abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juni 2024 @ 18:54:35 #151
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213921547
twitter
  zaterdag 15 juni 2024 @ 18:55:38 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213921563
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Gezamenlijke verklaring van Ruperti en Jager. Het mag dan allemaal niet intimiderend zijn "bedoeld" maar nu wordt wel bevestigd dat Ruperti op verzoek van Ali contact met Jager heeft opgenomen. Swiers wist dat weer niet :9

Ook in zijn verdediging toont Ali dus dat dominante intimiderende gedrag door dan maar een andere advocaat te laten bellen met de tegenpartij :')

https://www.telegraaf.nl/(...)ek-niet-intimiderend
Zo dan.

Voor dat hoger beroep (door het OM of door Ali) moet Ali maar op zoek naar een andere advocaat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213921571
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 18:53 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dit zegt de officier van justitie ( dus niet ik, he?)

Die blik ook die hij geeft op het laatst. Die vrouw zou ter plekke in haar kist liggen.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 18:58:58 #154
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213921598
In het persbericht van hem en Jager bevestigt Ruperti zaterdag dat hij belde op verzoek van Ali B. Die ontkende dat vrijdag tegenover zijn eigen advocaat Bart Swier. Swier zei tijdens de zitting „perplex” te zijn. „Het straalt negatief af op mijn cliënt en ik vind het afschuwelijk om te horen.

Ali B heeft me verzekerd dat hij niets van dien aard naar Ruperti heeft ondernomen”, aldus Swier.

Lekker betrouwbaar die Ali :')
Wie had dat nou gedacht een verkeerde proceshouding en zijn eigen advocaat zelfs voor liegen
Gelukkig kan de rechter dat nog meenemen in zijn overwegingen
Want tegen de rechter zou hij niet gelogen hebben toch O-)
pi_213921606
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Gezamenlijke verklaring van Ruperti en Jager. Het mag dan allemaal niet intimiderend zijn "bedoeld" maar nu wordt wel bevestigd dat Ruperti op verzoek van Ali contact met Jager heeft opgenomen. Swiers wist dat weer niet :9

Ook in zijn verdediging toont Ali dus dat dominante intimiderende gedrag door dan maar een andere advocaat te laten bellen met de tegenpartij :')

https://www.telegraaf.nl/(...)ek-niet-intimiderend
quote:
Het is beter voor Ellen ten Damme dat ze zich terug trekt.
Nee, dat komt totaal niet intimiderend over. :')
  zaterdag 15 juni 2024 @ 19:00:09 #156
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_213921619
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 18:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
In het persbericht van hem en Jager bevestigt Ruperti zaterdag dat hij belde op verzoek van Ali B. Die ontkende dat vrijdag tegenover zijn eigen advocaat Bart Swier. Swier zei tijdens de zitting „perplex” te zijn. „Het straalt negatief af op mijn cliënt en ik vind het afschuwelijk om te horen.

Ali B heeft me verzekerd dat hij niets van dien aard naar Ruperti heeft ondernomen”, aldus Swier.

Wie had dat nou gedacht een verkeerde proceshouding en zijn eigen advocaat zelfs voor liegen
Ben je nieuw in dit topic? :+
pi_213921629
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 18:53 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dit zegt de officier van justitie ( dus niet ik, he?)

Ik blijf het lastig vinden, dus ben benieuwd naar de uitkomst, ik vermoed, op basis van de beperkte zaken die ik heb gezien, dat het met een sisser afloopt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_213921662
Ik ben benieuwd of Swier advocaat van Ali blijft. Ik denk het niet.
pi_213921667
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 19:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik blijf het lastig vinden, dus ben benieuwd naar de uitkomst, ik vermoed, op basis van de beperkte zaken die ik heb gezien, dat het met een sisser afloopt.
Los van het juridische is Ali in de mainstreammedia wel echt klaar, daar wil geen gerespecteerde BN'er meer mee geassocieerd worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 15 juni 2024 @ 19:04:11 #160
498210 KoningWouter
pi_213921683
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 19:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Los van het juridische is Ali in de mainstreammedia wel echt klaar, daar wil geen gerespecteerde BN'er meer mee geassocieerd worden
Behalve Gordon dan.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 19:04:14 #161
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213921685
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 19:03 schreef quirina het volgende:
Ik ben benieuwd of Swier advocaat van Ali blijft. Ik denk het niet.
Hangt er vanaf of Ali de nota al heeft betaald voor de 1e ronde
pi_213921699
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 19:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat geloof ik ook snel, en ik denk ook dat het EGO nogal groot is dus dat die over grenzen heen is gegaan lijkt me een hele grote kans. Maarja, of je dat voldoende kunt bewijzen dat het heeft plaatsgevonden.... Dat is inherent lastig met dit type zaken lijkt me.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 15 juni 2024 @ 19:06:27 #163
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_213921714
Dus Ruperti voor dreig telefoontjes naar slachtoffers
En Natascha Harlequin voor de beeldvorming in shownieuws
En Swiers voor de vorm en om voor te liegen

Nou dan heb je het voor elkaar :+ _O- _O- _O-
pi_213921716
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 19:04 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Behalve Gordon dan.
_O-
pi_213921732
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 19:06 schreef ikweethetookniet het volgende:

Je vergeet Breghje die een slachtoffer kapot wilde maken door haar door de stront te trekken.

https://www.ditjesendatje(...)-hielp-met-strategie
pi_213921734
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 19:06 schreef ikweethetookniet het volgende:

Natascha Harlequin heeft ook wel flink wat schade opgelopen ja _O-
pi_213921761
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 18:54 schreef quirina het volgende:
Het is gewoon 1 grote Ali Ego shitshow.
Het ontkennen, niet herinneren, alles leugens noemen.
Da's toch vrij normaal in rechtszaken? :?
En in de politiek! :') Geen actieve herinneringen ergens aan hebben enzo....
  zaterdag 15 juni 2024 @ 19:10:45 #168
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213921769
Dat geijl over patronen. Als de beste man afgelopen 15 jaar het bed heeft gedeeld met 1000 dames. Waarvan er nu een heel heel heel heel klein aantal een probleem maken. Wat is dan het patroon?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 15 juni 2024 @ 19:11:28 #169
498210 KoningWouter
pi_213921777
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 19:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat geijl over patronen. Als de beste man afgelopen 15 jaar het bed heeft gedeeld met 1000 dames. Waarvan er nu een heel heel heel heel klein aantal een probleem maken. Wat is dan het patroon?

Dat hij keer op keer vrouwen aanrandt en verkracht. Dat het meestal goed gaat maakt dat niet minder waar.
pi_213921782
twitter
pi_213921784
quote:

Dat hij behoorlijk dwingend dames in z'n bed/gebedsruimte kan krijgen, en een paar ervan er zo ernstig mee worstelen dat ze er toch mee naar buiten zijn gekomen?
pi_213921789
quote:

Dus als je met 1000 mensen sex hebt mag je er een paar verkrachten. :')

Rare kronkel.
pi_213921791
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 18:45 schreef TearsoftheKingdom het volgende:

[..]
De verdediging vond ik juist uitermate slap. Ze kwamen niet verder dan slappe pogingen om de getuigen in diskrediet te brengen. En ik sta er niet 'emotioneel' in, meestal vind ik de "MeToo" aantijgingen tegen BNers nog al zwak, maar deze zaak en die van Römer lijken me maar al te duidelijk.
Als het zo 'duidelijk' was zou de discussie gaan over hoelang Ali de bak in moet en niet over of Ali wel/niet schuldig is aan de aantijgingen (verkrachting/aanranding) en er mogelijk vrijspraak volgt. Dus zo duidelijk is het niet. Er is geen smoking gun en het is gissen hoe de rechter gaat oordelen. Dat de verdediging niet verder kwam dan de getuigen in diskrediet brengen is niet waar en ongenuanceerd, zoals vaker hier.
pi_213921797
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 18:58 schreef ikweethetookniet het volgende:

Zoals Jager het bracht tijdens het proces kwam het zeer intimiderend over, wat ook zo in de media belicht werd. Dat ontkende Ali naar zijn advocaat. Nu geeft de Jager ook toe dat het niet intimiderend was. Dus ook zij heeft gelogen en heeft het bewust overdreven tijdens het proces.
  zaterdag 15 juni 2024 @ 19:13:47 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213921810
quote:

Dat hij er een op de honderd aanrandt of verkracht die ermee naar buiten durft te komen?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')