Jazekerquote:

Even shinen op de internationale stream/uitzending. Maar inderdaad, dat was...opvallend.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Belachelijk dat hij daar ging staan.

Back to the commentators!quote:

Voetbal is de reden dat de start/finish jaren gelden verplaatst is van 15.00u naar 16.00u.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:32 schreef Nattekat het volgende:
Oh verdomme, dat voetbal valt samen met de ontknoping. Wat is dat nou weer voor matige planning?

Genoeg tijd voor Toyota....quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het laatste kwartier valt samen met de rust dus alleen de eerste helft is het een uitdaging

Nochtans kon "Cairoli" aardig uit de voeten offroad.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nog een keer??
Oh die andere
Cairoli 2 keer eraf

Volgens mij zelfde lengte ongeveer wel, alleen lopen er verschillende ritmes door elkaar vanwege die fuckup rond de regen drie uur geledenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:42 schreef Faraday01 het volgende:
Is er al een verschil in brandstof verbruik zichtbaar of alle hypercars zelfde lengte van een stint?

Volgend jaar Herlings erin, 24 uur offroad racenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nochtans kon "Cairoli" aardig uit de voeten offroad.

Does not computequote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voetbal is de reden dat de start/finish jaren gelden verplaatst is van 15.00u naar 16.00u.

Too late back to the zaal enjoyment y'all!quote:

De regen heb ik meegekregenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij zelfde lengte ongeveer wel, alleen lopen er verschillende ritmes door elkaar vanwege die fuckup rond de regen drie uur geleden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |