SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
En zijn de donuts en zoenen ook al op?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:57 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag een dagje te vroeg oranje nachos gegeten. En ik heb ook al oranje zoenen en donuts in huis gehad. Ik val altijd volledig voor de commercie rondom een EK of WK.
Ja, die had ik vorige week al gekocht.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
En zijn de donuts en zoenen ook al op?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds minder heb met het hele circus. En dat staat ook niet los van de astronomische salarissen die voetballers opstrijken, met de bijbehorende sterallures.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:57 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag een dagje te vroeg oranje nachos gegeten. En ik heb ook al oranje zoenen en donuts in huis gehad. Ik val altijd volledig voor de commercie rondom een EK of WK.
Ik heb nog niets oranje's gekocht.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die had ik vorige week al gekocht.
Ja, ik heb met het voetbal zelf ook eigenlijk best weinig.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds minder heb met het hele circus. En dat staat ook niet los van de astronomische salarissen die voetballers opstrijken, met de bijbehorende sterallures.
Ik ga morgenmiddag gewoon nieuwe muziek luisteren en volg die wedstrijd wel met een half oog.
Dat is ook allesbehalve een pretje.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:02 schreef brother52 het volgende:
Ik had niet door dat ik hem dicht gooide. Nog een beetje last van een carlag geloof ik (eergisteren een rit van zo’n 19 uur gehad)
Dat geloof ik gelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zijn best veel nummers waar eerst uitvoerig aan is geschaafd voordat ze écht stonden. Zoek de aller-oudste demo van Take On Me maar eens op.
Ik ook hoor. Maar vind het altijd zo opvallend dat er vroeger veel vaker gewoon mooi en zorgvuldig gezongen werd.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat doen ze zeker goed. Ik vind het een mooi nummer.
[ afbeelding ]
Waar gaat het precies mis, bij de boodschappen al dusquote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:57 schreef livelink het volgende:
Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:02 schreef brother52 het volgende:
Ik had niet door dat ik hem dicht gooide. Nog een beetje last van een carlag geloof ik (eergisteren een rit van zo’n 19 uur gehad)
Ik hou wel van de saamhorigheid dat bij zo'n evenement hoort. En daar horen bij mij de oranje dingen dan wel een beetje bij. Verder dan dit gaat het niet hoor...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Waar gaat het precies mis, bij de boodschappen al dus
Morgen bitterballen? Met oranje saus natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou wel van de saamhorigheid dat bij zo'n evenement hoort. En daar horen bij mij de oranje dingen dan wel een beetje bij. Verder dan dit gaat het niet hoor...
Dat is een behoorlijke ritquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:02 schreef brother52 het volgende:
We hebben de files konen ontwijken, dat maakt het al een stuk prettiger.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook allesbehalve een pretje.
Zwedenquote:
Ik maak zelf muziek. En nu wil ik zeker niet doen alsof ik op een hoog niveau actief ben, maar ik weet wel een paar dingen en heb ook ervaring: sommige nummers maak je zo ineens en staan gelijk als een huis, aan andere nummers moet je herhaaldelijk schaven. Zo komt er op ons album een nummer waarvan het couplet vroeger het refrein was en waarbij het refrein uit een ander, weggegooid nummer is gebruikt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk.
Maar bij ABBA was het gevaar denk ik dat de muziek te perfect werd en de spontaniteit eruit geknepen. Daar moest ABBA wel voor waken, maar ze waren zich daarvan bewust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |