Pak een biertje gastquote:Op zondag 16 juni 2024 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat iemand het compleet achterlijk vindt dat je Ten Hag lager inschat dan iemand die niets ziet ben je nog niet narcistisch hoor.
*vindtquote:Op zondag 16 juni 2024 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat zei die gozer van Rundfunk toch? Dat een coach zoiets vind vind ik wat anders, maar als supporter niet echt een speler om fan van te zijn vind ik
Het morele kompas van Ten Hag is niet helemaal in orde (mild understatement), maar ik vind het, hoe zeg ik het juist, wat lastig om mensen puur en alleen op hun mediateksten en verschijningen af te rekenen.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen is wel een rare take voor een rechtsstaat ja. Zijn mening over Overmars is debiel.
Wat een onzin. Gewoon een pure winnaar, net als Luuk de Jong en daar zijn we ook fan van, terwijl fans van andere clubs hem irritant vinden.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat zei die gozer van Rundfunk toch? Dat een coach zoiets vind vind ik wat anders, maar als supporter niet echt een speler om fan van te zijn vind ik
Akkoordquote:Op zondag 16 juni 2024 20:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het morele kompas van Ten Hag is niet helemaal in orde (mild understatement), maar ik vind het, hoe zeg ik het juist, wat lastig om mensen puur en alleen op hun mediateksten en verschijningen af te rekenen.
Ik vind alle onderwerpen eigenlijk wel leuk, maar helaas is er niet meer tijd.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Al aan het begin van de show legde hij uit hoe Servië Engeland kan pakken, maar door de formatjes en duizenden onderwerpen van Sjoerd, is dat alweer weggedrukt.
Het komt er ook vaak wat onhandiger uit dan de bedoeling is denk ik. Maar daar kijken de mensuh die alles dom wegjuichen want Feyenoord toch niet naar.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het morele kompas van Ten Hag is niet helemaal in orde (mild understatement), maar ik vind het, hoe zeg ik het juist, wat lastig om mensen puur en alleen op hun mediateksten en verschijningen af te rekenen.
Hij schuift aan als analist. En dan laat hij keer op keer zien dat hij géén flauw idee heeft hoe de ploegen spelen. Doe je dan wel goed je werk of niet?quote:Op zondag 16 juni 2024 20:52 schreef Xylos het volgende:
Marco is gewoon een legendarische voetballer en ik luister graag naar hem.
Alsof je alleen maar een mening mag hebben als je alles kijkt
Ik vind de Jong echt veel minder erg dan Tadic.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Gewoon een pure winnaar, net als Luuk de Jong en daar zijn we ook fan van, terwijl fans van andere clubs hem irritant vinden.
Boeiend, we gaan voetbal kijkenquote:Op zondag 16 juni 2024 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij schuift aan als analist. En dan laat hij keer op keer zien dat hij géén flauw idee heeft hoe de ploegen spelen. Doe je dan wel goed je werk of niet?
Hij wordt ook steeds raarder, hij snapt gewoon hoe het spelletje werkt dus ik vind het extra vermoeiend dat hij zich totaal niet voorbereid en maar onzin gaat verkondigen. Of van die Pietje-takes.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij schuift aan als analist. En dan laat hij keer op keer zien dat hij géén flauw idee heeft hoe de ploegen spelen. Doe je dan wel goed je werk of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |