Je hebt Chrome eigenlijk wel echt alleen nodig om even de live timing van WEC te openen, verder doe je niks met Chrome, want Timing71 opent gewoon als een los programma.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jammer dat het alleen een chrome extensie is
Alleen de #54 staat op "ret", dat is de 1e. Geen idee waar "out" precies voor staat (staan er een aantal op out), maar niet voor de marker of doom iig.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Staat als out in de live timing, dus ik denk het wel.
Rechtsonder op het moertje klikken, dan kan je de kolommen veranderen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:53 schreef heywoodu het volgende:
@:Nattekat Kun je ook kolommen uit- en aanzetten? Aantal pitstops staat helemaal rechts en voor mij net buiten beeld, terwijl ik bijvoorbeeld niet al die beste sectortijden hoef te zien.
En filteren op klasse, zoals bij WEC's timing wel gewoon kan?
Ah, knopje Configure Columns gemist net, dank u. Niet filteren is wel wat matigjes.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rechtsonder op het moertje klikken, dan kan je de kolommen veranderen.
Filteren kan volgens mij niet.
Ik zie er nu maar 1 op out (en uitgegrijsd) staan, en dat is de #54.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alleen de #54 staat op "ret", dat is de 1e. Geen idee waar "out" precies voor staat (staan er een aantal op out), maar niet voor de marker of doom iig.
Out is pitstraat uit, lijkt mequote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alleen de #54 staat op "ret", dat is de 1e. Geen idee waar "out" precies voor staat (staan er een aantal op out), maar niet voor de marker of doom iig.
Dan kijken we op andere schermen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zie er nu maar 1 op out (en uitgegrijsd) staan, en dat is de #54.
Ik kijk op dezequote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan kijken we op andere schermen.
Ik heb de #50 op "out" staan, dat is dus de out-lap. De #54 op ret, en een paar op "in", als in de pitstraat...
Was een grapjuhquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met de weersvoorspelling van morgen kan er nog heel veel gebeuren, zeker met de toyota's.
Oeh, driver trackerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik kijk op deze
https://24h-lemans.tv/page/6655a2c4d9988d6eb74a8e17
Geen last van.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:03 schreef heywoodu het volgende:
Die delay in Timing71 is wel handig, maar de tijd loopt er wel íets harder dan op TV: delay tien minuten geleden gelijk gezet, nu loopt 'ie al twee seconden voor.
Bij mij werkt het echt perfect allemaalquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Leider: 49 rondjes
Nummer twee: 50 rondjes
Timing71 heeft nog wat kinderziektes.
Ja het werkt hier ook uitstekend verder hoor, maar dat was even een gek dingetje in de standquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij werkt het echt perfect allemaal
Ferrari Formule 1-team tactieken zoals in Maleisië waarbij ze op intermediates op een droge baan reden en bij de regen weer naar binnen konden omdat de banden er aan warenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Snel allemaal in blinde paniek naar binnen!
Die liep bij mij niet helemaal lekkerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik kijk op deze
https://24h-lemans.tv/page/6655a2c4d9988d6eb74a8e17
zit Xavi "We are checking" Marcos nu in het WEC team 🤕quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari Formule 1-team tactieken zoals in Maleisië waarbij ze op intermediates op een droge baan reden en bij de regen weer naar binnen konden omdat de banden er aan waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |