Denk ik wel idd.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, maar is dit vanwege de McLaren?
Nee, toen konden we bijna onbeperkt genieten van de safety car. Was echt superleuk.quote:Op zondag 16 juni 2024 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben ze snachts ook elk half uur reclameblokken van tien minuten eigenlijk?
Gelukkig wel. Ik dacht de McLaren alweer door was, dus snapte de FCY niet helemaal. Snel weer kijken hoe Buemi Fuoco gaat slopenquote:
Was echt mooi. Alleen maar regen, safety car en goed commentaar van Milan Dontjequote:Op zondag 16 juni 2024 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben ze snachts ook elk half uur reclameblokken van tien minuten eigenlijk?
Nee, Ferrari is leuk wou je zeggen?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:52 schreef Zorro het volgende:
Allemaal mooi en aardig, maar we gaan nu er eindelijk weer concurrentie is toch niet gewoon weer een Toyota overwinninjg krijgen he?
Mom, even herhaling van dit spektakel kijkenquote:Op zondag 16 juni 2024 11:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, toen konden we bijna onbeperkt genieten van de safety car. Was echt superleuk.
Fuck, ik zat op 19.183, welke heb ik gemist dan?quote:Op zondag 16 juni 2024 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
19.184 inhaalacties. Voor de meeschrijvers thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |