abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214301018
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 12:29 schreef Kansenjongere het volgende:
Dus de machtigste mensen ter wereld smeden een plan om een politieke opponent uit te schakelen en huren daarvoor een eenzame nerd in die niet kan schieten? Klinkt als een script van Adam Sandler.
Met Biden aan de leiding?
Say no more
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_214303364
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_214305239
quote:
Biden: "Niemand heeft meer voor de Palestijnen gedaan dan ik"

De Amerikaanse president Joe Biden heeft gezegd dat hij "de Palestijnen zeer steunt" en "meer voor de Palestijnse gemeenschap heeft gedaan dan wie dan ook". Dat zei Biden in een interview waarin hij zichzelf ook een "zionist" noemde.

Toen hem werd gevraagd naar zijn steun aan Israël, inclusief de levering van wapens en militaire hulp, zei Biden dat hij hen "offensieve wapens heeft ontzegd". En: "Ik heb het heel duidelijk gemaakt: Israël kan de wapens die wij hen leveren niet inzetten voor gebruik in civiele gebieden."

Bidens beweringen werden online al snel weersproken. "Los van de actieve medeplichtigheid van de VS aan de oorlog in Gaza, zou je denken dat iemand die tijdens zijn ambtsperiode 38.000 Palestijnen heeft laten doden wat nederiger zou zijn", schreef bijvoorbeeld mensenrechtenadvocaat Mai El-Sadany op X.

-Post weg, lijkt me fijner voor iedereen om niemand een kogel toe te wensen-

[ Bericht 8% gewijzigd door loveyoulongtime op 16-07-2024 20:00:05 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 20:45:55 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_214312059
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 18:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Met Biden aan de leiding?
Say no more
:')
Het gebruikelijke super competente en incompetente complot? :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_214312156
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 07:02 schreef UncleScorp het volgende:
-Post weg, lijkt me fijner voor iedereen om niemand een kogel toe te wensen-
Idd daarvoor zit ik nu es in het verkeerde subforum
pi_214312191
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 20:45 schreef ATuin-hek het volgende:
Het gebruikelijke super competente en incompetente complot? :)
Vul zelf maar in
pi_214313925
quote:
11s.gif Op zondag 14 juli 2024 21:14 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Die foto van die gast geeft trouwens Adam Lanza vibes.

Rare gezicht en zelfde soort shitty,grainy foto kwaliteit inderdaad....fabricaties imo
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 17 juli 2024 @ 06:33:23 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_214314544
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 00:14 schreef Tingo het volgende:

[..]
Rare gezicht en zelfde soort shitty,grainy foto kwaliteit inderdaad....fabricaties imo

Ik snap dat je het waarschijnlijk zelf niet hebt.

Maar veel mensen hebben een telefoon met camera en er bestaat een ding dat heet sociale media.

Zal me weinig verbazen als er meer uit lekt straks.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_214324581
quote:
Editor at 'major news outlet' tells media to bury iconic photo of Trump after assassination attempt: report

An unnamed photo editor at a major news outlet believes it is "dangerous" for the media to highlight the historic photo of former President Trump standing tall after the assignation attempt Saturday, calling it "free PR" for the Trump campaign, according to a report.

Axios cited a photo editor and photographer "from a major news outlet" who suggested the media refrain from using the photo "despite how good it is" to avoid casting the former president in a positive light.

...
https://www.msn.com/en-us(...)2e84f83a9dd51a&ei=17
:D
pi_214324586
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 06:33 schreef theguyver het volgende:

Ik snap dat je het waarschijnlijk zelf niet hebt.

Maar veel mensen hebben een telefoon met camera en er bestaat een ding dat heet sociale media.
Stop es met iedereen als debielen te behandelen :{w
  donderdag 18 juli 2024 @ 19:16:09 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_214330449
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 08:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Stop es met iedereen als debielen te behandelen :{w
Hoezo..
Wat staat er?
Ringo loopt hier echt wel even langer dan vandaag, en als je zijn post van +-10+ jaar even terug leest heeft ie zich volledig gediscussieerd van mobieltjes en sociale media.
Dus ik leg het m uit hoe dit soort dingen verspreid kunnen worden.

Als je het niet hebt..
Snap ik dat er wat uitleg nodig is.

Oh en hij was niet de enige hier die dat niet heeft/had, lambiekje bijvoorbeeld en so waren er nog een aantal andere users.

En ik snap volkomen waarom je dat niet wil.
Best logisch ook!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_214334334
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 08:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:D
Editor at 'major news outlet' tells media to bury iconic photo of Trump after assassination attempt: report

'An unnamed photo editor at a major news outlet believes it is "dangerous" for the media to highlight the historic photo of former President Trump standing tall after the assignation attempt Saturday, calling it "free PR" for the Trump campaign, according to a report.'

Assignation attempt? Haha...Does the Editor at the 'major news outlet' actually read the articles?

Assignation:
'a meeting that is secret or not allowed, especially one between two people having a romantic relationship'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_214334362
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 19:16 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hoezo..
Wat staat er?
Ringo loopt hier echt wel even langer dan vandaag, en als je zijn post van +-10+ jaar even terug leest heeft ie zich volledig gediscussieerd van mobieltjes en sociale media.
Dus ik leg het m uit hoe dit soort dingen verspreid kunnen worden.

Als je het niet hebt..
Snap ik dat er wat uitleg nodig is.

Oh en hij was niet de enige hier die dat niet heeft/had, lambiekje bijvoorbeeld en so waren er nog een aantal andere users.

En ik snap volkomen waarom je dat niet wil.
Best logisch ook!
Van jou heb ik helemaal geen uitleg over niks nodig.
pi_214382553
2 nieuwe vragen blijkbaar :

- where is Joe ?
- was it a coup ?
pi_214386822
quote:

Blinken says Iran’s nuclear weapon breakout time is probably down to 1-2 weeks

US Secretary of State Antony Blinken on Friday said that Iran’s breakout time – the amount of time needed to produce enough weapons grade material for a nuclear weapon – “is now probably one or two weeks” as Tehran has continued to develop its nuclear program.
...
https://www.google.com/am(...)weapon-breakout-time
Tijd dringt...
De oorlogstrom wordt weer boven gehaald.

Laat ons hopen dat er verandering komt met de VS verkiezingen, en dat het eindelijk es stopt met dit oorlogsgedrag...
pi_214387887

Golfen kan die wel, wat een gewone vent is het toch ook. Ziet er wel stuk ouder uit zonder makeup haha.

[ Bericht 4% gewijzigd door epicbeardman op 23-07-2024 22:22:58 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 24 juli 2024 @ 08:34:44 #142
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214390497
Als we deze progressief linkse dame mogen geloven wordt het een landslide voor de Democraten.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214391155
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2024 08:34 schreef HowardRoark het volgende:
Als we deze progressief linkse dame mogen geloven wordt het een landslide voor de Democraten.

[ twitter ]
Nou ze creëren wel zo'n hype omtrent Kamela dat in mijn optiek er wederom gefraudeerd zal worden met mail-in-ballots zonder handtekening verificatie, ballot harvesting, het kopen van stembiljetten van zwervers en junkies door de democraten.

Waarom zouden ze niet opnieuw kunnen frauderen? Er is vrijwel niets veranderd sinds de afgelopen verkiezingen die aantoonde dat het een bananen republiek is. Van het tellen tot het bijprinten van ballots. Alles maar alles stinkt aan de Amerikaanse verkiezingen.
pi_214391184
-random op twitter post iets-

"Nou ze creëren wel zo'n hype omtrent Kamela"
Conscience do cost.
pi_214391903
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2024 08:34 schreef HowardRoark het volgende:

[ twitter ]
Republikeinen moeten vooral oppassen dat ze de Democraten makkelijk kunnen verslaan. Er zal veel afhangen van de VP keuze. Persoonlijk zou ik constant spotjes van Kamala Harris laten draaien waar ze zegt geld in te zamelen voor relschoppers of dat ze gratis gezondheidszorg wil regelen voor illegalen die vervolgens ook niet het land uitgezet hoeven te worden.
Dat zeurstemmetje, haar totale gebrek aan charisma en het gekakel als ze lacht zorgen er voor dat ze nog wel het nodige gaat inleveren.
pi_214392060
twitter

Elon Musk is echt het beste wat Twitter is overkomen. Ook hier heeft hij uiteraard gelijk, gelijkgeschakelde media die zonder schaamte een hype proberen te creëren en waarschijnlijk wel met een beetje succes want veel mensen zijn nog te dom om te schijten.
pi_214392116
Elon is een slachtoffer van z'n zelf gecreëerde echokamer. Triest om te zien hoe makkelijk hij en z'n volgers/simps te beïnvloeden zijn.
Conscience do cost.
pi_214392126
twitter

Let the riots continue was haar boodschap, een walgelijke vrouw die doet wat nodig is voor politiek gewin. Een populist noemen ze dat in Nederland met een vieze smaak in de mond.
pi_214392194
quote:
8s.gif Op woensdag 24 juli 2024 11:34 schreef ems. het volgende:
Elon is een slachtoffer van z'n zelf gecreëerde echokamer. Triest om te zien hoe makkelijk hij en z'n volgers/simps te beïnvloeden zijn.
Hij heeft gewoon gelijk, de media was jaren bezig om de gezondheidsproblemen van Biden onder de pet te houden. Filmpjes waar Biden weer eens de weg kwijt was werden cheapfakes genoemd en er werd volop gelogen over zijn gezondheidstoestand. Toen kwam het debat en stond de media en de democratische partij ontzettend voor lul.
Bleken die gemene republikeinen en mensen die wel hun ogen en oren gebruiken het toch bij het rechte eind te hebben. Biden eruit en nu de VP erin als presidentskandidaat. Een VP die al erg vroeg uit de primaries was gestapt en die toen het politiek goed uitkwam relschoppers op vrije voeten probeerde te krijgen en die Joe Biden tijdens de debatten beschuldigde van racisme.
Maar nu is ze het beste wat de democraten te bieden hebben en in hun rol als propagandisten moeten ze Harris wel verkopen als een topkandidate.
Ik snap de media wel, ik snap de consumenten van die media alleen niet. Elke dwaas kan zien wat hier gebeurt maar toch trappen de mensen er wederom in.
pi_214392617
Je kan niet elk artikel wat je tegen staat "de media" noemen. De media prijst Trump net zo goed helemaal de hemel in, afhankelijk van welke media je consumeert.

Terwijl hij duidelijk een beetje een dommige oude man is die helemaal vast zit in het slachtoffercomplex. Tijd voor wat jong bloed, lijkt me.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')