Met Biden aan de leiding?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:29 schreef Kansenjongere het volgende:
Dus de machtigste mensen ter wereld smeden een plan om een politieke opponent uit te schakelen en huren daarvoor een eenzame nerd in die niet kan schieten? Klinkt als een script van Adam Sandler.
-Post weg, lijkt me fijner voor iedereen om niemand een kogel toe te wensen-quote:Biden: "Niemand heeft meer voor de Palestijnen gedaan dan ik"
De Amerikaanse president Joe Biden heeft gezegd dat hij "de Palestijnen zeer steunt" en "meer voor de Palestijnse gemeenschap heeft gedaan dan wie dan ook". Dat zei Biden in een interview waarin hij zichzelf ook een "zionist" noemde.
Toen hem werd gevraagd naar zijn steun aan Israël, inclusief de levering van wapens en militaire hulp, zei Biden dat hij hen "offensieve wapens heeft ontzegd". En: "Ik heb het heel duidelijk gemaakt: Israël kan de wapens die wij hen leveren niet inzetten voor gebruik in civiele gebieden."
Bidens beweringen werden online al snel weersproken. "Los van de actieve medeplichtigheid van de VS aan de oorlog in Gaza, zou je denken dat iemand die tijdens zijn ambtsperiode 38.000 Palestijnen heeft laten doden wat nederiger zou zijn", schreef bijvoorbeeld mensenrechtenadvocaat Mai El-Sadany op X.
Het gebruikelijke super competente en incompetente complot?quote:Op maandag 15 juli 2024 18:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Met Biden aan de leiding?
Say no more
Idd daarvoor zit ik nu es in het verkeerde subforumquote:Op dinsdag 16 juli 2024 07:02 schreef UncleScorp het volgende:
-Post weg, lijkt me fijner voor iedereen om niemand een kogel toe te wensen-
Vul zelf maar inquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:45 schreef ATuin-hek het volgende:
Het gebruikelijke super competente en incompetente complot?
Rare gezicht en zelfde soort shitty,grainy foto kwaliteit inderdaad....fabricaties imoquote:Op zondag 14 juli 2024 21:14 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Die foto van die gast geeft trouwens Adam Lanza vibes.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Rare gezicht en zelfde soort shitty,grainy foto kwaliteit inderdaad....fabricaties imo
quote:Editor at 'major news outlet' tells media to bury iconic photo of Trump after assassination attempt: report
An unnamed photo editor at a major news outlet believes it is "dangerous" for the media to highlight the historic photo of former President Trump standing tall after the assignation attempt Saturday, calling it "free PR" for the Trump campaign, according to a report.
Axios cited a photo editor and photographer "from a major news outlet" who suggested the media refrain from using the photo "despite how good it is" to avoid casting the former president in a positive light.
...
https://www.msn.com/en-us(...)2e84f83a9dd51a&ei=17
Stop es met iedereen als debielen te behandelenquote:Op woensdag 17 juli 2024 06:33 schreef theguyver het volgende:
Ik snap dat je het waarschijnlijk zelf niet hebt.
Maar veel mensen hebben een telefoon met camera en er bestaat een ding dat heet sociale media.
Hoezo..quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Stop es met iedereen als debielen te behandelen
Editor at 'major news outlet' tells media to bury iconic photo of Trump after assassination attempt: reportquote:
Van jou heb ik helemaal geen uitleg over niks nodig.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoezo..
Wat staat er?
Ringo loopt hier echt wel even langer dan vandaag, en als je zijn post van +-10+ jaar even terug leest heeft ie zich volledig gediscussieerd van mobieltjes en sociale media.
Dus ik leg het m uit hoe dit soort dingen verspreid kunnen worden.
Als je het niet hebt..
Snap ik dat er wat uitleg nodig is.
Oh en hij was niet de enige hier die dat niet heeft/had, lambiekje bijvoorbeeld en so waren er nog een aantal andere users.
En ik snap volkomen waarom je dat niet wil.
Best logisch ook!
Tijd dringt...quote:
Blinken says Iran’s nuclear weapon breakout time is probably down to 1-2 weeks
US Secretary of State Antony Blinken on Friday said that Iran’s breakout time – the amount of time needed to produce enough weapons grade material for a nuclear weapon – “is now probably one or two weeks” as Tehran has continued to develop its nuclear program.
...
https://www.google.com/am(...)weapon-breakout-time
Nou ze creëren wel zo'n hype omtrent Kamela dat in mijn optiek er wederom gefraudeerd zal worden met mail-in-ballots zonder handtekening verificatie, ballot harvesting, het kopen van stembiljetten van zwervers en junkies door de democraten.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:34 schreef HowardRoark het volgende:
Als we deze progressief linkse dame mogen geloven wordt het een landslide voor de Democraten.
[ twitter ]
Republikeinen moeten vooral oppassen dat ze de Democraten makkelijk kunnen verslaan. Er zal veel afhangen van de VP keuze. Persoonlijk zou ik constant spotjes van Kamala Harris laten draaien waar ze zegt geld in te zamelen voor relschoppers of dat ze gratis gezondheidszorg wil regelen voor illegalen die vervolgens ook niet het land uitgezet hoeven te worden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:34 schreef HowardRoark het volgende:
Als we deze progressief linkse dame mogen geloven wordt het een landslide voor de Democraten.
[ twitter ]
Hij heeft gewoon gelijk, de media was jaren bezig om de gezondheidsproblemen van Biden onder de pet te houden. Filmpjes waar Biden weer eens de weg kwijt was werden cheapfakes genoemd en er werd volop gelogen over zijn gezondheidstoestand. Toen kwam het debat en stond de media en de democratische partij ontzettend voor lul.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:34 schreef ems. het volgende:
Elon is een slachtoffer van z'n zelf gecreëerde echokamer. Triest om te zien hoe makkelijk hij en z'n volgers/simps te beïnvloeden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |