Januari een keer 5/6 dagen. Extreem droog toenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook dacht, we hebben volgens mij serieus nog geen droge week in 2024 gehad.
Ja! Het is echt spetterend weer hierquote:Op maandag 17 juni 2024 23:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kom donderdag terug van drie weken 30 graden in Italie. Hoe is het weer in NL? Iets gemist?
Morgen en donderdag lijken gewoon prima dagen te worden met oplopende temperaturen en meer zon, dus je negativiteit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:02 schreef INViCTuS het volgende:
Gister was natuurlijk weer 1 goede en mooie dag, dus volgen er weer een paar sneue, trieste en kansloze dagen. Man man man
Na regen komt zonneschijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Morgen en donderdag lijken gewoon prima dagen te worden met oplopende temperaturen en meer zon, dus je negativiteit slaat nergens op.
Mensen willen gewoon zomer. Een enkele dag hier en daar dat het eens niet treurnis is gaat daar echt niets aan veranderen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Morgen en donderdag lijken gewoon prima dagen te worden met oplopende temperaturen en meer zon, dus je negativiteit slaat nergens op.
Dat is wat anders dan zeggen dat het de komende dagen weer kommer en kwel wordt, want dat is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon zomer. Een enkele dag hier en daar dat het eens niet treurnis is gaat daar echt niets aan veranderen.
Die uitspraak is feitelijk correct, de beste vorm van correct.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan zeggen dat het de komende dagen weer kommer en kwel wordt, want dat is gewoon niet waar.
Het is al vanaf vorig jaar oktober brol, er is alle reden negatief te zijn. Zeker op dit soort dagenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Boeiend, als de neerslag maar weg blijft.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:31 schreef GarlandBriggs het volgende:
En de warmte verdwijnt weer langzaam uit de pluim...ik weet niet wie of wat het doet maar het is onvoorstelbaar wreed
Eem beetje zon maakt nog niet gelijk zomer. Ik bedoel meer dat dagen zoals vandaag gewoon al veel en veel te vaak zijn voorgekomenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Na regen komt zonneschijn.
Alleen zien sommigen dat niet (of willen het niet zien).
Ik heb het over morgen en donderdag.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is al vanaf vorig jaar oktober brol, er is alle reden negatief te zijn. Zeker op dit soort dagen
Zolang het niet regent, ben ik al blij.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:31 schreef GarlandBriggs het volgende:
En de warmte verdwijnt weer langzaam uit de pluim...ik weet niet wie of wat het doet maar het is onvoorstelbaar wreed
Gebeurd elke keer. Volgende week 27 graden en zon, reken er maar niet op. Al weken wordt dat aangegeven in de voorspellingen van de weerapps, om 5 dagen vantevoren helemaal in te kakken.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:31 schreef GarlandBriggs het volgende:
We zijn de laatste jaren veel te veel verwend.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Eem beetje zon maakt nog niet gelijk zomer. Ik bedoel meer dat dagen zoals vandaag gewoon al veel en veel te vaak zijn voorgekomen
Wat een held die dat doetquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:31 schreef GarlandBriggs het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |