Altijd zo veel haat en woede uit diegene die projecteren. Alleen de smileys al bij je posts zeggen genoeg. Niet gek dat het programma #boos van een linkse man komt. #altijdboos.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:34 schreef ems. het volgende:
Elon is een slachtoffer van z'n zelf gecreerde echokamer. Triest om te zien hoe makkelijk hij en z'n volgers/simps te benvloeden zijn.
Voor de Democraten en hun adepten is allemaal tribalisme, de eigen politieke stam moet worden verdedigd en daarbij is men bereid om te draaien, liegen en gaslighten waar nodig.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nou ze creren wel zo'n hype omtrent Kamela dat in mijn optiek er wederom gefraudeerd zal worden met mail-in-ballots zonder handtekening verificatie, ballot harvesting, het kopen van stembiljetten van zwervers en junkies door de democraten.
Waarom zouden ze niet opnieuw kunnen frauderen? Er is vrijwel niets veranderd sinds de afgelopen verkiezingen die aantoonde dat het een bananen republiek is. Van het tellen tot het bijprinten van ballots. Alles maar alles stinkt aan de Amerikaanse verkiezingen.
Dat klopt, goed punt dit. Keuze voor VP zal veel invloed hebben. Als men slim is kiezen ze voor Shapiro, een gematigde Democraat uit de 'rust belt' die ook nog eens Joods is en daardoor Amerikaanse Joden zal aanspreken, waarmee er binnen Blauwe kringen toch de nodige frictie was ontstaan in reactie op de aanslagen van 7 oktober en de oorlog in Isral.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Republikeinen moeten vooral oppassen dat ze de Democraten makkelijk kunnen verslaan. Er zal veel afhangen van de VP keuze. Persoonlijk zou ik constant spotjes van Kamala Harris laten draaien waar ze zegt geld in te zamelen voor relschoppers of dat ze gratis gezondheidszorg wil regelen voor illegalen die vervolgens ook niet het land uitgezet hoeven te worden.
Dat zeurstemmetje, haar totale gebrek aan charisma en het gekakel als ze lacht zorgen er voor dat ze nog wel het nodige gaat inleveren.
Voor het benoemen van de realiteit? Dit lijkt mij stug. Juist de rare aversie jegens deze man vanuit progressief linkse kringen zou ik een resultaat willen noemen de narratieven over deze man die er binnen zulke kringen worden opgehoest.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:34 schreef ems. het volgende:
Elon is een slachtoffer van z'n zelf gecreerde echokamer. Triest om te zien hoe makkelijk hij en z'n volgers/simps te benvloeden zijn.
Die heb ik ooit als standaard ingesteld. Kwets ik je gevoelens ermee?quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Altijd zo veel haat en woede uit diegene die projecteren. Alleen de smileys al bij je posts zeggen genoeg. Niet gek dat het programma #boos van een linkse man komt. #altijdboos.
Integendeel. Elon is het schoolvoorbeeld van een echokamer.quote:Elon zit niet in een echokamer, diegene die hem haten zitten daarin. Pure projectie.
Ik begeef mij niet in die kringen maar ik ben dan ook niet zo makkelijk te benvloeden door social media zoals veel anderen hier wel hebbenquote:Op woensdag 24 juli 2024 12:48 schreef HowardRoark het volgende:
Voor het benoemen van de realiteit? Dit lijkt mij stug. Juist de rare aversie jegens deze man vanuit progressief linkse kringen zou ik een resultaat willen noemen de narratieven over deze man die er binnen zulke kringen worden opgehoest.
Ik noem het de media omdat veruit de meeste mediakanalen een duidelijke voorkeur hebben voor de democraten en er niet vies voor zijn om te dienen als de propaganda dienst voor diezelfde democraten.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:30 schreef ems. het volgende:
Je kan niet elk artikel wat je tegen staat "de media" noemen. De media prijst Trump net zo goed helemaal de hemel in, afhankelijk van welke media je consumeert.
Terwijl hij duidelijk een beetje een dommige oude man is die helemaal vast zit in het slachtoffercomplex. Tijd voor wat jong bloed, lijkt me.
Het is ook een gevaarlijke keuze, met de toestanden in Isral zijn veel progressieven van mening dat er een genocide plaats vind in Isral.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:48 schreef HowardRoark het volgende:
Dat klopt, goed punt dit. Keuze voor VP zal veel invloed hebben. Als men slim is kiezen ze voor Shapiro, een gematigde Democraat uit de 'rust belt' die ook nog eens Joods is en daardoor Amerikaanse Joden zal aanspreken, waarmee er binnen Blauwe kringen toch de nodige frictie was ontstaan in reactie op de aanslagen van 7 oktober en de oorlog in Isral.
Genoeg mediakanalen die juist helemaal vol zijn van de republikeinen hoor. Geen reden tot selectieve verontwaardiging. Zeker niet als je jezelf laat bedienen van social media.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik noem het de media omdat veruit de meeste mediakanalen een duidelijke voorkeur hebben voor de democraten en er niet vies voor zijn om te dienen als de propaganda dienst voor diezelfde democraten.
Mainstream? Die zijn er nauwelijks. Je hebt fox News en de rest zit op het internet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Genoeg mediakanalen die juist helemaal vol zijn van de republikeinen hoor. Geen reden tot selectieve verontwaardiging. Zeker niet als je jezelf laat bedienen van social media.
Internet is de mainstream juist. Die bereikt veel meer volk dan een lokaal nieuwszendertje per land. En die worden nog eens, zoals dit topic illustreert, extra benvloed door algoritmes.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mainstream? Die zijn er nauwelijks. Je hebt fox News en de rest zit op het internet.
Op dat punt zijn we nog niet, Facebook en ook Twitter hebben heel lang conservatieve kanalen benadeeld in hun algoritmes. Op Twitter is er dankzij Elon Musk een gelijk speelveld. Daar was helaas 44 miljard voor nodig om dat te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Internet is de mainstream juist. Die bereikt veel meer volk dan een lokaal nieuwszendertje per land. En die worden nog eens, zoals dit topic illustreert, extra benvloed door algoritmes.
Als je accuraat wilt zijn dan noem je social media mainstream media.
Daar heb je een punt, maar ik denk dat de Democraten dit blok van stemmers wel binnenboord willen houden. Er zijn namelijk ruim 7 miljoen Joden in de VS, waarvan slechts een heel klein deel Republikeins stemt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is ook een gevaarlijke keuze, met de toestanden in Isral zijn veel progressieven van mening dat er een genocide plaats vind in Isral.
Dat heeft als gevolg gehad dat het antisemitisme op radicaal links flink is toegenomen. Een joodse VP zou de radicaal linkse stemmers kunnen afschrikken en mogelijk de jeugd kunnen benvloeden om niet te stemmen.
Zijn Trump en Vance niet meer pro Israel dan Biden was? Of heeft die gebuigd voor de internationale druk?quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik denk dat de Democraten dit blok van stemmers wel binnenboord willen houden. Er zijn namelijk ruim 7 miljoen Joden in de VS, waarvan slechts een heel klein deel Republikeins stemt.
Die kans is groot, maar het overgrote deel van de Joodse Amerikanen zijn uitgesproken links. Die gaan dus niet maar zo op Trump stemmen, dat is een heel ander uiterste, wel zouden ze misschien voor RFK kunnen stemmen of gewoon niet vanwege een verlies in vertrouwen in de Democraten.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zijn Trump en Vance niet meer pro Israel dan Biden was? Of heeft die gebuigd voor de internationale druk?
En zal Trump dan niet terug massa moord materiaal leveren?
Heb gehoord dat Vance niet hoog oploopt met Oekraine maar wel zeer anti-Iran zou zijn?
Er zijn ook geruchten dat 7okt opgezet werd als valstrik voor Iran, die er uiteindelijk niet in getrapt zijn. Volgende was de Trump aanslag op Iran steken, ook mislukt.
En nu ineens Blinken die verkondigt dat Iran binnen 2 weken een atoombom zou kunnen hebben.
Lijkt mij niet uit te maken wie wint, de VS is op zoek naar (meer) oorlog.
Er is dan ook ineens meer concurrentie op de hegemonie markt, iets wat ze zelf totaal verkeerd hebben aangepakt.
Met Shapiro hebben ze ieder geval Pennsylvania in de pocket. Dan moeten ze eigenlijk nog Michigan binnen zien te halen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die kans is groot, maar het overgrote deel van de Joodse Amerikanen zijn uitgesproken links. Die gaan dus niet maar zo op Trump stemmen, dat is een heel ander uiterste, wel zouden ze misschien voor RFK kunnen stemmen of gewoon niet vanwege een verlies in vertrouwen in de Democraten.
Zo veel dingen kloppen gewoon niet aan de hetze die gecreerd wordt omtrent haar, van de support van de Bushes/Obama's/Clintons/Gates e.d. waar ze in 2019 nog uit de campagne dropte omdat ze geen donaties kreeg. Krijgt ze nu zogenaamd 81 miljoen in 24uur.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Voor de Democraten en hun adepten is allemaal tribalisme, de eigen politieke stam moet worden verdedigd en daarbij is men bereid om te draaien, liegen en gaslighten waar nodig.
Omdat men nu Harris als enige optie over heeft voor het verslaan van Trump, is zij ineens een fantastische kandidate. Niets is natuurlijk minder waar, haar periode als VP was een flop en ze is simpelweg compleet ongeschikt als president.
Gelukkig hebben we tweets nog. Harris is behoorlijk radicaal om sommige vlakken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:21 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En ze zijn al bezig om het internet te schrappen van informatie dat wel eens nadelig kan uitpakken voor Kamala Harris. Gaslighting in optima forma want ze moet natuurlijk wel als een redelijke centristische kandidaat worden weggezet.
Dat gaat haar nog opbreken gezien het feit dat veel Amerikanen het moeite hebben met de ellende aan de grens.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we tweets nog. Harris is behoorlijk radicaal om sommige vlakken.
[ twitter ]
quote:Neef van Trump hangt vuile was buiten in nieuw boek: “Hij zei dat ik mijn gehandicapte zoon beter zou laten sterven”
https://www.hln.be/buiten(...)en-sterven~a1040faa/
Jennifer Aniston haalt uit naar running mate Trump nadat die het neerbuigend heeft over “kinderloze kattenvrouwen”
https://www.hln.be/buiten(...)tenvrouwen~a1149594/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |