quote:Morgen wacht er nog een heuvelrit in Zwitserland, met Kopecky aan de leiding, door eerder gewonnen bonificatieseconden. Mede daardoor verwacht de winnares van zaterdag dat het weleens moeilijk kan worden de Ronde van Romandië nog te winnen. Vollering verlaat namelijk de ploeg over een paar maanden, en ze vreest dat dat invloed heeft op de koers. 'Ik weet niet wat er nu gaat gebeuren.'
'Het is een vreemde situatie, want ik ga weg bij de ploeg natuurlijk. Ik hoop dat ze er neutraal in staan. Lotte staat nu voor mij in het klassement. Ik weet het niet, we gaan het morgen zien.' Vervolgens sloot Vollering veelzeggend af. 'Dan zullen ze wel voor haar (Kopecky, red.) rijden morgen.' Een lastige situatie binnen de ploeg, want in de laatste rechte lijn leek er al niet echt sprake meer van een samenwerking tussen de twee absolute toprensters.
Iedereen met gezond verstand hoopt dat Vollering er morgen op rancune nog een lap op geeft. Het was absurd wat Kopecky aan het doen was. De incompetentie in de Tour gaat veel lijken op sabotage.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Hup Demi! (of is dat not dun in WLR?)
Vollering had toch ook gewoon de cruise control aan kunnen zetten dan, in plaats het een explosieve finale te laten worden. Ze reden toch zonder oortjes.quote:
Kan nog met de boni's voor Niamhquote:Op zondag 8 september 2024 14:48 schreef franklop het volgende:
Ze kunnen het wel redden tot de finish, maar verschil is al onder minuut en dus niet genoeg voor FB
Nou Iris maakte het spannender dan wat het leekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |