Nummer 30 en 35 bestaan niet?quote:Op maandag 15 juli 2024 11:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ze zullen flink aan de bak moeten volgend jaar: https://www.procyclingstats.com/rankings/me/ranking-2023-2025.
Te beginnen met Nicolas Vinokourov.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik voorzie een glorieuze transfer voor Chingchong Lyu. Laat ze ook maar een hele bak van die halfgare Kazakken lozen .
Nee.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Te beginnen met Nicolas Vinokourov.
Die Belg?quote:Op maandag 15 juli 2024 14:53 schreef H.Vviv het volgende:
Wie is de nieuwe commentator bij Eurosport in de Tour de l'Ain
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef ijs_beer het volgende:
Over Lammertink en leven met hersenletsel.
[ x ]
Dat zijn continentale teams. De teams van Kudus en die van Adne van Engelen.quote:Op maandag 15 juli 2024 12:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Nummer 30 en 35 bestaan niet?
(of zijn dat continentale teams)
Interessant genoeg was hij niet de enige die de Giro, Tour en Surhuisterveen ooit won in één jaar. De Piraat ging hem voor.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kannibaal Tadej wint solo in Surhuisterveen!
Je verwacht het niet!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kannibaal Tadej wint solo in Surhuisterveen!
quote:Primoz Roglic blijkt in de Tour de France een ruggenwervelfractuur in zijn onderrug te hebben opgelopen, zo maakte de Sloveen van Red Bull-Bora-hansgrohe bekend via Instagram. Wat dit betekent voor deelname aan de Vuelta a España, die op 17 augustus start, is nog onduidelijk.
De 34-jarige Roglic is met drie eindzeges nog één zege verwijderd van recordhouder Roberto Heras, die in 2000, 2003, 2004 en 2005 de Vuelta won.
"Afgelopen week ben ik begonnen met de revalidatie in het Athlete Performance Center, waar ze de beste zorg verlenen", zei Roglic. "Ik stap nu langzaam weer op de fiets, neem de tijd om te herstellen en zie wel waar dit ons brengt."
In Emmen ook een keer volgens mij Basso die McEwen genadeloos uit het wiel sprintte. Ach. De sfeer is leuk altijd en geinig om de renners (die vaak nog veel kleiner en dunner zijn in het echt) van dichtbij te zienquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel jammer dat we Pogi niet Philipsen er uit hebben zien sprinten.
Ik heb Laurens ten Dam zelfs een keer een sprint zien winnen.
quote:
Er is geen moment geweest dat Pogacar niet aan het winnen was, dus ook geen turning point. Verder was Ayuso voor de bergen eigenlijk al afgestapt.quote:
Echt nog nooit gezienquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe Sjimmie zich liet ringeloren.
Dat kon echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |