Voor mijn werk verkoop ik online onder de ontvochtigers. Die dingen vliegen de winkel uit nuquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:06 schreef Xenorium het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)type%3A%20Picture%5D
Krijg je van al dat vocht. Woningbouw moet hier denk een speerpunt van gaan maken, al die sociale woningen zijn natuurlijk niet bestand tegen al dat vocht sinds september vorig jaar en sommige tuinen staan door verkeerde aanleg ook constant onder water en ook bij veel huizen staan de kruipruimtes en kelders vol..
Daar is werk aan de winkel.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Soort bui: wolkbreuk
Geschiedkundige: "lichte regen"
Haha neequote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
Soort bui: wolkbreuk
Geschiedkundige: "lichte regen"
Volgens mij regent het daar nu toch tering hard? Zo'n beetje heel Limburg is op de radar donkerblauw tot roodquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, wel erg weinig tot nu. Maar zie een mooie bui op de radar die me waarschijnlijk ook gaat treffen. Het broodnodige water voor de plantjes
Ik heb om 19.15 gekeken, ik meld me later vanavond weer met de neerslag. Regent nu gewoon, niet hard of zacht. Je gaat er voor je plezier niet in staan, maar ben nu net 150m moeten lopen en dan ben ik echt niet heel nat.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij regent het daar nu toch tering hard? Zo'n beetje heel Limburg is op de radar donkerblauw tot rood
Vaak ook te maken met verkeerde/gebrek aan ventilatie die schimmelvorming. Hier in het dorp zijn veel problemen met schoorstenen, kelders/kruipruimtes op de wat lager gelegen delen wel, rest niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:06 schreef Xenorium het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)type%3A%20Picture%5D
Krijg je van al dat vocht. Woningbouw moet hier denk een speerpunt van gaan maken, al die sociale woningen zijn natuurlijk niet bestand tegen al dat vocht sinds september vorig jaar en sommige tuinen staan door verkeerde aanleg ook constant onder water en ook bij veel huizen staan de kruipruimtes en kelders vol..
Daar is werk aan de winkel.
Prachtig seizoen, maar dan wel met de verkleurde en valkende blaadjes, de paddenstoelen en dieren die hun wintervoorraad aan het aanleggen zijn. Zo is er niks aanquote:
Dat verkleuren is eigenlijk ook maar heel kort. Zodra het kaal is, dan is er eigenlijk weinig meer aan. Sowieso duurt de herfst hier gemiddeld een halfjaar en in de buurt van verzetten tijd is het voornamelijk grijze treurnis ohne ende tot half maart. Zo boeiend is de herfst de afgelopen jaren hier niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Prachtig seizoen, maar dan wel met de verkleurde en valkende blaadjes, de paddenstoelen en dieren die hun wintervoorraad aan het aanleggen zijn. Zo is er niks aan
Herfst in de bergen is goddelijk. Eigenlijk bijna alles wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat verkleuren is eigenlijk ook maar heel kort. Zodra het kaal is, dan is er eigenlijk weinig meer aan. Sowieso duurt de herfst hier gemiddeld een halfjaar en in de buurt van verzetten tijd is het voornamelijk grijze treurnis ohne ende tot half maart. Zo boeiend is de herfst de afgelopen jaren hier niet.
In de bergen is dat mooier, vind ik. Hele bossen met bijvoorbeeld lariksen waar je zo op kan kijken
Als de stamvader van de reeks terugkeert, moet het wel serieus zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Supercel onderweg naar Leipzig, lijkt daar net voor 21:00u aan te komen.
Benieuwd of de wedstrijd er last van krijgt.
zie ook:
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als de stamvader van de reeks terugkeert, moet het wel serieus zijn
Hier zo weer een bende water. Die rode pit op de radar komt er zo aanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tussen 19.15 en 20.15 heeft het 2.8 mm geregend.
Nu is het net even droog geworden.
ooit wil ik daar een (2e) huis. In de bergen is zelfs dit weer een stuk mooier en boeiender. Helemaal als het eind van het front nadert. Van die wolken flarden om de bergen heen of als het openbreekt. ?.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Herfst in de bergen is goddelijk. Eigenlijk bijna alles wel.
Krijg alweer zin om te gaan.
De framerate van de lucht is niet hetzelfde als de grondquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:54 schreef Oom_Agent het volgende:
Er hangt een ufo boven Leipzig. De fanzone wordt nu ontruimd.
https://www.l.de/wir-fuer-leipzig/leipziger-leben/webcam/
Met veel neerslag.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Supercel onderweg naar Leipzig, lijkt daar net voor 21:00u aan te komen.
Benieuwd of de wedstrijd er last van krijgt.
zie ook:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |