SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Nee niet het weer. wel het kattenplaatjequote:
Ga weg Haagsquote:Op zondag 16 juni 2024 21:31 schreef Ama het volgende:
Gelukkig is het alweer ietsjes eerder donker savonds.
Na de 21e toch pasquote:Op zondag 16 juni 2024 21:31 schreef Ama het volgende:
Gelukkig is het alweer ietsjes eerder donker savonds.
quote:Op zondag 16 juni 2024 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee niet het weer. wel het kattenplaatje![]()
Iets eerder vind ik fijn. Hoeft niet vroeg donker te zijn hoor.quote:
Nederland wordt geen Europees kampioen. Prima eerste helft verder maar er mist nog wel wat.quote:
quote:
Wat een timingquote:
Daar ging ik vooraf sowieso al niet van uit.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Nederland wordt geen Europees kampioen. Prima eerste helft verder maar er mist nog wel wat.
Ik ook niet. Maar het land begon wel erg euforisch te worden laatste dagen. Dat is nu wel wat gekoesterd denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ging ik vooraf sowieso al niet van uit.
Dat hebben we altijd toch. In dat opzicht doen we niet onder voor de Engelsen.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het land begon wel erg euforisch te worden laatste dagen. Dat is nu wel wat gekoesterd denk ik.
Ja, maar dan een beetje onvriendelijkquote:
zo ziet het er inderdaad ook wel uit zoals je hem vast houdtquote:Op zondag 16 juni 2024 21:43 schreef Ama het volgende:
Ratten zijn niet zo goed in stil blijven liggen voor een foto.
Oh ja, kwam ik nog ophalenquote:Op zondag 16 juni 2024 21:41 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik dierenarts maar af bel. Er is echt niks meer te zien nu.Bijzonder.
[ link | afbeelding ]
Klopt maar deed hem geen pijn hoor.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo ziet het er inderdaad ook wel uit zoals je hem vast houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |