En nog kan ie er niks van. Nee daar heb je wat aan.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij blijft iedere training drie uur langer om vrije trappen te schieten en scheldt jonge spelers uit die naar huis gaan
Voorbeeldprof
Vrijwillig overwerken. Bijzonder.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij blijft iedere training drie uur langer om vrije trappen te schieten en scheldt jonge spelers uit die naar huis gaan
Voorbeeldprof
Ja, ze doen nog niet veel met die regel.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:40 schreef Jane het volgende:
Dacht dat alleen de aanvoerders tegen de scheids mochten praten?
Geen idee wat Wijnaldum met deze wedstrijd te maken heeft maar jaquote:Op zondag 16 juni 2024 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan Wijnaldum
Wat een domme vent is dat
En dat wij dan gaan vragen wat daar precies leuk aan zou hebben kunnen zijn geweest hmm?quote:Op zondag 16 juni 2024 21:41 schreef Xylos het volgende:
Off topic maar de namen van Servië doen me denken aan de leukste voetbalnaam ooit.
Berezutski (berezoetski)
Nou en? Vanmiddag had ik ook geen idee wat hij met de wedstrijd te maken had.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee wat Wijnaldum met deze wedstrijd te maken heeft maar ja
Neuh hoor, spreekt voor zichquote:Op zondag 16 juni 2024 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat wij dan gaan vragen wat daar precies leuk aan zou hebben kunnen zijn geweest hmm?
Verkapte Russische propaganda postquote:Op zondag 16 juni 2024 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat wij dan gaan vragen wat daar precies leuk aan zou hebben kunnen zijn geweest hmm?
quote:
XYLOS, WORD JIJ BETAALD DOOR POETINquote:
Helaasquote:Op zondag 16 juni 2024 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
XYLOS, WORD JIJ BETAALD DOOR POETIN
@Haags zou willen dat hij deze 8,5/10 grap zelf bedacht had.quote:
Al besprokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |