dit berichtje. Gaat dit nog over je vakantie?
?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:33 schreef Ama het volgende:
Maar is het idee dat tegenwoordig alles in de OP moet blijven en niemand meer iets leuks mag plaatsen?
Ik stel een vraag, dat is niet hetzelfde als een antwoordquote:
Oh snapquote:Op zondag 16 juni 2024 19:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, dat is niet hetzelfde als een antwoord
Mensen worden hysterisch als er even geen cavia in staat bijv. maar een ander plaatje.quote:
nou enquote:Op zondag 16 juni 2024 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Mensen worden hysterisch als er even geen cavia in staat bijv. maar een ander plaatje.
zo dan, krekkertquote:Op zondag 16 juni 2024 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WAT EEN KLOTE KUT NIET-BEVREDIGEND ANTWOORD
WTF AMA
WAT DOE JE
WAAROM
WAT HEBBEN WIJ MISDAAN
hahahahaquote:Op zondag 16 juni 2024 19:37 schreef McGrath het volgende:
DIT UURTJE STAAT HELEMAAL NIET IN HET SCHEMA
Iedereen over de zeikquote:Op zondag 16 juni 2024 19:37 schreef McGrath het volgende:
DIT UURTJE STAAT HELEMAAL NIET IN HET SCHEMA
Mwah doe de moeite niet meer om een plaatje te zoeken. Komt toch alleen maar gezeur van ineens.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou en![]()
en als je er wel mee zit dan is het geen vraag die je aan een ander moet stellen maar aan jezelf
dan is de vraag ook niet relevant, opgelostquote:Op zondag 16 juni 2024 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah doe de moeite niet meer om een plaatje te zoeken. Komt toch alleen maar gezeur van ineens.
bel de huisartsenpost als je je zorgen maakt, 100x zeggen dat iets niet goed is helpt nietquote:Op zondag 16 juni 2024 19:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin me nu wel zorgen te maken over de hoeveelheid vocht dat ik tot me heb genomen. Dit is echt niet goed.
Oke.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan is de vraag ook niet relevant, opgelost
geen kater?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Sorry, ben praktisch ingesteld vandaaginb4 'vandaag? xD'
is een beetje 'hoiii heb je worteltjestaart? ja? oh oke, die hoef ik nietquote:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op zondag 16 juni 2024 19:39 schreef Crack_ het volgende:
Sorry, ben praktisch ingesteld vandaaginb4 'vandaag? xD'
Ben je melig of zo ?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is een beetje 'hoiii heb je worteltjestaart? ja? oh oke, die hoef ik niet'
Maar mijn vakantie danquote:Op zondag 16 juni 2024 19:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de VS over het randje van de platte aarde duwen
Hmmm, ik weet niet of dit onder een kater valt maar merk wel aan mn lichaam dat ik gisteren heb gedronken en veel vet heb gegetenquote:
Het is toch niet dat er maar n plaatje in mag? je kan er toch gewoon wat bij zetten? Ik ben geen inwoner van foguevilla, dus mijn mening boeit er waarschijnlijk niet toe, maar als jij er wat anders bij wil zetten dan doe je dat toch?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah doe de moeite niet meer om een plaatje te zoeken. Komt toch alleen maar gezeur van ineens.
Dus die kibbelinghandleiding en de inburgeringscursus mogen er ook uit?quote:Op zondag 16 juni 2024 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
De ongeschreven regels van de OP zijn toch min of meer dat alles wat je erbij wilt gooien onder de rest moet? En dan zie je wel hoe lang het blijft staan
Moet al lachen bij het terugdenken aan die grapquote:Op zondag 16 juni 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is een beetje 'hoiii heb je worteltjestaart? ja? oh oke, die hoef ik niet'
Is totaal niet te merkenquote:
maar ze wil dat niet omdat er misschien mensen gaan zeuren, dus dan moet je het vooral niet doenquote:Op zondag 16 juni 2024 19:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is toch niet dat er maar n plaatje in mag? je kan er toch gewoon wat bij zetten? Ik ben geen inwoner van foguevilla, dus mijn mening boeit er waarschijnlijk niet toe, maar als jij er wat anders bij wil zetten dan doe je dat toch?
quote:Op zondag 16 juni 2024 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet al lachen bij het terugdenken aan die grap
zou ik meer omschrijven als brak dusquote:Op zondag 16 juni 2024 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet niet of dit onder een kater valt maar merk wel aan mn lichaam dat ik gisteren heb gedronken en veel vet heb gegetenmaar niet heeel veel last
ohja, brak is een goede omschrijvingquote:
ftfyquote:Op zondag 16 juni 2024 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil hier ook niet posten omdat mensen dan gaan zeuren, maar hier ben ik toch nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |