Hoewel oranje en geel natuurlijk geen combinatie is vind ik dit stiekem wel een leuk pakje.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:47 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Leuk dat St. Michel-Auber ook meedoet bij de meisjes.
Frankrijk had wel even genoeg van sport in eigen landquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
5 van de 8 dagen in het buitenland. Lachwekkend.
Nu in TDF > TDF / Tour de France Femmes 2024 #1: Van Rotterdam naar Alpe d'Huezquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef borisz het volgende:
TDF / Tour de France Femmes 2024 #1: Van Rotterdam naar Alpe d'Huez
Maar even een topic aangemaakt.
Heeft Nederland 2 of 3 plekken? Bij 2 zal het vast van Dijk en Markus wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lieke Nooijen is de laatste tijd wel lekker bezig. Niet altijd op het hoogste niveau, maar nu wel de vierde overwinning op rij. Het peloton op bijna vier minuten gereden.
Zou ze een optie zijn voor het WK tijdrijden?
Afhankelijk van het EK denk ik? Dat is een paar weken in België. Daar winnen zou dan een 3e deelneemster betekenen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft Nederland 2 of 3 plekken? Bij 2 zal het vast van Dijk en Markus worden
Oh, dat krijgen we daarvoor ook nog jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Afhankelijk van het EK denk ik? Dat is een paar weken in België. Daar winnen zou dan een 3e deelneemster betekenen.
Ik kwam haar vroeger wel eens tegen bij lokale tijdritjes en ‘t viel me toen al op dat ze zo ontzettend goed op haar fiets zat. Je kon er echt al aan zien dat ze talent had.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lieke Nooijen is de laatste tijd wel lekker bezig. Niet altijd op het hoogste niveau, maar nu wel de vierde overwinning op rij. Het peloton op bijna vier minuten gereden.
Zou ze een optie zijn voor het WK tijdrijden?
Vollering dus ook zeker van tijdrit. Barry en Ellen strijden om de 2e plekquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen tijdrit voor Nooijen op het WK.
Puck op de wegrit. Vollering is de kopvrouwe.
Dan zal het wel Ellen worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Vollering dus ook zeker van tijdrit. Barry en Ellen strijden om de 2e plek
Ik hoop dat ze op een legoblokje traptquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan zal het wel Ellen worden.
Want ze trapt de waardes.
Jammer, maar dat zal vergunningstechnisch wel een uitdaging worden.quote:Op maandag 2 september 2024 21:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://simacladiestour.nl/
Geen heuvelrit. Slotrit in Arnhem. Met de Posbank om de hoek slaat men die over en kiest men een lokale lus van circa 8km die 17 keer gereden moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |