echte GT7 veteranen dusquote:Op zondag 16 juni 2024 11:30 schreef heywoodu het volgende:
Alle Cadillacs: problemen gehad en/of uitgevallen
Alle Ferrari's: problemen of domme keuzes en straffen gehad
Alle Porsches: problemen of domme keuzes en straffen gehad
Beide Peugeots: flinke fouten gemaakt
Beide Lamborghini's: in de problemen geweest
Beide BMW's en Alpine's: uitgevallen, problemen, etc
De IF: geen enkel moment een issue gezien, gewoon keurig z'n rondjes gereden
Zullen sowieso niet geklasseerd worden begreep ik al.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:34 schreef heywoodu het volgende:
149 ronden, dan heb je dus echt minstens 9 uur binnen gestaan, maar vermoedelijk nog wel langer. Dan vind ik 'we hebben de race uitgereden' wel echt heel erg dubieus ook
Ik kan ook een 24-uurs wielerwedstrijd uitrijden door 20 uur pauze te houden.
De regel is vooral op de racelijn blijven, zodat de snellere auto daarop kan anticiperen en er links of rechts voorbij gaan.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:37 schreef Xylos het volgende:
Vreemd dat er geen regel is voor langzamere wagens om verplicht links of rechts te gaan rijden voor een snellere wagen.
Heb jij uiteindelijk de hele nacht gekeken?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lekke band, maar toch op een gunstige plek
Oké, maar het is af en toe toch flink gokken voor de snellere wagens en gaat dan maar net goed.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De regel is vooral op de racelijn blijven, zodat de snellere auto daarop kan anticiperen en er links of rechts voorbij gaan.
neequote:Op zondag 16 juni 2024 11:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb jij uiteindelijk de hele nacht gekeken?
Denk ik wel idd.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, maar is dit vanwege de McLaren?
Nee, toen konden we bijna onbeperkt genieten van de safety car. Was echt superleuk.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben ze snachts ook elk half uur reclameblokken van tien minuten eigenlijk?
Gelukkig wel. Ik dacht de McLaren alweer door was, dus snapte de FCY niet helemaal. Snel weer kijken hoe Buemi Fuoco gaat slopenquote:
Was echt mooi. Alleen maar regen, safety car en goed commentaar van Milan Dontjequote:Op zondag 16 juni 2024 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben ze snachts ook elk half uur reclameblokken van tien minuten eigenlijk?
Nee, Ferrari is leuk wou je zeggen?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:52 schreef Zorro het volgende:
Allemaal mooi en aardig, maar we gaan nu er eindelijk weer concurrentie is toch niet gewoon weer een Toyota overwinninjg krijgen he?
Mom, even herhaling van dit spektakel kijkenquote:Op zondag 16 juni 2024 11:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, toen konden we bijna onbeperkt genieten van de safety car. Was echt superleuk.
Fuck, ik zat op 19.183, welke heb ik gemist dan?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
19.184 inhaalacties. Voor de meeschrijvers thuis.
Buemi - Shwartzman denk ikquote:Op zondag 16 juni 2024 11:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Fuck, ik zat op 19.183, welke heb ik gemist dan?
Nou ik niet. Die reed die BMW aan flarden toch?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:55 schreef Xylos het volgende:
Ik gun het vooral kubica, dus ja dan maar Ferrari
Daar zijn de meningen over verdeeld, maar hij heeft er 30s straf voor gekregenquote:Op zondag 16 juni 2024 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet. Die reed die BMW aan flarden toch?
Moest ook een beetje uitwijken voor een langzame wagen toch?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bij dit soort straffen zeg je dus eigenlijk "Ja prima doe nog maar een paar keer"quote:Op zondag 16 juni 2024 11:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, maar hij heeft er 30s straf voor gekregen
best wel duidelijke afwijking van lijn na de overtakequote:Op zondag 16 juni 2024 11:59 schreef Xylos het volgende:
[..]
Moest ook een beetje uitwijken voor een langzame wagen toch?
Anders was dat vast niet gebeurt.
Over op het fruit!quote:
Ik blijf het een lastige vindenquote:Op zondag 16 juni 2024 12:03 schreef M90 het volgende:
[..]
best wel duidelijke afwijking van lijn na de overtake
[ x ]
staat onder stroom (spanning) blijkbaar?quote:
Nou, alsjeblieft.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auto's worden niet beter gedurende de wedstrijd en de baantemperatuur is nu ook een stuk lager.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Die topsnelheden zijn al sinds gistermiddag zes uur hetzelfde
Nee dat blijktquote:Op zondag 16 juni 2024 12:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Auto's worden niet beter gedurende de wedstrijd.
De tank wordt af en toe bijgevuld.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Die topsnelheden zijn al sinds gistermiddag zes uur hetzelfde
Knap, zo met overal verkeer.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
Palou met een 3.28,938 nieuwe snelste ronde van de race
quote:Op zondag 16 juni 2024 12:21 schreef heywoodu het volgende:
"De laatste wereldkampioen F1 die in Le Mans won was Alonso, ik meen in 2006."
Uh, Alonso debuteerde in 2018, maar dat geheel terzijde.
Eindelijk happy hour!quote:
Stop & go dacht ik.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:26 schreef Metalfreak het volgende:
Wat is er eigenlijk nog gebeurd met die #83 auto na die crash gisteravond?
Stop & go van 30 secondenquote:Op zondag 16 juni 2024 12:26 schreef Metalfreak het volgende:
Wat is er eigenlijk nog gebeurd met die #83 auto na die crash gisteravond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |