Ja dit Roemenië is totaal nutteloos op dit toernooi dus wat dat betreft jammerquote:
Leuke voorzet, maar deze laat ik lopenquote:Op maandag 17 juni 2024 15:30 schreef fetX het volgende:
De verdediging van Oekraïne laat het afweten.
Frimpong voordeel van de twijfelquote:Op maandag 17 juni 2024 15:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Koopmeiners is er toch niet bij?
Frimpong, mwah, voordeel van de twijfel.
Rendacquote:Op maandag 17 juni 2024 15:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Welja, doe mij maar wat cyaankali.
Deed het leuk tegen Ijslandquote:Op maandag 17 juni 2024 15:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Frimpong, mwah, voordeel van de twijfel.
IJslandquote:Op maandag 17 juni 2024 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed het leuk tegen Ijsland
Net als Veerman.
Wellicht moeten we gaan bijspringen met wapens.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:30 schreef fetX het volgende:
De verdediging van Oekraïne laat het afweten.
Nederland heeft best wat ouwe meuk waar ze wel vanaf kunnen ja, ik noem een Wijnaldum.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht moeten we gaan bijspringen met wapens.
Hagi, Popescuquote:Op maandag 17 juni 2024 15:35 schreef TheVulture het volgende:
Roemenie op het WK van 1994 blijft een van de leukste toernooiploegen die ik heb gezien
Die zijn we al kwijt aan het altijd verwelkomende Saudi-Arabië.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nederland heeft best wat ouwe meuk waar ze wel vanaf kunnen ja, ik noem een Wijnaldum.
Je bent altijd welkom in DRT over een aantal weken voor een serieus geschreven openingspost.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar ik respecteer je beslissing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |