Dat was die ferrari die 2 uur geleden al in de muur stond toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:05 schreef M90 het volgende:
#54 eerste retirement voor iedereen met markers of doom
Ojaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:05 schreef M90 het volgende:
#54 eerste retirement voor iedereen met markers of doom
jepquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was die ferrari die 2 uur geleden al in de muur stond toch?
Die gaat nogal op en neer ja. Denk problemen met de transponder.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:06 schreef Faraday01 het volgende:
Toyota #8 probleem of iets met de tracking?
Nu is hij op jacht naar de LMP2 van Catsburg. Zit er meer dan een ronde achterquote:
Lukt hem vast welquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu is hij op jacht naar de LMP2 van Catsburg. Zit er meer dan een ronde achter
Positie overall heeft Frijns (P37) net echt Rossi (P38) ingehaald.. Maar een LMP2 is dan ook sneller dan een GT3..quote:
Maar wel bijna de snelste rondes van iedereen hoor ik netquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
Renger rijdt bijna op een ronde achterstand
Ik doe een rondje meequote:
Goed teken, betekent dat de topklasse spannend isquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Permanent elke wisseling van de hypercars in beeld. Geen ideee wat er in LMP2 of LMGT3 gebeurt
Ah, ze lezen meequote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Permanent elke wisseling van de hypercars in beeld. Geen ideee wat er in LMP2 of LMGT3 gebeurt
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Om bij pech een kruis op je motorkap te zetten?
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:24 schreef heywoodu het volgende:
In de live timing zou ook wel mogen staan hoeveel ronden het is sinds de laatste stop van een auto.
daarmee had ik de laatste 5 jaar vijf kruisjes op het dashboard kunnen zetten (vijf voorruiten kapot door steenslag)quote:
Bumperklever?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:24 schreef Sabata het volgende:
[..]
daarmee had ik de laatste 5 jaar vijf kruisjes op het dashboard kunnen zetten (vijf voorruiten kapot door steenslag)
Oh in die analysis staat het wel? Die oogt zo onoverzichtelijkquote:
Muah, het is bruikbaarquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh in die analysis staat het wel? Die oogt zo onoverzichtelijk
En bedanktquote:
Was een optie, afstand houden is goed voor voorruitenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:29 schreef Sabata het volgende:
[..]
En bedanktnee , ik haalde in twee gevallen een vrachtwagen in, eentje was op vakantie door een tegemoet komend landbouw voertuig. en bij de laatste twee heb ik geen idee de weg was helemaal leeg vķķr mij
Eens kijken hoe hun gouden coureur het gaat doen. Dat is toch wel hun grootste handicap nu.quote:
Toch Logan Sargeant verslagen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens kijken hoe hun gouden coureur het gaat doen. Dat is toch wel hun grootste handicap nu.
is eigenlijk de eerste keer dat ik de auto langer dan 1 seconde in beeld ziequote:
Het laatste kwartier valt samen met de rust dus alleen de eerste helft is het een uitdagingquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:32 schreef Nattekat het volgende:
Oh verdomme, dat voetbal valt samen met de ontknoping. Wat is dat nou weer voor matige planning?
Nou vooruit.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch Logan Sargeant verslagen.
https://en.wikipedia.org/wiki/2018_Formula_Renault_Eurocup
En nog een keer??quote:
ze hadden het er net over dat de Cadillacs de laatste uur steeds langzamer wordenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:28 schreef heywoodu het volgende:
De Cadillacs hebben nog geen problemen gehad toch, en liggen vooral ver achter door dat gekut met die pitstops rond de regen na anderhalf uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |