https://www.nu.nl/binnenl(...)mars-in-hamburg.htmlquote:Een man met een hakbijl is zondagmiddag door de politie in Hamburg neergeschoten. Hij probeerde de politie aan te vallen. Dat melden Duitse media. Het is zondag druk in Hamburg vanwege de EK-wedstrijd tussen Nederland en Polen.
Volgens het Duitse Bild gebeurde het incident rond 12.30 uur in de buurt van de Silbersackstrasse in Hamburg. Op dat moment was er een Nederlandse fanmars gaande in de stad, voorafgaand aan de voetbalwedstrijd.
De man zou met een hakbijl hebben geprobeerd de politie aan te vallen. De agenten zouden eerst pepperspray hebben gebruikt tegen de man en vervolgens op hem hebben geschoten. De man is gewond en wordt momenteel behandeld, meldt de politie op X.
Op filmpjes op sociale media is te zien dat Nederlandse supporters gerust worden gesteld door aanwezige Nederlandse agenten.
Strafschoten ipv strafschoppenquote:Op zondag 16 juni 2024 13:10 schreef heywoodu het volgende:
Aan die 56 schoten te horen gok ik dat hij de wedstrijd wel gaat missen, zeg maar.
Die man kijkt er niet van op. Wilde stad dat Hamburg.quote:
Gewoon een oude mijnwerker, die rechtstreeks uit de mijn de kroeg in is gegaan dusquote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef Stupidisco het volgende:
Volgens de NOS:
Politie overmeestert man met pikhouweel in Hamburg
De Duitse politie meldt dat er in Hamburg een man met een pikhouweel, een soort bijl, is overmeesterd. De man verliet een horecagelegenheid en werd daarna in zijn been geschoten door de politie. Het gaat naar verluidt niet om een terreurdaad. Ook zijn er geen aanwijzingen dat de actie met het EK te maken heeft.
Hamburgers zijn nogal laconiek ingesteld, die maken zich niet zo snel druk.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die man kijkt er niet van op. Wilde stad dat Hamburg.
Tja, waar gehakt wordt vallen spaandersquote:Op zondag 16 juni 2024 13:22 schreef nostra het volgende:
Toch vrij inefficiënt lijkt me, zo'n hakbijl. Matige uitvoering.
Dus hij kwam met een pikhouweel het café uit?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef Stupidisco het volgende:
Volgens de NOS:
Politie overmeestert man met pikhouweel in Hamburg
De Duitse politie meldt dat er in Hamburg een man met een pikhouweel, een soort bijl, is overmeesterd. De man verliet een horecagelegenheid en werd daarna in zijn been geschoten door de politie. Het gaat naar verluidt niet om een terreurdaad. Ook zijn er geen aanwijzingen dat de actie met het EK te maken heeft.
In Amerika was hij al 7 keer de pijp uit gegaan.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:19 schreef Aberkullie het volgende:
In zijn been geschoten, ja dan ga je voor de bijl
Ze hebben geprobeerd te de-escaleren o.a. met pepperspray.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:23 schreef Hatseflats22 het volgende:
99,9 procent van de dagen zal er nog iets aan de-escaleren gedaan worden.
Vandaag is het alleen Rijkaard tegen Völler.
Het overkomt de beste wel eens.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dus hij kwam met een pikhouweel het café uit?
In een kroeg weten mensen 'm doorgaans goed te rakenquote:
Kogelbiefstuk 😱quote:Op zondag 16 juni 2024 13:29 schreef Hyperdude het volgende:
Vlak bij Schweinske.
Hopelijk geen schnitzels gewond.
In duitsland is het altijd duister.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat raar, het is donker daar op de foto.
En hij is nu al dood?
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:34 schreef maan_man het volgende:
Van 100.000 Schotten naar 6 schoten. Het kan verkeren dit EK.
Zolang het geen schot voor open doel isquote:Op zondag 16 juni 2024 13:34 schreef maan_man het volgende:
Van 100.000 Schotten naar 6 schoten. Het kan verkeren dit EK.
Messen zijn verbodenquote:Op zondag 16 juni 2024 13:22 schreef nostra het volgende:
Wat een minuscule bijl/pikhouweelquote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 13:44 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Daar ga je het oranje legioen niet mee stoppen.
Niets dan goeds over dode mongolen s.v.p.quote:
Gelukkig hadden ze nog Gegenwind Kugeln.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:01 schreef Rodgrod het volgende:
Die pepperspray waait terug naar de agenten zelf
Doorgaans alleen geschikt om hout mee te hakken.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:22 schreef nostra het volgende:
Een pikhouweel?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:11 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Doorgaans alleen geschikt om hout mee te hakken.
Las net dat Henk Krol zijn apparaat kwijt is.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2024 14:29 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder een "slate hammer" om dakleien te bewerken.
En schedels 😱quote:Op zondag 16 juni 2024 14:29 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder een "slate hammer" om dakleien te bewerken.
Alleen in het been geschoten toch?quote:Op zondag 16 juni 2024 13:50 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Niets dan goeds over dode mongolen s.v.p.
Of een man met piercings, dus met een houweelpik, en een dyslectische agent.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon een oude mijnwerker, die rechtstreeks uit de mijn de kroeg in is gegaan dus
Ziet er weer redelijk chaotisch uit. Krijgen die agenten geen schietles?quote:
?quote:Op zondag 16 juni 2024 14:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ziet er weer redelijk chaotisch uit. Krijgen die agenten geen schietles?
Vrij recent een demonstratie ervan gezien op BBC (in één van hun vele programma's over antiek).quote:Op zondag 16 juni 2024 14:40 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron
Inderdaad. Dat heb je snel opgemerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |